Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het hoogtepunt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233234)

koe de poing 29 juni 2016 18:46

Het hoogtepunt

Ik heb Joke Schauvliege een hand mogen geven !

Wat is jullie hoogtepunt in jullie leven ?

The Paulus Experience 29 juni 2016 19:11

Dit lezen, ongetwijfeld

koe de poing 29 juni 2016 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8155229)
Dit lezen, ongetwijfeld

:onfire::onfire:

Skobelev 29 juni 2016 20:36

Holy shit, met wat moet je dan uw handen wassen om ze weer proper te krijgen? Zwavelzuur?

NieuwNoors 29 juni 2016 20:40

Ik krijg regelmatig 3 dikke kussen van een minister! :-D
Hij is namelijk mijn buurman, hehe.
Maar dat beschouw ik niet als een hoogtepunt: het is in de loop der tijd "gewoon" geworden hoor. Hij komt hier weleens over de vloer , of hij vraagt of mijnen Albeir zijn vuilniszakken buiten wilt zetten omdat hij het zo druk heeft.
Ook heb ik ooit eens zijn hemden gestreken, en toen hij in "de zevende dag" kwam, was ik trots: iedereen kon zijn perfect gestreken hemd zien! :-D

Zipper 29 juni 2016 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8155276)
Maar dat beschouw ik niet als een hoogtepunt: het is in de loop der tijd "gewoon" geworden hoor. Hij komt hier weleens over de vloer , of hij vraagt of mijnen Albeir zijn vuilniszakken buiten wilt zetten omdat hij het zo druk heeft.
Ook heb ik ooit eens zijn hemden gestreken, en toen hij in "de zevende dag" kwam, was ik trots: iedereen kon zijn perfect gestreken hemd zien! :-D

kan zijn vrouw zijn hemden niet strijken, en de vuilzakken buiten zetten ??

NieuwNoors 29 juni 2016 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8155292)
kan zijn vrouw zijn hemden niet strijken, en de vuilzakken buiten zetten ??

Goeie vraag, vrouw is ook drukbezette madam. En als goeie geburen sinds jaar en dag vinden wij het normaal om elkaar te helpen hoor.
Trouwens: "HIJ" geeft altijd een attentie: dooske pralines, bloemetje, fles (dure) wijn.....niet dat "HIJ" profiteert.

Eduard Khil 29 juni 2016 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8155299)
Goeie vraag, vrouw is ook drukbezette madam. En als goeie geburen sinds jaar en dag vinden wij het normaal om elkaar te helpen hoor.
Trouwens: "HIJ" geeft altijd een attentie: dooske pralines, bloemetje, fles (dure) wijn.....niet dat "HIJ" profiteert.

allemaal dingen datie krijgt op recepties en spreekavonden dus :lol:

NieuwNoors 29 juni 2016 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8155305)
allemaal dingen datie krijgt op recepties en spreekavonden dus :lol:

Lol, maar JA!

De schoofzak 29 juni 2016 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8155197)
...

Mijn leven is een opeenvolging van hoogtepunten, maar die situeren zich niet in de simplistische hoek van een bv te ontmoeten.
Hoe saai enz. maar die hoogtepunten situeren zich in de private en de familiale sfeer.
Ok, ja, enkele in de professionele sfeer, waaronder dus ook het pensioen: de ultieme vrijheid. Een maand geen kloten doen en toch centen krijgen. Geen geblaas meer van bazen, geen gezaag van collega's en geen nukkigheid meer van ondergeschikten.

.

Peche 29 juni 2016 21:32

Wat voor een schrok met uw lief zijn om dat een hoogtepunt te noemen?
Sorry maar kon deze echt niet laten nadat mijn ego zo strak als iets staat.

Eduard Khil 29 juni 2016 21:53

https://youtu.be/OfaCTg_2les

Die keer dat ik mocht optreden in het kremlin natuurlijk

Stormram 29 juni 2016 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8155276)

LOOOOOOOL
Hemden strijken en vuilbakken buitenzetten :lol:

Er ooit al eens aan gedacht dat hij u eigenlijk keihard uitbuit, madame de lakei van de vazal? Ge doet mij denken aan die masochistische flashers die ook geheel belangeloos het vuile werk bij de Pfaffs mochten opknappen. Gewoon omdat het Jean Marie en zijn roedel teven waren :lol: Terwijl zij de grote jan-men-kloten gingen uithangen en flessen pomerol achterover sloegen bij een of andere corrupt gezelschap, mochten zij het gras afrijden, de wc's ontstoppen waar Sam Goris' addergebroed te veel papier in had gesmeten en de afwas doen van de bacchanalen waar zij nog niet eens de overschotjes van mochten oppeuzelen.

