Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
(Bericht 8147773)
Ik lees onzekerheid en faalangst, inbegrepen de projectie van je onbekendheid met yoga naar 'n ander toe.
|
Dan moet u nog eens lezen. Is het omdat je iets niet ziet zitten dat je met onzekerheid en faalangst kampt? Wordt ik geen pastoor omwille van mijn faalangst en onzekerheid? Versier ik mijn huis niet met kerstverlichting omwille van mijn faalangst en onzekerheid?
En waar lees jij dat ik mijn desintresse in yoga projecteer op anderen? Mij ga je het (yoga) niet zien doen maar waar veroordeel ik anderen die het wel doen?
Citaat:
Gezien yoga eveneens je zelfvertrouwen en feelgood doet toenemen, zal je girlsgehalte dat evenredig doen.
|
Mijn zelfvertrouwen-gehalte zit volgens mij op peil. Hoger moet dat niet worden want ik heb altijd een gezonde afkeer van mensen met (te) veel zelfvertrouwen.
Citaat:
Een opzet waarvan je geen tegenargumenten kunt aanbrengen wegens gebrek aan ervaring in die materie, is geen opzet BigF, dat is een downgrade en ik ben beter van je gewoon.
|
Moet je dan echt alles geprobeerd hebben vooraleer je er iets over mag zeggen? Om de pastoor er nog maar eens bij te sleuren: moet ik eerst pastoor worden vooraleer ik mag zeggen dat pastoor worden niks voor mij is?
Overigens: relax (in lotushouding voor mijn part)... De yoga-draad staat in K&K eh? Ik open hier geen war on yoga hoor.
;-)
|