![]() |
Biddende werknemers betrapt in stelplaats NMBS
Een treinconducteur heeft een groepje werknemers van een extern schoonmaakbedrijf betrapt toen ze op een perron aan het bidden waren. Het gebed werd blijkbaar geleid door een extern persoon en uiteraard doet dit vragen rijzen over de veiligheid als een externe zich zomaar toegang tot de stelplaats kan verschaffen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ats-NMBS.dhtml
Op onze kosten gaan bidden en ook nog eens een aanhanger van de jihad ongecontroleerd binnensmokkelen. Goe bezig. |
Citaat:
Maar dat zijn tenminste nog diegenen die tot de groep behoren die werken. Allee, als het geen staking is natuurlijk. |
Citaat:
Mijn vader zegt dat ik blij moet zijn omdat ze mijn pensioen gaan betalen. Wat??? |
Citaat:
|
Een aanhanger van jihad dan nog... en die staat nergens gescreend of geseind? Er staat ook niet dat die werd opgepakt ofzo?!! Dat is nog het ergste... radicalisering tijdens de werkuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit meegemaakt in Antwerpen, aan de Eikenstraat in een school waar er éne binnenkwam en zijn matje uitrolde en naar Mekka ging zitten janken. Beetje opdringerig voor de mensen die daar totaal geen boodschap aan hebben of niet? Doe dat thuis hé vent. :roll: Of maak er een vliegend tapijt van en Rulezzzzzz back home!!!!! |
Iedereen doet tijdens z'n pauze wat ie wil. En aan de lonen en het tempo dat die mensen werken zou ik ook wel waanzinnig worden en steun zoeken in religie. Toen de babyboomerambtenaren nog treinen kuisten en de bevolking nog properder was, werd een trein één keer per week afgestoft en werkten ze een kwartier ipv een kwartier te bidden en belijden hun babyboomerreligie voor de resterende 7 uur en 3 kwartier : religie 't z'n zotten die weirken. Nu worden ze twee keer per dag serieus onder handen genomen want treinen lijken heden ten dage meer op vuilbakken en/of wc's als ze binnen komen.
|
Even weg van het onderwerp, maar geknipt en geplakt uit de link hierboven:
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel al om 05:00 moeten opstaan en om 19:00 thuiskomen voor 6 maanden aan een stuk. Ik ken er ook die om 4u op hun werk moesten staan, maar die waren wel thuis voor de lunch. |
Citaat:
Ik heb heel mijn loopbaan onregelmatige uren geklopt: nachtdienst, vroege, late, weekends. Zoals een redelijk deel van de Vlamingen. |
Citaat:
Vandaag radionieuws: 750 miljoen tekort in de sociale zekerheid, komt omdat "er meer langdurig zieken" zijn! Met geen woord reppen ze over de miljoenen die ze aan de binnenstromende verrijkers hangen! Ze blijven de mensen voor onnozelaars nemen... |
Citaat:
Heeft nog niets met moslim-bidden te maken. Hoeveel eeuwen staan die sukkelaars eigenlijk achter om nog in dat gezwets te geloven! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be