Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bourgeois de moslimhoer zoek stemmen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233081)

Anitta 21 juni 2016 07:30

Bourgeois de moslimhoer zoek stemmen

Bourgeois de moslimhoer is stemmen aan het ronselen, dat is erger dan wat LVDB doet die pluimt alleen de rijken. Bourgeois verkoopt ons land en zijn oorspronkelijke inwoners aan de volgelingen van mo.

Citaat:

MINISTER-PRESIDENT GEERT BOURGEOIS NUTTIGT MAALTIJD MET MOSLIMS
Citaat:

"Moskee Atakwa is niet staatsgevaarlijk"
Citaat:

Moskee Atakwa is niet staatsgevaarlijk. Dat meldt het kabinet van Geert Bourgeois (N-VA). De Vlaamse minister-president kwam gisterenavond naar buurtcentrum V-Tex om een iftar bij te wonen, dat is een maaltijd die moslims tijdens de ramadan na zonsondergang nuttigen. Er waren zo'n 250 aanwezigen.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-k...lijk-a2756261/

de vuile muilekoek 21 juni 2016 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anitta (Bericht 8145132)
Bourgeois de moslimhoer is stemmen aan het ronselen, dat is erger dan wat LVDB doet die pluimt alleen de rijken. Bourgeois verkoopt ons land en zijn oorspronkelijke inwoners aan de volgelingen van mo.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-k...lijk-a2756261/

Ja ja ook gelezen :roll: heel erg ... ik noem het "den dwaler op den dool" ... of is het meer " ik verkoop mijn ziel aan den duivel "... triestig geval ...amai. (zien we daar den burgemeester van Kortrijk ook aan het buffet zitten?) :roll::roll:

Anitta 21 juni 2016 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8145138)
Ja ja ook gelezen :roll: heel erg ... ik noem het "den dwaler op den dool" ... of is het meer " ik verkoop mijn ziel aan den duivel "... triestig geval ...amai. (zien we daar den burgemeester van Kortrijk ook aan het buffet zitten?) :roll::roll:

Jaja die open vld hoer zit er bij.

de vuile muilekoek 21 juni 2016 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anitta (Bericht 8145139)
Jaja die open vld hoer zit er bij.

Ik hoop dat ze op hun bek gaan met de volgende verkiezingen.... en dat meen ik .

hamac 21 juni 2016 07:54

LVDB wordt vrijgepleit omdat Bourgeois is gaan eten. :rofl:

TV-verslaafde 21 juni 2016 07:56

You are such a bitch; somebody probably made you out of a rib.

Anitta 21 juni 2016 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8145145)
LVDB wordt vrijgepleit omdat hij is gaan eten. :rofl:

terug uzelf aan het uitlachen. panda heeft gelijk wat dat IQ betreft van de nva volgers.

Eyjafjallajökull 21 juni 2016 07:57

Onze twee vuilgebekte mémé's al van 's morgens vroeg in vorm precies. Of was de nachtpamper vlugger vol dan verwacht ?

de vuile muilekoek 21 juni 2016 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8145149)
Onze twee vuilgebekte mémé's al van 's morgens vroeg in vorm precies. Of was de nachtpamper vlugger vol dan verwacht ?

Moet je geen ban krijgen voor het gescheld?

Pandareus 21 juni 2016 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anitta (Bericht 8145148)
terug uzelf aan het uitlachen. panda heeft gelijk wat dat IQ betreft van de nva volgers.

precisering : ik had het over het IQ van één specifiek geval, onze 'ingebeelde zieke' ;-)

Eyjafjallajökull 21 juni 2016 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8145162)

Dat is meer jouw specialiteit.
Dus tell me...

hamac 21 juni 2016 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8145164)
precisering : ik had het over het IQ van één specifiek geval, onze 'ingebeelde zieke' ;-)

Iemand met een IQ hoger dan 70 zou beseffen dat je nu van die aanval op een groep, expliciet (@Anitta: uitdrukkelijk) een persoonlijke aanval hebt gemaakt. ;-)
Nuja, dan moet hij wel het schoentje aantrekken natuurlijk.

Pandareus 21 juni 2016 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8145162)

neen, omdat hij niemand rechtstreeks noemt en/of aanspreekt.

demonen 21 juni 2016 08:17

Ik begrijp Bourgeois : die man is op pensioenleeftijd dus fin-de-carrière en reist op kosten vd belastingbetaler de wereld rond (iedereen wil in vlaanderen investeren!!). Misschien gaat die binnenkort in het Europees parlement nog wat poen rapen (de man was levenslang aan de uier vd belgische staat), alhoewel, hij is hoog bejaard. Bij gebrek aan openingen van fabrieken in zijn "aktieve vlomse welvaartstaat" gaat hij dan maar kebabzaken openen en dan is een bezoek aan de moskee niet veraf.

de vuile muilekoek 21 juni 2016 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8145157)
Ach, we mogen ons brein met een IQ van 70 zelfs op vrijloop plaatsen en dan nog komt er meer zinnigs uit dan wat jij op je toppenbord tokkelt.

Ah meneer lijk het te bevallen dat 2 politieke onderkruipers gaan dineren met een groot ( ?) .. "soort zoekt soort" sprak mijn schooldirectrice altijd ,en dat heb ik blijven onthouden heel mijn leven ,,,straf werk in de Leiestreek ...dezer dagen.

Anitta 21 juni 2016 08:18

[dubbeltje

Anitta 21 juni 2016 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8145170)
Iemand met een IQ hoger dan 70 zou beseffen dat je nu van die aanval op een groep, expliciet (@Anitta: uitdrukkelijk) een persoonlijke aanval hebt gemaakt. ;-)

lange teentjes, voelt ge u persoonlijk aangesproken. nu we zien wel. hopelijk kunt ge naar IJsland uw vriend achterna.

Anitta 21 juni 2016 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8145171)
neen, omdat hij niemand rechtstreeks noemt en/of aanspreekt.

niet te moeilijk maken voor die gasten. :-D

Pandareus 21 juni 2016 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8145170)

Waarom zou iemand zich aangesproken voelen bij iets wat een heel algemene beschrijving vormt ? 8-)

hamac 21 juni 2016 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8145174)
Ah meneer lijk het te bevallen dat 2 politieke onderkruipers gaan dineren met een groot ( ?) .. "soort zoekt soort" sprak mijn schooldirectrice altijd ,en dat heb ik blijven onthouden heel mijn leven ,,,straf werk in de Leiestreek ...dezer dagen.

Zelfs als alle moslims in de belziek medeschuldig zouden zijn aan de dood van alle slachtoffers van moslimgeweld in de belziek, dan is het etentje van 'die onderkruipers' in de verste verte nog niet te vergelijken met een etentje van de Philippe bij Assad. De slachtoffers van die laatste zijn enkel met de natte vinger te bepalen.

Dus uw directrice had gelijk.
Enneu, ik heb een vermoeden dat ze dat niet zei als een compliment. Klopt dat? :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be