![]() |
Zou u (nog ) trouwen?
Zou u trouwen?
Als u opnieuw zou beginnen, zou u dan nog trouwen? |
Nee.
Ben ook nooit getrouwd geweest. |
Citaat:
|
Nope, nooit getrouwd, nooit van plan. Ik zie daar het nut niet van in.
|
ik weet het nog niet.
|
Jazeker. Vrouw en kinderen, en nu kleinkinderen. Ook met de onvermijdbare kommer en zorgen blijft de wijzer op plus staan.
|
Nope, allemaal pure geldverspilling. En de begravenis mogen ze ook afschaffen dat is ook pure geldverspilling.
|
Moest ik een vrouw zijn ? Ja zeker met een welstellende man.....met een beetje geluk ben je op je vijftigste binnen.....dik pensioen ....en vette erfenis. En dan de bloemetjes buitenzetten met een toyboy:-)
|
1 keer is méér dan genoeg geweest.. t'is niet die man maar de rest die erbij komt die schoonfamilie ..... van mijn kloten;
|
Ik heb al zoveel kapotgelopen en ongelukkige huwelijken gezien dat ik sowieso nooit trouw. De meerderheid van de huwelijken houden ofwel geen stand of draaien uit op pure saaiheid en ongeluk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik ben gelukkig met mijn vrouw. Zonder ons huwelijk zouden die gevoelens er natuurlijk ook zijn, maar wij vonden onze huwelijksdag vooral een dag van feest met onze naasten. Ik vind het persoonlijk ook meer diepgang geven aan onze relatie, maar dit is gewoon een aanvoelen.
|
Zeg trouwens niet te snel nooit, het kan vlug veranderen :lol:
Citaat:
Citaat:
|
Ja eigenlijk wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be