![]() |
wie leest hier elke draad?
Een serieuze vraag eigenlijk. Ik slaag er bv. zelfs niet eens in om mijn eigen draden opnieuw te openen. Maar waarschijnlijk staan die toch vol gezeik van VB'ers en islamofoben, dus bespaar ik mezelf een hoop, euh, gezeik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze deed het in elke draad... Dat liep veel te veel in de gaten... En ohohohohoh...daar kwam narigheid van... (Naar 'Zij kon het lonken niet laten Wim Sonneveld) |
Ik reageer alleen op gezeik.
Meestal is dat van Guinevere. :-D |
Een serieuze vraag zegt ze dan :lol:
Wat een getrol... |
Lastig, hé, zo'n hele dag niet mogen eten van uw imaginair pedoprofeetje?
Maar nog veel lastiger voor ons wanneer jullie zo ontiegelijk hard uit jullie bek stinken, gecombineerd met de vale zweet- en ongewassen pruimgeur. Het aroma van natte hond en vuilbakzak beter bekend als Eau d'Abdul Soenni-Krapoel. |
Citaat:
|
Citaat:
____ Einde. |
Citaat:
Die zou dus evengoed op dit forum kunnen zitten. Misschien verkoopt hij wel kaartjes voor het paradijs en verjaart hij vandaag |
Citaat:
|
Citaat:
- kan ook u ze opnieuw bekijken !! Zolang er geen slotje op staat: - kan ook u ze beantwoorden , indien u dit wenst !! Citaat:
Indien u dit wenst , het staat u vrij: - lezen & weerwoord te geven - de draden die niet wenst te lezen , volledig negeren - niet meer lezen van het forum - internet opzeggen - iets anders doen i.p.v. te internetten - .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be