En dan gaat het nog om Ben Lawijts ... Volgens mij was hij zelfs zijn handen na het voederen van zijn twee zwijnen niet en pakt hij uw loezen daarmee dan eens goed vast. "Josianne, gij gaat wel ne kie mijn humme'ne strijke, eh, sjoe?" Ik ze hem het zo al zeggen, dat beta-parvenuutje, terwijl hij daarna naar de parenclub rijdt.

Niet komen zagen als ge hem eens nodig hebt en hij u gewoon koudweg "niet kan helpen". Domme, domme, domme mensen.

Stormram 29 juni 2016 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8155327)
Mijn leven is een opeenvolging van hoogtepunten, maar die situeren zich niet in de simplistische hoek van een bv te ontmoeten.
Hoe saai enz. maar die hoogtepunten situeren zich in de private en de familiale sfeer.
Ok, ja, enkele in de professionele sfeer, waaronder dus ook het pensioen: de ultieme vrijheid. Een maand geen kloten doen en toch centen krijgen. Geen geblaas meer van bazen, geen gezaag van collega's en geen nukkigheid meer van ondergeschikten.

.

Zodanig veel en hoog dat je er ongemeen veel tijd voor uittrekt om ze hier te komen delen, hé, schoof?

Eduard Khil 29 juni 2016 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8155340)
LOOOOOOOL

Er ooit al eens aan gedacht dat hij u eigenlijk keihard uitbuit, madame de lakei van de vazal? Ge doet mij denken aan die masochistische flashers die ook geheel belangeloos het vuile werk bij de Pfaffs mochten opknappen. Gewoon omdat het Jean Marie en zijn roedel teven waren :lol: Terwijl zij de grote jan-men-kloten gingen uithangen en flessen pomerol achterover sloegen bij een of andere corrupt gezelschap, mochten zij het gras afrijden, de wc's ontstoppen waar Sam Goris' addergebroed te veel papier in had gesmeten en de afwas doen van de bacchanalen waar zij nog niet eens de overschotjes van mochten oppeuzelen.

En dan gaat het nog om Ben Lawijts ... Volgens mij was hij zelfs zijn handen na het voederen van zijn twee zwijnen niet en pakt hij uw loezen daarmee dan eens goed vast. "Josianne, gij gaat wel ne kie mijn humme'ne strijke, eh, sjoe?" Ik ze hem het zo al zeggen, dat beta-parvenuutje, terwijl hij daarna naar de parenclub rijdt.

Niet komen zagen als ge hem eens nodig hebt en hij u gewoon koudweg "niet kan helpen". Domme, domme, domme mensen.

Sommige mensen zijn gewoon geboren om overheerst te worden he. En dat vinden ze best ok :lol:

Stormram 29 juni 2016 22:07

Citaat:

Ik hoop van ganser harte dat ge de avond ervoor aan uw lul hebt zitten trekken, 2 keer gaan schijten zijt, uw ketten hun snottebellen hebt afgeveegd, een deurklink of 20 hebt vastgepakt en dan stomweg zijt vergeten om uw poten al die tijd te wassen. Het zou u alvast héél erg vergeven zijn.

Scherven A. Mok 29 juni 2016 23:17

Citaat:

En in het hare gebeten toch mogen we hopen ?

SDX 29 juni 2016 23:34

Citaat:

Wat 'n lelijk venteke is me dat!?!

Gamla 30 juni 2016 02:06

Citaat:

LOOOOOOOL

:-):-):-):-)

NieuwNoors 1 juli 2016 11:23

Citaat:

LOOOOOOOL

Zeg nu nog eens dat jij niet de gepermbande Vigilante VL zijt manneke!
Ge hebt u versproken. Ze hebben je hier met je klikken en klakken buitengezwierd indertijd, terecht! Ik hoop dat ze het nu ook doen. Hoe zielig ben jij zeg.....triestig figuur. Echt he. Het enige wat jij kan is schelden, grof, boers en onbeschoft doen en zatlapperij verkondigen. Hoe hopeloos moet jij niet zijn: speciaal een nieuwe Nick aanmaken om toch een beetje aandacht te krijgen. Geen leven dus buiten dit forum. Sukkelaar!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be