Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Regina Louf, getuige X1 -> toch minder fantaste dan men aanvankelijk dacht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233201)

bembem 27 juni 2016 00:15

Regina Louf, getuige X1 -> toch minder fantaste dan men aanvankelijk dacht

Régina Louf die in de nasleep van de affaire Dutroux een aantal duistere pedofilie netwerken aan het licht bracht, werd destijds niet helemaal serieux genomen door oa de speurders en publieke opinie ... Wel ik begin stilaan te denken dat ze toch de waarheid sprak en het in de doofpot gestoken werd omdat het om machtige figuren ging (haar aanranders/verkrachters) ... Ook was het een andere tijdsgeest want nu zou het al minder pakken en zou men alleszins (denk ik toch) een echt onderzoek opstarten ...... Ja, nu met die recente pedo-zaak mogen ze dat toch ook wel weer oprakelen ook al is het mss intussen verjaard, no mercy yep :twisted::twisted::twisted::twisted:

De schoofzak 27 juni 2016 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8152113)
Régina Louf die in de nasleep van de affaire Dutroux een aantal duistere pedofilie netwerken aan het licht bracht, werd destijds niet helemaal serieux genomen door oa de speurders en publieke opinie ... Wel ik begin stilaan te denken dat ze toch de waarheid sprak en het in de doofpot gestoken werd omdat het om machtige figuren ging (haar aanranders/verkrachters) ... Ook was het een andere tijdsgeest want nu zou het al minder pakken en zou men alleszins (denk ik toch) een echt onderzoek opstarten ...... Ja, nu met die recente pedo-zaak mogen ze dat toch ook wel weer oprakelen ook al is het mss intussen verjaard, no mercy yep :twisted::twisted::twisted::twisted:

Voor zover ik mij herinner, werd ze wel degelijk door één speurder serieus genomen. Tussen haar benen dan.
Maar verder, tenzij mijn geheugen echt volledig faalt, heeft die mevrouw just niks aan het licht gebracht.
Wat ik wel spijtig vond en vindt, want mocht Albèrke den tweede in zo'n sfeertje betrapt zou worden, het zou er leuk uitzien.

.

geertvdb 27 juni 2016 10:12

Het is niet waar hé. Als ge geen nieuwe complottheorie kunt verzinnen, laat het dan maar. Een 30 jaar oude oprakelen, waar is dat nu voor nodig? Na 30 jaar is er niets, maar dan ook niets bovengekomen wat haar gelijk geeft.

Regina is een klassiek geval van een mythomane. Een gestoord geval dat alles verzint en het ook nog zelf gelooft. Aandacht trekken is haar enig motief.
Wie is er nu zo dom om daar nog in te trappen?

Vrijheideerst 27 juni 2016 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8152352)
Het is niet waar hé. Als ge geen nieuwe complottheorie kunt verzinnen, laat het dan maar. Een 30 jaar oude oprakelen, waar is dat nu voor nodig? Na 30 jaar is er niets, maar dan ook niets bovengekomen wat haar gelijk geeft.

Regina is een klassiek geval van een mythomane. Een gestoord geval dat alles verzint en het ook nog zelf gelooft. Aandacht trekken is haar enig motief.
Wie is er nu zo dom om daar nog in te trappen?

Ik vrees dat je gelijk hebt.

Het is zoals De Bende Van Nijvel: een blinde kan zien dat het De Staercke en Haemers waren, maar het is gewoon mismeestered door allerhande mislukte onderzoekers.

bembem 28 juni 2016 03:06

Zelfs al zou het om een fantaste gaan, dan nog wijzen de feiten in de richting van op z'n minst één pedo-killer of zelfs serial-killer(s) die ondermeer de moorden van Carine Dellaert, Christine van Hees en Katrien De Cuyper op hun geweten hebben, + dat tussen 1973 en 1995 minstens 43 kinderen in BE verdwenen waarvan er later vermoord teruggevonden werden, niet koosjer allemaal als je het mij zegt: er is daar inderdaad 'iets' voor verantwoordelijk en dat iets is imo een pedofiel moordend netwerk .............. yep!

bron oa deze blog die verwijst naar uitzending van Zembla

Imo doen ze er goed aan van die moorden te heronderzoeken, ditmaal dmv DNA, het is niet normaal dat ze die moordenaar(s) met rust laten, daar moet veel piston achter zitten, kan gewoon niet anders .........

bembem 28 juni 2016 03:19

En last but not least: elementen in het onderzoek naar de moord van Carine Dellaert (het meisje dat toevallig in een beerput van een verlaten café werd gevonden) wijzen erop dat zij zwanger was geweest, er is maw mogelijkheid dat er zomaar baby's in de natuur geboren werden + verdwenen .. yep, dit is geen fantasie maar waarheid, ik denk serieus dat er 'ergens' in BE of elders grote mogelijkheid is dat dergelijke babies in gevangenschap opgroeien ergens in een kelder of gesequestreerd ofzo, zoals die pipo in Oostenrijk met dat gekidnapt meisje deed .. ik zou er in ieder geval niet van omver vallen moest zoiets/dergelijke netwerken ooit aan het licht komen, read my lips ... !

bembem 28 juni 2016 03:20

sorry dbbl

SDX 28 juni 2016 04:14

De zaak Dutroux (& C°, zeker weten) is geen 30 jaar geleden en daar zijn destijds heel wat ongeregeldheden gebeurd die 't daglicht niet mochten aanschouwen en stevig in doofpotjes weggestopt.

