![]() |
Brussel: man met bomgordel uitgeschakeld
Straten worden afgezet, federaal crisiscentrum komt bijeen op geheime lokatie.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...resteerd.dhtml Gaat lekker zo. Komt omdat duizenden migranten ongeregistreerd Europa binnen zijn gekomen, plus het verderfelijke moslimtuig dat hier al woont en ons naar het leven staat. Islam, de religie van de vrede.:evil: |
Citaat:
Ik zet mijn geld op een Fin ! Edit : had geen explosieven bij. Vergroot de kans op een Fin :-D |
Loos alarm, hij had niks bij.
Valt tegen zeker Chapiro? |
Citaat:
|
Citaat:
De veiligheidsdiensten plus politie draaien overuren, enkel door dat moslimgebroed. Bij ons idem dito. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft zelf de ordediensten gebeld...
geen paniek, was maar een test om de reactietijden te meten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik beweer niet dat er geen probleem is, maar het probleem helemaal verdraaid omschrijven, geeft meestal verdraaiden oplossingen. Draait ne keer een tijdje, bijvoorbeeld 30 jaar, uw tong rond in uw mond, denk ondertussen wat na, en kom dan eens terug. . |
Vanaf zij 'strafbare feiten' plegen, zijn ze geregistreerd.
In deze veronderstelling, is het bijna ongehoord, dat deze die NU opgepakt worden, nog NIET bij de Politie werden geregistreerd?. Dit laatste, in de veronderstelling, dat de huidige 'Zelfmoordboeven' van 'NU!', de criminele 'hangjongeren' van 'gisteren' zijn!!! Tja: 'Allah' ten opzichte van een zeker standpunt, zal dan toch 'Agbar' zijn . . . of niet? |
Vanaf zij 'strafbare feiten' plegen, zijn ze geregistreerd.
In deze veronderstelling, is het bijna ongehoord, dat deze die NU opgepakt worden, nog NIET bij de Politie werden geregistreerd?. Dit laatste, in de veronderstelling, dat de huidige 'Zelfmoordboeven' van 'NU!', de criminele 'hangjongeren' van 'gisteren' zijn!!! Tja: 'Allah' ten opzichte van een zeker standpunt, zal dan toch 'Akbar' zijn . . . of niet? |
laat ons eerlijk zijn
er lopen nog steeds teruggekeerde Syriëstrijders los rond, en terugkerende Syriëstrijders worden nog steeds niet systematich opgesloten. dit gaat eerder vroeg dan laat terug mis. maar geen nood wat zijn nu een paar tientallen slachtoffers ... |
Citaat:
Maar de school shoot-outs in de VS zeggen genoeg.... ;-) |
Gaat kabouter Sjarel telkens er een verdachte situatie is persoonlijk komen opdraven ? Heeft die vent niets anders te doen ? Een heel netto maandloon per jaar kost deze belastende regering me meer dan de vorige en die fils �* papa lijkt zich te vervelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be