![]() |
Wie wordt de nieuwe bondscoach?
Wilmots zijn dagen zijn geteld. Zoveel is wel duidelijk.
Laten we nu snel mogelijk overgaan tot de orde van de dag, niet te veel tijd meer verprutsen aan gemekker over Wilmots (hij heeft zelf al tijd genoeg verprutst) en een beetje voortdoen richting WK! Wie wordt de nieuwe bondscoach? Of wie moet het volgens jou worden? |
In volgorde van voorkeur:
1) Michel Preudhomme 2) Manuel Pellegrini 3) Louis Van Gaal |
En over Wilmots: wat hoop ik dat deze analist geen gelijk krijgt seg...
Citaat:
|
Hij zou nog weleens kunnen aanblijven.
|
Citaat:
Maar weg is-ie. |
Citaat:
|
Eruit zeg ik u, al moet ik hem er persoonlijk gaan buitenranselen, eruit!!
;-) |
Als Wilmots zelf opstapt moet hij €1.000.000 aan de bond betalen; als de bond hem buitengooit moet de bond €1.000.000 betalen aan Wilmots.
Wat zou jij in die situatie dan doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Och ja, da's waar, er is niks communautairs in de nationale ploeg |
Iemand die geen Nederlands en Frans spreekt zou mischien een criterium voor een trainer dienen te zijn. Engels in de kleedkamer. Dat verminderd de kans dat de verdeeldheid van het land te veel zichtbaar wordt in de onsamenhangendheid van de ploeg. Twee kampen in de ploeg insinueert De Bruyne. Veel individueel talent maar geen ploeg zegt de pers sinds de wedstrijd tegen Italië. Lijkt me allemaal o zo Belgisch. Een afgang voor voetbalnationalisten zou ik zeggen. Een betere prestatie zou de realiteit hebben kunnen verdoezelen. Helaas is hen dat niet gegund.
Alles bijeen leverde België geen slecht voetbal, echter niet in verhouding tot het potentieel. Net als het land zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Voorronde : Israël, Cyprus, Bosnië en Andorra. Tegen zulke tegenstanders plaatst zelfs OHLeuven zich voor de eindronde :roll: Eindronde : Zweden, Ierland, Italië, Hongarije en Wales, met het gekend débacle. |
Citaat:
|
Citaat:
bankzitters vs kern Franstaligen vs Nederlandstaligen aanval vs verdediging gekleurd vs blank de "Engelsen" vs niet-Engelsen rechterhelftspelers vs linkerhelfspelers? linksvoetigen vs rechtsvoetigen BMW eigenaars vs Mercedes-eigenaars getatoe-eerden vs niet getaoe-eerden ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be