Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Man schiet tientallen mensen neer in Duitse bioscoop. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233128)

Derk de Tweede 23 juni 2016 15:45

Man schiet tientallen mensen neer in Duitse bioscoop.

Citaat:

In de Duitse plaats Viernheim heeft een gewapende man in een bioscoop om zich heen geschoten. Volgens Duitse media zijn daarbij tientallen gewonden gevallen. Een lokale krant spreekt van twintig tot vijftig gewonden.

Volgens Bild drong de vermomde man kort na 15.00 uur de bioscoop binnen. Hij had een vuurwapen in de hand en een patroongordel om zijn schouder. Volgens deze bron zou hij een keer in de lucht hebben geschoten. De tientallen bezoekers vluchtten daarna naar buiten.

Viernheim ligt tussen Frankfurt am Main en Mannheim. De politie heeft de wijde omgeving afgezet en arrestatieteams op pad gestuurd.
Alweer een loner.
Het blijft echter terreur wie er ook achter zit.
De wereld wordt overspoeld door terreur. :twisted:

SDX 23 juni 2016 16:23

Ik lees net dat de dader enkel schoten in de lucht loste, dat hij door de politie werd doodgeschoten en de gewonden enkel te wijten zijn aan traangas van de politie.

Derk de Tweede 23 juni 2016 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8147651)
Ik lees net dat de dader enkel schoten in de lucht loste, dat hij door de politie werd doodgeschoten en de gewonden enkel te wijten zijn aan traangas van de politie.

Wellicht waren de nieuwssites te voorbarig. Het zou om een "verwarde" man gaan die door de politie is gedood.
De gewonden zijn door het traangas van de politie gewond geraakt.

DewareJakob 23 juni 2016 16:36

Citaat:

Stoute politie. Eerst wachten tot die man echt doden heeft gemaakt, dan pas is reactie gewenst. :roll:

Derk de Tweede 23 juni 2016 16:41

Mods voeg de twee draadjes maar samen!

SDX 23 juni 2016 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8147669)
Stoute politie. Eerst wachten tot die man echt doden heeft gemaakt, dan pas is reactie gewenst. :roll:

Waar slaat dat op, is dat iets dat je meent te lezen in hetgeen ik schrijf?

Niet dus, ik gaf enkel de versie die ik net online las.

de vuile muilekoek 23 juni 2016 17:04

Citaat:

Allee hupla boem ... volgende week weer 1 minuut stilte in Villa Politica voor onze nieuwe Europese " Slacht" offers waaw.. zeg Geweldig ... het begint voorspelbaar te worden...:roll:

Another Jack 23 juni 2016 19:11

Zeven berichtjes...
Het is geen moslim....

de vuile muilekoek 24 juni 2016 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8147816)
Zeven berichtjes...
Het is geen moslim....

Er was geen duidelijkheid in het nieuwsbericht ... onder de matvegen is belangrijk geworden.

Another Jack 24 juni 2016 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8148427)
Er was geen duidelijkheid in het nieuwsbericht ... onder de matvegen is belangrijk geworden.

Inderdaad, getuige hiervan de weinige reacties in deze draad...

JBM 24 juni 2016 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8147816)
Zeven berichtjes...
Het is geen moslim....

Het feit dat het in de berichtgeving van "tientallen dodelijke slachtoffers" naar nul ging speelt uiteraard ook mee.

DewareJakob 24 juni 2016 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8147687)
Waar slaat dat op, is dat iets dat je meent te lezen in hetgeen ik schrijf?

Niet dus, ik gaf enkel de versie die ik net online las.

Je moet dat ook niet persoonlijk nemen. Het was een reactie op hetgeen je uit je online info citeerde.

dewanand 25 juni 2016 15:56

aach ach ach, joh, nieuwe versie van DOOM kwam uit in mei 2016, en nu zijn er tientallen miljoenen kleingeschapen mannen aan verslaafd.

al die virtuele moord partijen wil je weleens lekkier in real live meemaken, om big fun te hebben als je lekker flapperoortjes hebt en in DOOM psychose zit, dan krijg je dit dus.

lekker rondknallen met kogels om je lijf, high van paddo's en anale Crack.

is genetische ziekte, geef hem TBS met lekkere, diepe anale dwangverpleging dan zal hij genezen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be