![]() |
ondernemen in Be en of Eu ?? heeft het nog wel zin?
Je bent extra gemotiveerd , je bent 30 ongeveer je wil iets opstarten beginnen ondernemen in België, ik denk heeft het nog voldoende zin je uit te sloven om wat over te houden ?? alles wat je bereikt gaat naar de staat vroeg of laat ... is het nog de moeite je te verplichten 12 uur per dag je half suf te werken in deze tijden? ik stel gewoon de vraag?:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
U kunt ook een keuze maken om 8 uren per dag te werken. |
Citaat:
|
Precies niemand meer met ondernemers bloed is België ...:roll:
|
Wat met ondernemen in EU - landen die zwaar getroffen zijn door de crisis? Griekenland, Spanje, Portugal...
|
Citaat:
|
been there, done that... maar dat was destijds gestart in de seventies. Geen klachten.
Vandaag? Verschillend klimaat vraagt jongeren met 't motto 'ander en beter'. Ik voor mij, wens niet meer de olifant in de rat race te spelen: olie afgelaten, fant opgeplooid en: 'I'm OK if I'm OK.' Tip: Chassagne Montrachet 1-ier Cru / 2010. Laisse rouler le bon temps, Jacqueline... |
Zou er in toerisme in Zuid - Europa niks meer te rapen vallen?
Bvb een soort B&B met terras en randactiviteiten? In Latijns Amerika vind je veel soortgelijke ondernemers, maar ze zijn vaak doodsbang voor de overheid omdat het politieke klimaat zo instabiel is. Vaak zie je dat alles cash moet worden betaald om belasting te ontduiken. Europa lijkt me duurder voor een ondernemer, maar je hoeft niet te vrezen dat je onteigend wordt. Ik heb geen idee hoe het is om zoiets te runnen in Portugal of Spanje. |
Doen zoals de berbers , 3 jaar doorwerken met heel de familie en zaak doorschuiven aan een ander familielid om zo de aanpassing van sociale bijdrage te omzeilen.
Belastingen, Welke belastingen ?De man is met de zuiderzon vertrokken. De volgende? Ja ,voor mij een kabab met coctail. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ge de mogelijkheid hebt is beginnen in een ander land (na ernstige studie) natuurlijk de beste optie. Alles combineren tegelijkertijd is natuurlijk mogelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be