Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Theo van Gogh (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=83)
-   -   Kabaalwake voor Van Gogh op de Dam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23321)

Wreker 2 november 2004 17:15

Kabaalwake voor Van Gogh op de Dam

Op de Dam in Amsterdam vindt vanavond om 19.30 uur een herdenkingsbijeenkomst voor Theo Van Gogh plaats. Burgemeester Cohen roept de deelnemers op vooral veel kabaal te maken, omdat een stille tocht in strijd zou zijn met het karakter van Van Gogh.

"We willen geen stilte, maar [size=4]kabaal[/size]. Wat hier gebeurt, kan niet in Nederland," zei Cohen. Hij roept de deelnemers op luid en duidelijk te laten horen dat de [size=4]vrijheid van meningsuiting[/size] "ons lief is" en daarom instrumenten, zoals ratels, fluiten, deksels en dergelijke mee te nemen.

Cohen zelf zal een toespraak houden, net als Theodor Holman, die namens Van Goghs vrienden en familie het woord voert. Om acht uur worden dan toch twee minuten stilte gehouden.

__________________________________________________ _______

Nadat hij eerst de Amsterdammers aan hun lot overliet die hun huis moesten uitvluchten voor het geweld van hun 'buren' roept hij nu plots op tot een mars voor de 'vrije meningsuiting'???

Het Skill Effect 2 november 2004 17:16

Menneke, plaats uw Theo obsessie eens in éne topic!

athena 2 november 2004 17:39

Cohen roept zoveel mogelijk moslims op om ook te komen. Het is te hopen dat er genoeg agenten beschikbaar zullen zijn, want ik denk niet dat die moslims zullen komen voor een herdenkingswake, eerder voor een overwinningsfeest.

ingenious 2 november 2004 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
Cohen roept zoveel mogelijk moslims op om ook te komen. Het is te hopen dat er genoeg agenten beschikbaar zullen zijn, want ik denk niet dat die moslims zullen komen voor een herdenkingswake, eerder voor een overwinningsfeest.

vanmiddag zeiden ze op ned2 al dat verschillende moslimorganisaties de moord afkeurden. valt wel tegen zeker?

circe 2 november 2004 17:52

Schitterend initiatief! Hier kan men inderdaad moeilijk een "stille" tocht houden, zoals voor René Steegmans die in Venlo door een marokkaan werd doodgeschopt toen hij vroeg om een oude mevrouw niet lastig te vallen!

"Het was de wil van Allah dat René Steegmans is gestorven" was de - marokkaanse - mening van de moeder van de moordenaar!

Ik denk dat vanaf nu �*lle STILLE tochten achter de rug zijn!

athena 2 november 2004 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
vanmiddag zeiden ze op ned2 al dat verschillende moslimorganisaties de moord afkeurden. valt wel tegen zeker?

Wat moeten ze anders, ze leven van subsidies van de Nederlandse staat.

Vlaanderen Boven 2 november 2004 17:52

Citaat:

Anders zouden ze nogal dom zijn...

Het feit dat het gebeurd is is eigenlijk al erg genoeg op zich.

athena 2 november 2004 17:53

De reactie van individuele moslims op verschillende websites spreken boekdelen.

Raf 2 november 2004 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
De reactie van individuele moslims op verschillende websites spreken boekdelen.

Link er eens enkele, want ik vind er geen...

Dimitri 2 november 2004 17:59

Citaat:

Die moslimorganisaties vertegenwoordigen blijkbaar niet alle moslims.

Westland New Post 2 november 2004 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Op de Dam in Amsterdam vindt vanavond om 19.30 uur een herdenkingsbijeenkomst voor Theo Van Gogh plaats. Burgemeester Cohen roept de deelnemers op vooral veel kabaal te maken, omdat een stille tocht in strijd zou zijn met het karakter van Van Gogh.

