Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vlaanderen, geliefd of niet op dit forum??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233091)

marie daenen 21 juni 2016 17:43

Vlaanderen, geliefd of niet op dit forum???

Ik weet niet of dat ook zo geldt voor jullie; maar om persoonlijke redenen ben ik een heel tijdje niet meer actief geweest op dit forum en toen ik enkele dagen geleden terug in een schrijfkramp geschoten ben had ik geen enkel probleem om door het hele forum rond te zwalpen...
Maar nu opnieuw, zoals vroeger, moet ik soms minutenlang wachten om van het ene blad naar het andere te geraken, om boodschappen door te zenden en wat weet ik meer...

Mijn vraag aan jullie; kan het zijn dat dit forum het heel moeilijk heeft met te veel Vlaamslievendheid???

Geldt ook hier zoals bij de rode duivels van 'Nous sommes en Belgique quand même"?

Graag uw reacties...

Den Duisteren Duikboot 21 juni 2016 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8145761)
Ik weet niet of dat ook zo geldt voor jullie; maar om persoonlijke redenen ben ik een heel tijdje niet meer actief geweest op dit forum en toen ik enkele dagen geleden terug in een schrijfkramp geschoten ben had ik geen enkel probleem om door het hele forum rond te zwalpen...
Maar nu opnieuw, zoals vroeger, moet ik soms minutenlang wachten om van het ene blad naar het andere te geraken, om boodschappen door te zenden en wat weet ik meer...

Mijn vraag aan jullie; kan het zijn dat dit forum het heel moeilijk heeft met te veel Vlaamslievendheid???

Ja, alleen Vlaamsgezinden hebben er last van. :roll:

Zucht 21 juni 2016 17:57

Die luie Walen hebben juist liever dat het niet te rap gaat.

marie daenen 21 juni 2016 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 8145771)
Ja, alleen Vlaamsgezinden hebben er last van. :roll:

Oh, het moet automatisch heel gemakkelijk zijn om die abonnées, vanaf het moment dat ze zich aankondigen, automatisch op een vertragingslijst te zetten...
Waarom ging het gedurende een paar dagen wel goed en moet ik nu opnieuw die vertragingsmanoeuvers ondergaan???
Uzelf heeft u er ook last van???

marie daenen 21 juni 2016 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8145774)
Die luie Walen hebben juist liever dat het niet te rap gaat.

Die hebben inderdaad tijd nodig opdat hun frank zou vallen...:-)

Den Duisteren Duikboot 21 juni 2016 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8145778)
Oh, het moet automatisch heel gemakkelijk zijn om die abonnées, vanaf het moment dat ze zich aankondigen, automatisch op een vertragingslijst te zetten...
Waarom ging het gedurende een paar dagen wel goed en moet ik nu opnieuw die vertragingsmanoeuvers ondergaan???
Uzelf heeft u er ook last van???

Nee, ik zeg het toch? Het loopt hier allemaal gesmeerd.

marie daenen 21 juni 2016 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 8145783)
Nee, ik zeg het toch? Het loopt hier allemaal gesmeerd.

U loopt dan ook niet over van Vlaamslievenheid en u zou dus mijn stelling kunnen bevestigen...8O

Den Duisteren Duikboot 21 juni 2016 18:09

Het is hier de jongste tijd weer erg gesteld: conspiracy nutcases, blèrende huisvrouwen, Marie Daenen...

Tijd voor een zomerstop. :-)

vlijmscherp 21 juni 2016 19:31

Is dit een suggestie of een mededeling?

Libro 21 juni 2016 20:04

Citaat:

Geldt ook hier zoals bij de rode duivels van 'Nous sommes en Belgique quand même"?

Graag uw reacties...

Het forum is gratis en je weet: if you pay peanuts, you get monkeys.

Wapper 21 juni 2016 20:06

Citaat:

Graag uw reacties...

In de IT-wereld staat deze techniek bekend als "tarpitting". Indien in een bericht een of meer geselecteerde triggerwoorden voorkomen dan wordt de connectie in de teerput gedwongen, waar het zeer moeilijk lopen is.

Oorspronkelijk gebruik was op mailservers als effectieve maatregel tegen serieele spammers en mailvirussen.

Wapper 21 juni 2016 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8145862)
Het forum is gratis en je weet: if you pay peanuts, you get monkeys.

Dus wij zijn hier dus de monkeys?

Libro 21 juni 2016 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8145865)
Dus wij zijn hier dus de monkeys?

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, beste Wapper ;-). Alle gekheid op een stokje: waarom krijgen we anders zo vaak Geitenweg 504?

Peche 21 juni 2016 20:12

Citaat:

Graag uw reacties...

Ik ben daar nog altijd niet uit. Ik denk dat het beter is om het land te bewaren. Als je het verscheurt start je een complexe procedure waarin we onszelf gaan verliezen.

Maar geen probleem met Vlaamslievendheid uiteraard.

Supe®Staaf 21 juni 2016 20:13

Citaat:

Ik weet niet of dat ook zo geldt voor jullie; maar om persoonlijke redenen ben ik een heel tijdje niet meer actief geweest op dit forum

Bij mij net andersom.
Om persoonlijke redenen, ben ik hier al die tijd niet weggeweest.

Citaat:

en toen ik enkele dagen geleden terug in een schrijfkramp geschoten ben had ik geen enkel probleem om door het hele forum rond te zwalpen...
En wat hebben we daarbij geleerd?

Citaat:

Dat is om u de gelegenheid te geven u te bedenken, en een hoop rotzooi te wissen.

Citaat:

Uiteraard!
Citaat:

In welk land woon jij dan misschien?
Wat is je nationaliteit?
Citaat:

Graag uw reacties...
Leve België
Leve Koning Philippe.
Leve Koningin Mathilde!
:belgievl:

(In principe moet dit vlot posten, het is nu 21:13)

vlijmscherp 21 juni 2016 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8145868)
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, beste Wapper ;-). Alle gekheid op een stokje: waarom krijgen we anders zo vaak Geitenweg 504?

Zijn we nu geiten of apen??

Pandareus 21 juni 2016 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8145843)
Is dit een suggestie of een mededeling?

gewoon fucking bullshit, maak er nog een fijne avond van.

Supe®Staaf 21 juni 2016 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8145891)
gewoon fucking bullshit, maak er nog een fijne avond van.

:lol::lol::lol:

Wapper 21 juni 2016 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8145868)

Periodische "Attaque in de kop" zeker?

Supe®Staaf 21 juni 2016 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 8145790)

Tijd voor een zomerstop. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be