![]() |
Vlaanderen, geliefd of niet op dit forum???
Ik weet niet of dat ook zo geldt voor jullie; maar om persoonlijke redenen ben ik een heel tijdje niet meer actief geweest op dit forum en toen ik enkele dagen geleden terug in een schrijfkramp geschoten ben had ik geen enkel probleem om door het hele forum rond te zwalpen...
Maar nu opnieuw, zoals vroeger, moet ik soms minutenlang wachten om van het ene blad naar het andere te geraken, om boodschappen door te zenden en wat weet ik meer... Mijn vraag aan jullie; kan het zijn dat dit forum het heel moeilijk heeft met te veel Vlaamslievendheid??? Geldt ook hier zoals bij de rode duivels van 'Nous sommes en Belgique quand même"? Graag uw reacties... |
Citaat:
|
Die luie Walen hebben juist liever dat het niet te rap gaat.
|
Citaat:
Waarom ging het gedurende een paar dagen wel goed en moet ik nu opnieuw die vertragingsmanoeuvers ondergaan??? Uzelf heeft u er ook last van??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is hier de jongste tijd weer erg gesteld: conspiracy nutcases, blèrende huisvrouwen, Marie Daenen...
Tijd voor een zomerstop. :-) |
Is dit een suggestie of een mededeling?
|
Citaat:
Het forum is gratis en je weet: if you pay peanuts, you get monkeys. |
Citaat:
In de IT-wereld staat deze techniek bekend als "tarpitting". Indien in een bericht een of meer geselecteerde triggerwoorden voorkomen dan wordt de connectie in de teerput gedwongen, waar het zeer moeilijk lopen is. Oorspronkelijk gebruik was op mailservers als effectieve maatregel tegen serieele spammers en mailvirussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar geen probleem met Vlaamslievendheid uiteraard. |
Citaat:
Om persoonlijke redenen, ben ik hier al die tijd niet weggeweest. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is je nationaliteit? Citaat:
Leve Koning Philippe. Leve Koningin Mathilde! :belgievl: (In principe moet dit vlot posten, het is nu 21:13) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be