![]() |
Bourgeois de moslimhoer zoek stemmen
Bourgeois de moslimhoer is stemmen aan het ronselen, dat is erger dan wat LVDB doet die pluimt alleen de rijken. Bourgeois verkoopt ons land en zijn oorspronkelijke inwoners aan de volgelingen van mo.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ja ja ook gelezen :roll: heel erg ... ik noem het "den dwaler op den dool" ... of is het meer " ik verkoop mijn ziel aan den duivel "... triestig geval ...amai. (zien we daar den burgemeester van Kortrijk ook aan het buffet zitten?) :roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
LVDB wordt vrijgepleit omdat Bourgeois is gaan eten. :rofl:
|
You are such a bitch; somebody probably made you out of a rib.
|
Citaat:
|
Onze twee vuilgebekte mémé's al van 's morgens vroeg in vorm precies. Of was de nachtpamper vlugger vol dan verwacht ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus tell me... |
Citaat:
Nuja, dan moet hij wel het schoentje aantrekken natuurlijk. |
Citaat:
|
Ik begrijp Bourgeois : die man is op pensioenleeftijd dus fin-de-carrière en reist op kosten vd belastingbetaler de wereld rond (iedereen wil in vlaanderen investeren!!). Misschien gaat die binnenkort in het Europees parlement nog wat poen rapen (de man was levenslang aan de uier vd belgische staat), alhoewel, hij is hoog bejaard. Bij gebrek aan openingen van fabrieken in zijn "aktieve vlomse welvaartstaat" gaat hij dan maar kebabzaken openen en dan is een bezoek aan de moskee niet veraf.
|
Citaat:
|
[dubbeltje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus uw directrice had gelijk. Enneu, ik heb een vermoeden dat ze dat niet zei als een compliment. Klopt dat? :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be