![]() |
wat iedereen zou moeten weten ofer de EU.
fundament van de Europese Unie is rechtstreeks afkomstig van de tekentafels van nazi-Duitsland. De timing van deze onthulling is cruciaal, aangezien het Britse volk volgende week moet beslissen of het de EU al dan niet wil verlaten.
http://www.reject-the-eu.co.uk/ Jim marrs https://www.youtube.com/watch?v=buWwInZp-l0 Zo, nu weten we aan wie Europa is overgeleverd. Naar ik weet kon hitler erg goed overweg met moslims, iets me joden of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Echter, zoals je wel zult merken aan de reacties van sommigen op dit forum, wanneer zo'n topic ter sprake komt, is dit niet alleen door weinigen geweten, maar wordt hier door de gekende dogmatici zelfs ontkent en afgedaan als samenzweringsidioterie. Deze gedocumenteerde/aantoonbare geschiedkundige waarheid kent dan ook enorm veel tegenstand, echter steeds zonder onderbouwde tegenargumentatie. Soit, imo zou dit verplicht leervoer moeten worden op alle scholen, zodat de toekomstige generaties weten waarom, hoe en door wié hun voorouders als slachtvee voor het grootkapitaal werden opgeofferd en vandaag de dag de VS/EU opnieuw een oorlog in de lade heeft liggen. |
Al eerder stelde ik dat het begon bij Julius de Romein. Toen volgde Nappie en daarna Hitler.
Wie verandert een Duitser? Nazi's blijven Nazi's. Via de voordeur of de achterdeur, het anti semitisme blijft hoogtij vieren, ook in de VS. Duitsers blijven anti-joods en daarom hebben ze iets met Islamieten. |
Citaat:
Duitsers hebben niets met islamieten. Ze willen ze terecht weg. |
Citaat:
Niet meer & niet minder. Dat referendum is NIET bindend voor de regering. |
Er is ook een Nederlandse vertaling van het boek uit de openingsposting.
Citaat:
|
Het EU parlement wil een onderzoekscommissie oprichten over de Panamapapers.
65 Leden ----> een doodgeboren kind. Die commissie zal weinig bevoegdheden hebben + bijna geen toegang tot dokumenten v.d. EU-Commissie. Zand in de ogen strooien... Bende schijnheiligaards. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be