![]() |
Vrijheidsstrijder of misselijkmakend crapuul, U beslist
http://www.palwatch.org/main.aspx?fi=157&doc_id=18302
Citaat:
http://www.jpost.com/Breaking-News/I...citizen-459215 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En bijgevolg ook het moreel failliet van een heel groot deel van de Arabieren die in de Westelijke Jordaanoever of de Gazastrook wonen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En daarom dat elke cm extra Israëlisch grondgebied (en bijgevolg een cm minder Arabisch grondgebied), enkel maar toe te juichen valt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou jij doen als je huis je wordt ontnomen door iemand die zegt dat het zijn Heilige recht is om daar te wonen? |
Ik dacht dat de draad over Che Guevara zou gaan :lol:
|
Citaat:
En op het vlak van ontnemen van woningen en het uitdrijven van de daar gedurende lange tijd wonende joden, zijn de buurlanden van Israël wel wat driester te werk gegaan. Niets belet die buurlanden om in ruil de Palestijnen op te nemen. Moest mijn huis worden ontnomen zou ik in ieder geval geen 13-jarige meisjes beginnen vermoorden of, zoals Fatah, de gebeurtenis toejuichen en de dader als held bestempelen. Vergelijk het met Belgische verzetslieden tijdens WOII: het saboteren van spoorlijnen, aanvallen op Duitse troepen... zijn gerechtvaardigde daden van verzet. Maar moesten de Belgische verzetslieden de grens met Duitsland oversteken en daar wat willekeurige Duitse kinderen vermoorden, zouden het enkel maar laffe moordenaars zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
1. je juicht toe dat joodse kolonisten landje pik spelen 2. je weet dat dit zal resulteren in meer doodgestoken meisjes Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kijken als ik morgen in jouw huis intrek en zeg dat het van mij is of je me geloofd en niet tracht mij te verjagen. Het is enkel een door een door een mens geschreven perkamenten rolletje door een niet bestaande "God" beloofd. Nu mijn "God" heeft me me jouw huis beloofd. Vertrek al maar, ik ben onderweg, want ik heb het op een perkamenten rolletje, met handtekening. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Neen, ik zou het vermoorden van een Duits dochtertje niet gerechtvaardigd vinden. |
Citaat:
Citaat:
Overigens werden er veel meer Joden verjaagd uit Jordanië en Syrië dan dat er Palestijnen uit hun huis gezet werden. |
Subocaj en Klein Licht: wat is volgens jullie een realistische optie om het Palestijns-Israëlisch conflict op te lossen?
|
Citaat:
Nog nooit het verschil tussen een landkaart met de oorspronkelijk overeen gekomen lands deling vergeleken met nu? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus, neen, uw overhaaste conclusies volg ik op geen enkele wijze. Ze getuigen weer eens van dweperige partijdigheid. |
Citaat:
Daarom juicht u bij ieder incident. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be