![]() |
PS-nobody : "BDW is een ziek man"
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...al-717621.html
Citaat:
Hilarisch hoe bdw ook in Wallobruxistan nog steeds de politieke agenda bepaalt. De PS moet natuurlijk ergens haar frustratie op botvieren, nu ze vanuit de oppositie enkel maar zwakker lijkt te worden en de opgang van de communisten niet weet te beantwoorden. |
We hebben gezien hoe het bij Magnette dun door zijn broek liep in een debat met De Wever net voor de verkiezingen. Ik denk net dat de Walen enorm bang zijn van De Wever, ze zien hem als de duivel himself.
|
Citaat:
ik denk dat de PS groepsaankopen gedaan heeft voor SSRI's |
Citaat:
|
En dat terwijl De Wever zich ontpopt heeft tot sauveur de belgique.
|
1 Bijlage(n)
wat maal ik erom wat een of andere sos in het buitenland denkt?
|
Citaat:
|
Het is niet omdat De Wever een Walenhater is, dat hij als ziek moet worden bestempeld.
|
Als je ziet hoe de N-VA (en BDW) wordt afgeschilderd in de franstalige media, dan is BDW in vergelijking nog héél beleefd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verwondert me dat er nog een waals politicus is die zich geroepen voelt om deze zever die enkel voor de eigen achterban uitgesproken is aan te vallen. |
Citaat:
De vorm, 'Walen' en 'Vlamingen' moeten waar mogelijk vermeden worden. Nooit de aandacht van de mensen op het feit richten dat we verschillende volkeren zijn en dat een Belgisch volk niet bestaat. Dat ik dat tegen u moet uitleggen drenkt me volledig onder in het begrip verbazing. |
Citaat:
Nog nooit heb ik hem horen zeggen zijn Waalse tegenstanders te willen verdrinken op zee, iets wat aan de andere kant "bon ton" is. |
Citaat:
Als men één deelnemer aan de regering kan zwart maken - liefst zoals in dit geval, als Franstaligenhater, dan straalt dit ook af op de MR. Dit - de federale Waalse minderheidsregering - gaat de MR stemmen kosten. En maar goed ook. :D |
Citaat:
Dit was geen debat. Er was geen wisselwerking. Magnette gedroeg zich als een onbeschofte agitator, die gewoon zijn slogans stond te roepen en de moderatie liet begaan. Daarover wond BDW zich terecht op. Voor de neutrale toeschouwer was de sympathie aan de kant van BDW. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Brussel worden ze de grootste en naderen de PS tot op 2% voor de federale kamer. :-) De PS blijft verliezen aan de PTB. Als het wat meezit en de PVDA kan ook nog wat stemmen afsnoepen, dan wordt het een Paars-Rooms-Groene coalitie om de N-VA te dumpen. Dat wordt dan lachen. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, als BDW de Belgische democratie niet meer aanvaardt dan moet hij maar zijn conclusies trekken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be