Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Biddende werknemers betrapt in stelplaats NMBS (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233244)

Libro 30 juni 2016 14:03

Biddende werknemers betrapt in stelplaats NMBS

Een treinconducteur heeft een groepje werknemers van een extern schoonmaakbedrijf betrapt toen ze op een perron aan het bidden waren. Het gebed werd blijkbaar geleid door een extern persoon en uiteraard doet dit vragen rijzen over de veiligheid als een externe zich zomaar toegang tot de stelplaats kan verschaffen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ats-NMBS.dhtml

Op onze kosten gaan bidden en ook nog eens een aanhanger van de jihad ongecontroleerd binnensmokkelen. Goe bezig.

andev 30 juni 2016 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8155972)
Een treinconducteur heeft een groepje werknemers van een extern schoonmaakbedrijf betrapt toen ze op een perron aan het bidden waren. Het gebed werd blijkbaar geleid door een extern persoon en uiteraard doet dit vragen rijzen over de veiligheid als een externe zich zomaar toegang tot de stelplaats kan verschaffen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ats-NMBS.dhtml

Op onze kosten gaan bidden en ook nog eens een aanhanger van de jihad ongecontroleerd binnensmokkelen. Goe bezig.

Tja, met het massaal binnenlaten van moslims hebben we ook de doos van Pandora meegekregen, en die staat open...
Maar dat zijn tenminste nog diegenen die tot de groep behoren die werken.
Allee, als het geen staking is natuurlijk.

Gamla 30 juni 2016 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8156033)
Tja, met het massaal binnenlaten van moslims hebben we ook de doos van Pandora meegekregen, en die staat open...

Het is een catastrofe en ze blijven maar komen.
Mijn vader zegt dat ik blij moet zijn omdat ze mijn pensioen gaan betalen. Wat???

Libro 30 juni 2016 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8156223)
Mijn vader zegt dat ik blij moet zijn omdat ze mijn pensioen gaan betalen. Wat???

Angstaanjagend om de naïviteit van sommige mensen te zien.

IJsboer 1 juli 2016 06:55

Een aanhanger van jihad dan nog... en die staat nergens gescreend of geseind? Er staat ook niet dat die werd opgepakt ofzo?!! Dat is nog het ergste... radicalisering tijdens de werkuren.

djoebidoebidoe 1 juli 2016 07:39

Citaat:

Misschien, maar ze gaan wel uw poep afvegen wanneer u niet meer in staat bent om het zelf te doen.:-D

Universalia 1 juli 2016 07:42

Citaat:

Biddende werknemers betrapt in stelplaats NMBS
Dat is echt niet nieuw hoor, dat is al jaar en dag aan de gang.

Ooit meegemaakt in Antwerpen, aan de Eikenstraat in een school waar er éne binnenkwam en zijn matje uitrolde en naar Mekka ging zitten janken.

Beetje opdringerig voor de mensen die daar totaal geen boodschap aan hebben of niet?

Doe dat thuis hé vent. :roll:

Of maak er een vliegend tapijt van en Rulezzzzzz back home!!!!!

Scherven A. Mok 1 juli 2016 10:40

Iedereen doet tijdens z'n pauze wat ie wil. En aan de lonen en het tempo dat die mensen werken zou ik ook wel waanzinnig worden en steun zoeken in religie. Toen de babyboomerambtenaren nog treinen kuisten en de bevolking nog properder was, werd een trein één keer per week afgestoft en werkten ze een kwartier ipv een kwartier te bidden en belijden hun babyboomerreligie voor de resterende 7 uur en 3 kwartier : religie 't z'n zotten die weirken. Nu worden ze twee keer per dag serieus onder handen genomen want treinen lijken heden ten dage meer op vuilbakken en/of wc's als ze binnen komen.

De schoofzak 1 juli 2016 10:52

Even weg van het onderwerp, maar geknipt en geplakt uit de link hierboven:

Citaat:

De conducteur die het gebed op video vastlegde, was een trein aan het klaarmaken voor de werkdag toen hij dinsdagochtend rond 4 uur de groep opmerkte.
Iemand van jullie ooit al zo vroeg moeten op het werk zijn ?

.

Universalia 1 juli 2016 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8156806)
Iedereen doet tijdens z'n pauze wat ie wil. En aan de lonen en het tempo dat die mensen werken zou ik ook wel waanzinnig worden en steun zoeken in religie. Toen de babyboomerambtenaren nog treinen kuisten en de bevolking nog properder was, werd een trein één keer per week afgestoft en werkten ze een kwartier ipv een kwartier te bidden en belijden hun babyboomerreligie voor de resterende 7 uur en 3 kwartier : religie 't z'n zotten die weirken. Nu worden ze twee keer per dag serieus onder handen genomen want treinen lijken heden ten dage meer op vuilbakken en/of wc's als ze binnen komen.

Dat is inderdaad zo maar wij hoeven daar niet van mee te 'genieten'. :roll:

Pericles 1 juli 2016 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8156825)

.

Nee, maar wees gerust , daar staan redelijk wat compensaties tegenover, wat normaal is en waarop niemand jaloers hoeft te zijn.

DewareJakob 1 juli 2016 11:10

Citaat:

.

Ja, zelfs vroeger.

IJsboer 1 juli 2016 11:44

Citaat:

.

Nee,

Wel al om 05:00 moeten opstaan en om 19:00 thuiskomen voor 6 maanden aan een stuk.

Ik ken er ook die om 4u op hun werk moesten staan, maar die waren wel thuis voor de lunch.

Lukkas 1 juli 2016 13:02

Citaat:

.

U zeer waarschijnlijk niet. :lol:

Ik heb heel mijn loopbaan onregelmatige uren geklopt: nachtdienst, vroege, late, weekends. Zoals een redelijk deel van de Vlamingen.

andev 1 juli 2016 16:08

Citaat:

Zeer cynisch van je pa! Maar de waarheid zal hij wel gesnapt hebben!
Vandaag radionieuws: 750 miljoen tekort in de sociale zekerheid, komt omdat "er meer langdurig zieken" zijn! Met geen woord reppen ze over de miljoenen die ze aan de binnenstromende verrijkers hangen!
Ze blijven de mensen voor onnozelaars nemen...

andev 1 juli 2016 16:11

Citaat:

.

Wel, al diegenen die moeten zorgen dat de treinen kunnen starten zeker?
Heeft nog niets met moslim-bidden te maken. Hoeveel eeuwen staan die sukkelaars eigenlijk achter om nog in dat gezwets te geloven!

Libro 1 juli 2016 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8156622)
Misschien, maar ze gaan wel uw poep afvegen wanneer u niet meer in staat bent om het zelf te doen.:-D

Tegen dat dat bij mij zover is, bestaan er zelfvegende WC's.

Xenophon 2 juli 2016 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8156033)

Dat zijn de gevaarlijkste.

de vuile muilekoek 8 juli 2016 08:36

Citaat:

En mijn vader dan... "die zegt de Islam is nu de baas " confronterend hartverscheurend die zever uit de mond van je eigen oude vader te moeten horen .... zoiets knaagt bij mij .. is om zot van te worden....:evil:

Eyjafjallajökull 8 juli 2016 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8163475)
En mijn vader dan... "die zegt de Islam is nu de baas " confronterend hartverscheurend die zever uit de mond van je eigen oude vader te moeten horen .... zoiets knaagt bij mij .. is om zot van te worden....:evil:

Overdrijven is ook een vak daar bachten de kuupe :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be