![]() |
het Darkweb/Tor is toch anoniem????
True or not?
Ik zou die chat en site van dat recent pedo-schandaal anders wel eens willen bezichtigen, sorry ben nieuwsgierig ......... yep |
|
Citaat:
|
Het dark web is vooral dark
Net voor het eerst in mijn leven naar een film uit de serie star trek gezien. Dat is gewoon een kinderfilm of zo??? |
Je kan daar ook allerlei drugs, wapens en andere illegale zaken aanschaffen. Lijkt me vooral een wereldje vol gangsters te zijn; maar als dat u ding is. :lol:
|
hihi ik weet het
|
Citaat:
Gratis kost & inwoon en uw uitkering loopt gewoon door, is 't dat waar ge op aast? |
Citaat:
Nogal meegemaakt, je hebt mensen - waaronder ikzelf, met een deathwish, maar je hebt er ook met een 'prisonwish'. |
Het dark web is blijkbaar van de grond af ontworpen om niet traceerbaar te zijn. Er bestaat naar wat ik begrepen heb ook niet zoiets als een zoekmachine, je moet van een site weten om hem te vinden.
De wat illegalere gebruikers in het bijzonder zijn daar nog niet tevreden mee. Er bestaat niet zoiets als even binnen kijken op de echte pedo sites, ook niet als je weet waar je ze moet vinden. Op zo'n site binnenkomen is een soort infiltratiewerk. Maar het is zeker mogelijk. Verder is het inderdaad behoorlijk anoniem. De zwakste schakel in de beveiliging zijn de gebruikers zelf. Als ze persoonlijke informatie over zichzelf geven of ergens op het normale web aankondigen dat ze pedo sites gaan bezoeken kunnen ze natuurlijk wel getraceerd worden. (Noot: ben er nog nooit op geweest, kan volledig fout zitten.) |
Citaat:
Citaat:
|
Nee een prisonwish heb ik niet, maar dat darkweb heeft wel een aantrekkingskracht moet ik zeggen .... en ik geef toe dat als het helemaal veilig was ik wel eens zou gaan kijken, want die site(s) intrigreren me, XD!
|
*intrigeren
|
Citaat:
zeker bezoeken. Hopelijk vinden ze u dan en steken ze u in de gevangenis. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be