![]() |
Schrijf je eigen extremistisch gebral-thread
Naar aanleiding van deze thread :
http://forum.politics.be/showthread....2&page=1&pp=20 ...die meer en meer in een k&k thread aan het veranderen is. Is het mss eens leuk om al het gefrustreerd gebral, vergezochte complot-theoriën en psychotische aanvallen op dit forum in 1 thread te concentreren. De regel van deze thread is simpel : als het geen steek houdt, compleet inconsistent en totaal wereldvreemd is, hoort het hier thuis... ;) Alle extremistische strekkingen zijn welkom... Niet alleen linkiewinkie moslim-collaborische Belgiscistische varkens... :twisted: |
23.
|
Citaat:
waarschijnlijk rijd je op je kameel naar den dop om je allo-vriendjes te knuffelen en je reet in de lucht te steken om die pedo te aanbidden!!! raaaaah!!! zuiverheid!!! trots!!! ubermenschen unite!!! raaaaah!!! [SIZE=1]pfff... da's wel vermoeiend, zulle! mag ik geen copy-paste doen van extremistjes? :-)[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gefrituurde cyclopen hebben ook hun rechten!!!! wie de aardbeien durft vergeten mag zélf achter de mand gaan staan en zijn boeltje opruimen!!!! jaja, vandaag zijn het de wasberen, maar overmorgen is het de kant die geen wal meer raakt!!!! raaaah!!!! ![]() |
BELGIË UNITAIR! Met Luxemburg er terug bij! En de gebieden die Nederland en Frankrijk ons ontstolen hebben!! Die VlaemSSche verraders en communisten zullen dit mooie land met onze Glorieuze Vorst nooit kapot krijgen, Het Volk wilt dat niet!!!
|
Citaat:
En de appel die zelf nog eens moet uitzoeken uit welke boom hij nu weer gevallen was? |
Citaat:
|
Het enige dat ik in die thread zie is een zielige poging om zichzelf te verheerlijken door grove veralgemeningen te maken over het taalgebruik van de tegenstander.
|
Zelfspot doet geen zeer :) ...
Overigens moeten de Belgo-Bruxellofiele Franskiljons hier hun mond houden over deze draad, zij vreten aan de Vlaamse kultuur en zijn niet meer dan nestbevuilers. |
:roll: Ik denk dat als er één ding is dat je me niet kunt verwijten, dat toch wel is dat ik niet aan zelfspot zou kunnen doen.
Maar dit... dit soort gezwets is alleen maar zielig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Gij achterlijke moslimknuffelende vreemdeligenhoer, uw hersenen zijn gebrainwashed door de multikul van al uw polliecorrectenvriendjes.
Nog erger dan de imbiciele islamieten, ben jij een slaaf van die geboren verkrachters. toch liever quoten inderdaad! |
[size=6]vuile chinezen[/size]
:arrow: Ze durven je bijna niet aan te kijken, :arrow: Ze maken vet eten en gaan snachts op jacht naar onze honden, :arrow: Ze zijn stuk voor stuk lelijk spleetogen met platneuzen, :arrow: Ze kunnen nog altijd geen "R" uitspreken en hebben dus schijt aan ons alfabet! :arrow: Ze werken en studeren veel te hard en willen onze goede jobs afnemen, :arrow: Ze kweken als konijnen, :arrow: Ze hebben spleetogen omdat je dan niet kan zien dat ze je eigenlijk in je gezicht uitlachen... [size=6]Vuile indianen![/size] :arrow: Ze hebben zichzelf laten uitroeien, :arrow: Zij hebben reservaten en wij niet, :arrow: Als zij gewonnen hadden van de Amerikanen was Bush nu geen president, :arrow: Hun namen als 'hijgende beer' zijn gewoon gekoze om ons voor aap te zetten, :arrow: als kind moeten wij dankzij hun altijd cowboy en indiaantje spelen, :arrow: en diegene die het minst sterk in de groep ligt moet door hen de indiaan spelen en verliezen! [size=7]Vuile Hollanders![/size] :arrow: Ze hebben lange tijd ons land bezet! :arrow: Ze rieken naar oude kaas! :arrow: Ze zijn te gierig om van te pikken! :arrow: Ze willen overal de eerste in zijn met hun progressief karakterke! :arrow: Ze smoren wiet! :arrow: Ze kijken neer op hun zuiderburen!!! :evil: [size=6]Vuile negers ![/size] :arrow: ze zijn lui en houden van slapen :arrow: snachts zijn ze onherkenbaar :arrow: ze zijn altijd te laat :arrow: ze gaan met onze vrouwen lopen :arrow: ik ben alergisch voor chocolade :arrow: ik moet me blauw betalen aan zonnebankkuren en ik word alleen maar rood terwijl zij gratis zwart zijn :arrow: ze hebben basketbal, rapmuziek, afstandslopen en comedies ingepalm :arrow: ze durven weerwoord te geven [size=6]Vuile Turken !!![/size] :arrow: We hebben ze binnengehaald om in donkere holen te kruipen :arrow: Hun muziek trekt op geen orgel :arrow: kebap is concurrentie voor onze friet :arrow: weg met andalouse saus :arrow: Belgen die naar Turkye vliegen moeten ook een gratis heenreis krijgen :arrow: hun schoonste vrouwen steken ze weg achter lappen stof :arrow: zij hebben hun vrouwen tenminste nog onder controle, wij zijn jaloers :arrow: ze willen onze alcohol niet drinken en vreten niks van ons varkensvlees :arrow: ze hebben altijd meer broerkes dan wij [size=6]Vuile politiek correcten![/size] :arrow: (dit mag ik niet uitspreken) :arrow: (dat kan ik ook beter achterwege laten) :arrow: (ook hier moet ik op mijn tanden bijten) ;-) :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be