SDX 28 juni 2016 04:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8153297)
Zelfs al zou het om een fantaste gaan, dan nog wijzen de feiten in de richting van op z'n minst één pedo-killer of zelfs serial-killer(s) die ondermeer de moorden van Carine Dellaert, Christine van Hees en Katrien De Cuyper op hun geweten hebben, + dat tussen 1973 en 1995 minstens 43 kinderen in BE verdwenen waarvan er later vermoord teruggevonden werden, niet koosjer allemaal als je het mij zegt: er is daar inderdaad 'iets' voor verantwoordelijk en dat iets is imo een pedofiel moordend netwerk .............. yep!

bron oa deze blog die verwijst naar uitzending van Zembla

Imo doen ze er goed aan van die moorden te heronderzoeken, ditmaal dmv DNA, het is niet normaal dat ze die moordenaar(s) met rust laten, daar moet veel piston achter zitten, kan gewoon niet anders .........

Daar zitten hoge heren achter, die onderzoeken zullen nooit heropend worden. Er werd reeds moeite genoeg gedaan om 't allemaal weg te stoppen.

Scherven A. Mok 28 juni 2016 06:37

In de salons op Brussel Zuid neukte onze elite onze kinderen.

Bad Attila 28 juni 2016 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8153351)
In de salons op Brussel Zuid neukte onze elite onze kinderen.

Dat waren nog eens tijden, sie!

Wij hadden dien amateur van een Dutroux nooit mogen aannemen om ons een paar kinderen te leveren... :cry:

geertvdb 28 juni 2016 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8153309)
De zaak Dutroux (& C°, zeker weten) is geen 30 jaar geleden en daar zijn destijds heel wat ongeregeldheden gebeurd die 't daglicht niet mochten aanschouwen en stevig in doofpotjes weggestopt.

Ja? Echt? Geef eens een voorbeeld.

Vrijheideerst 28 juni 2016 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8153366)
Ja? Echt? Geef eens een voorbeeld.

Tes allemoale de skuld van den Amerikaan.

De schoofzak 28 juni 2016 07:45

't Is veel plezanter om fantasierijke fabeltjes te vertellen en te geloven, dan te leven met de realiteit ... mensen als Dutroux en Régina Van Louf weten zoveel .. maar ze vertellen een beetje, en toch niet alles ...
en Steve Stunt springt in 't kanaal.

.

Henri1 28 juni 2016 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8153389)
't Is veel plezanter om fantasierijke fabeltjes te vertellen en te geloven, dan te leven met de realiteit ... mensen als Dutroux en Régina Van Louf weten zoveel .. maar ze vertellen een beetje, en toch niet alles ...
en Steve Stunt springt in 't kanaal.

.

Maak je geen zorgen. N-VA bestond toen nog niet.

De schoofzak 28 juni 2016 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8154087)
Maak je geen zorgen. N-VA bestond toen nog niet.

Ik ben vertederd.
Zoveel bezorgdheid om mijn persoontje en om mijn partij.

Toch zal ik je genadeloos op politiek vlak koppensnellen zodra ik daar de mogelijkheid toe zie.

.

Eduard Khil 28 juni 2016 21:47

Dutroux was een waal. Waarschijnlijk zelfs een sos. Zegt weer meer dan genoeg

The Paulus Experience 28 juni 2016 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8154261)
Ik ben vertederd.
Zoveel bezorgdheid om mijn persoontje en om mijn partij.

Toch zal ik je genadeloos op politiek vlak koppensnellen zodra ik daar de mogelijkheid toe zie.

.

Dan kan hij op zijn twee oren slapen

Henri1 29 juni 2016 04:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8154267)
Dutroux was een waal. Waarschijnlijk zelfs een sos. Zegt weer meer dan genoeg

Freddy Horion was een Vlaming.
De kans dat het een sos was is dus erg klein.

Zegt dat genoeg ?

Vrijheideerst 29 juni 2016 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8154358)
Freddy Horion was een Vlaming.
De kans dat het een sos was is dus erg klein.

Zegt dat genoeg ?

En N-VA lid ook zeker?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be