Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zou u (nog ) trouwen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233204)

Blue Sky 27 juni 2016 13:38

Zou u (nog ) trouwen?

Zou u trouwen?

Als u opnieuw zou beginnen, zou u dan nog trouwen?

Xenophon 27 juni 2016 14:21

Nee.

Ben ook nooit getrouwd geweest.

Kodo Kodo 27 juni 2016 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 8152538)
Zou u trouwen?

Als u opnieuw zou beginnen, zou u dan nog trouwen?

Ja, maar niet met een Westerse vrouw, of het zou al een heel traditionele moeten zijn.

fox 27 juni 2016 14:29

Nope, nooit getrouwd, nooit van plan. Ik zie daar het nut niet van in.

vlijmscherp 27 juni 2016 14:31

ik weet het nog niet.

DewareJakob 27 juni 2016 15:42

Jazeker. Vrouw en kinderen, en nu kleinkinderen. Ook met de onvermijdbare kommer en zorgen blijft de wijzer op plus staan.

Indomitable 27 juni 2016 16:06

Nope, allemaal pure geldverspilling. En de begravenis mogen ze ook afschaffen dat is ook pure geldverspilling.

fred vanhove 27 juni 2016 16:39

Moest ik een vrouw zijn ? Ja zeker met een welstellende man.....met een beetje geluk ben je op je vijftigste binnen.....dik pensioen ....en vette erfenis. En dan de bloemetjes buitenzetten met een toyboy:-)

de vuile muilekoek 27 juni 2016 17:25

1 keer is méér dan genoeg geweest.. t'is niet die man maar de rest die erbij komt die schoonfamilie ..... van mijn kloten;

Hypochonder 27 juni 2016 17:28

Ik heb al zoveel kapotgelopen en ongelukkige huwelijken gezien dat ik sowieso nooit trouw. De meerderheid van de huwelijken houden ofwel geen stand of draaien uit op pure saaiheid en ongeluk.

de vuile muilekoek 27 juni 2016 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8152842)
Ik heb al zoveel kapotgelopen en ongelukkige huwelijken gezien dat ik sowieso nooit trouw. De meerderheid van de huwelijken houden ofwel geen stand of draaien uit op pure saaiheid en ongeluk.

Mensen die single leven beseffen niet hoe gelukkig ze echt zijn...maar ja ze hebben dan jukte nu en dan ... en denken ow ik wil trouwen..:roll::roll:

Indomitable 27 juni 2016 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8152847)
Mensen die single leven beseffen niet hoe gelukkig ze echt zijn...maar ja ze hebben dan jukte nu en dan ... en denken ow ik wil trouwen..:roll::roll:

Waarom trouwen ? Je houd van elkander daar hoeft geen document bij.

IanVD 27 juni 2016 17:58

Ja, ik ben gelukkig met mijn vrouw. Zonder ons huwelijk zouden die gevoelens er natuurlijk ook zijn, maar wij vonden onze huwelijksdag vooral een dag van feest met onze naasten. Ik vind het persoonlijk ook meer diepgang geven aan onze relatie, maar dit is gewoon een aanvoelen.

IanVD 27 juni 2016 18:04

Zeg trouwens niet te snel nooit, het kan vlug veranderen :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic op 19 juni (Bericht 8143355)
Daarom voor mij geen huwelijk en geen kinderen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic op 27 juni (Bericht 8152851)
Ik wil een nieuw leven beginnen in Zuid Amerika en sta op het punt te trouwen

The Paulus Experience 27 juni 2016 18:12

Ja eigenlijk wel.

Jan van den Berghe 27 juni 2016 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8152721)
Jazeker. Vrouw en kinderen, en nu kleinkinderen. Ook met de onvermijdbare kommer en zorgen blijft de wijzer op plus staan.

Daar sluit ik mij volkomen bij aan.

Jan van den Berghe 27 juni 2016 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8152875)
Waarom trouwen ? Je houd van elkander daar hoeft geen document bij.

Als u de burgerlijke wetgeving op het huwelijk bekijkt, gaat het daar ook om de bevestiging van amoureuze gevoelens. Wel over rechtszekerheid, een wettelijk kader, e.d.

fred vanhove 27 juni 2016 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8152899)
Daar sluit ik mij volkomen bij aan.

Waarom zou een mens nu trouwen ? Ik zou niet graag zo'n ganse tijd met een vrouw opgescheept zitten......Niks zo plezant als alleen uw plan kunnen trekken.....geen gezeur aan je hoofd.....komen en gaan waar je wil...de totale vrijheid:-)

Jan van den Berghe 27 juni 2016 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8152928)
Waarom zou een mens nu trouwen ? Ik zou niet graag zo'n ganse tijd met een vrouw opgescheept zitten......Niks zo plezant als alleen uw plan kunnen trekken.....geen gezeur aan je hoofd.....komen en gaan waar je wil...de totale vrijheid:-)

Geen mooiere zaak het leven met al zijn saaiheid maar ook bijzondere momenten met iemand te delen.

fred vanhove 27 juni 2016 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8152931)
Geen mooiere zaak het leven met al zijn saaiheid maar ook bijzondere momenten met iemand te delen.

Ik zie niet in wat daar mooi aan is.......Ik hoef die emoties niet en al zeker niet altijd en overal met diezelfde persoon bij wie je al op voorhand weet hoe die gaat reageren of antwoorden .....geen mooiere zaak in het leven dan je leven te leiden zoals je zelf wilt. Wat een saai gedoe zo'n getrouwd stel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be