"We willen geen stilte, maar [size=4]kabaal[/size]. Wat hier gebeurt, kan niet in Nederland," zei Cohen. Hij roept de deelnemers op luid en duidelijk te laten horen dat de [size=4]vrijheid van meningsuiting[/size] "ons lief is" en daarom instrumenten, zoals ratels, fluiten, deksels en dergelijke mee te nemen.

Cohen zelf zal een toespraak houden, net als Theodor Holman, die namens Van Goghs vrienden en familie het woord voert. Om acht uur worden dan toch twee minuten stilte gehouden.

__________________________________________________ _______

Nadat hij eerst de Amsterdammers aan hun lot overliet die hun huis moesten uitvluchten voor het geweld van hun 'buren' roept hij nu plots op tot een mars voor de 'vrije meningsuiting'???

Zie hem daar nu zitten met ze'n kromme haakneus. :lol: :lol: :lol: Cohen is verantwoordelijk voor de etnische zuivering die reeds een aantal jaar aan de gang is. Autochtone Nederlanders worden verjaagd met medewerking van Job Haakneus Cohen.

PAJOT 2 november 2004 18:29

Citaat:

Link er eens enkele, want ik vind er geen...
Als ge 't niet wilt zien ...

Er zijn voorbeelden genoeg ; God weet wat ze allemaal zeggen wanneer ze dan in het Arabisch beginnen.

http://www.walidin.com:81/forum/viewtopic.php?t=1739

Citaat:

Ohw mensen ik moest ff deze vreugde met jullie delen.....
ik wacht nu alleen op het vertrek van Hirschi Ali.....

Jah jah ik weet sommige mensen zullen denken dat het extreem overkomt. Maar weet je deze mensen hebben islam flink belachelijk gemaakt. Vooral hun laatste film Submission en dan lok je zo'n reactie tok echt uit...

Quote:In Submission figureren vier mishandelde vrouwen in een doorschijnend gewaad, waarbij de borsten zichtbaar zijn. Op de lichamen zijn koranfragmenten in het Arabisch gekalligrafeerd.

ik wil niets zeggen...maar wat je zoekt, dan zal je vinden....

voor de mensen die theo van gogh niet kennen:
http://nu.nl/news.jsp?n=435082&c=13

Raf 2 november 2004 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Als ge 't niet wilt zien ...

Er zijn voorbeelden genoeg ; God weet wat ze allemaal zeggen wanneer ze dan in het Arabisch beginnen.

http://www.walidin.com:81/forum/viewtopic.php?t=1739

Hoezo, "voorbeelden genoeg"? Dat is één berichtje op een obscuur forumpje... Is dat alles wat je hebt?

Musketo 2 november 2004 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Hoezo, "voorbeelden genoeg"? Dat is één berichtje op een obscuur forumpje... Is dat alles wat je hebt?

Ik ben er toch wel van overtuigd dat er meer moslims deze mening delen hoor Raf... daar twijfel je toch niet aan?

ilfalco 2 november 2004 18:41

Die cohen , nog zo'n pc hypocriet . Onder zijn soc. beleid is a'dam een quasi allochtone stad geworden , met een islamitische minderheid/meerderheid ... die stilaan vindt dat het tijd word om de daad bij het woord te voegen.....

PAJOT 2 november 2004 18:43

Citaat:

Neen, zoek er zelf maar wat op want ik beschouw het toch als verloren moeite om met u te discussiëren.

Raf 2 november 2004 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik ben er toch wel van overtuigd dat er meer moslims deze mening delen hoor Raf... daar twijfel je toch niet aan?

Nee, maar ik twijfel er evenmin aan dat de meerderheid van de moslims die mening niet delen.

Raf 2 november 2004 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Neen, zoek er zelf maar wat op want ik beschouw het toch als verloren moeite om met u te discussiëren.

:lol:

Handig truukje... :lol:

Musketo 2 november 2004 19:00

Citaat:

:lol:

Handig truukje... :lol:

Peace doet dat ook altijd.

snoodaard 2 november 2004 19:09

In plaats van een kabaalwake zou men beter een progrom organizeren die alle moslims verjaagt uit Islamsterdam.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be