Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Wie wordt de nieuwe bondscoach? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233286)

BigF 2 juli 2016 15:14

Wie wordt de nieuwe bondscoach?

Wilmots zijn dagen zijn geteld. Zoveel is wel duidelijk.
Laten we nu snel mogelijk overgaan tot de orde van de dag, niet te veel tijd meer verprutsen aan gemekker over Wilmots (hij heeft zelf al tijd genoeg verprutst) en een beetje voortdoen richting WK!

Wie wordt de nieuwe bondscoach? Of wie moet het volgens jou worden?

BigF 2 juli 2016 15:18

In volgorde van voorkeur:

1) Michel Preudhomme
2) Manuel Pellegrini
3) Louis Van Gaal

BigF 2 juli 2016 15:23

En over Wilmots: wat hoop ik dat deze analist geen gelijk krijgt seg...

Citaat:

Volgens Stéphane Pauwels heeft Wilmots echter wel degelijk beslist dat hij zal vertrekken. "Maar Marc Wilmots houdt van geld. Hij heeft een dik contract getekend met de bond, die besluiteloos is en waar de voorzitter in een diepe slaap zit. Wilmots zal dus niet zomaar vertrekken, maar wel met een cheque in de hand."

De Waalse analist weet verder bij L'Equipe du Soir ook al waar Wilmots na de nationale ploeg aan de slag gaat. "Hij gaat naar Standard. Je zult wel zien: hij wordt trainer van Standard."

BWarrior 2 juli 2016 15:25

Hij zou nog weleens kunnen aanblijven.

BigF 2 juli 2016 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 8158284)

Dat bestaat niet. Hij ligt eruit. En als-ie een beetje de eer aan zichzelf wou houden had hij gisterenavond zijn ontslag al aangekondigd. Wat hij nu doet is gewoon een beetje tijd rekken om met zoveel mogelijk centen te kunnen vertrekken.
Maar weg is-ie.

BWarrior 2 juli 2016 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8158287)
Dat bestaat niet. Hij ligt eruit. En als-ie een beetje de eer aan zichzelf wou houden had hij gisterenavond zijn ontslag al aangekondigd. Wat hij nu doet is gewoon een beetje tijd rekken om met zoveel mogelijk centen te kunnen vertrekken.
Maar weg is-ie.

Dat weten we niet. Na het rampzalige WK 1998 is Leekens ook nog een tijd aangebleven.

BigF 2 juli 2016 15:34

Eruit zeg ik u, al moet ik hem er persoonlijk gaan buitenranselen, eruit!!
;-)

HRobin 2 juli 2016 15:40

Als Wilmots zelf opstapt moet hij €1.000.000 aan de bond betalen; als de bond hem buitengooit moet de bond €1.000.000 betalen aan Wilmots.
Wat zou jij in die situatie dan doen?

BigF 2 juli 2016 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 8158304)
Als Wilmots zelf opstapt moet hij €1.000.000 aan de bond betalen; als de bond hem buitengooit moet de bond €1.000.000 betalen aan Wilmots.

Een albanees met een pistool?

Mindset 2 juli 2016 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 8158304)

als wolmuts wil vertrekken en de bond wil dat ie vertrekt, dan moet niemand iets betalen aan de ander toch

Zipper 2 juli 2016 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8158274)

1) Michel Preudhomme
2) Manuel Pellegrini
3) Louis Van Gaal

heeft nog maar pas zijn contract verlengd bij FC Brugge. Ik denk dus niet dat hij staat te springen om die omhooggevallen ego's vd nationale ploeg over te nemen.

reservespeler 2 juli 2016 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8158267)
Laten we nu snel mogelijk overgaan tot de orde van de dag, niet te veel tijd meer verprutsen aan gemekker over Wilmots (hij heeft zelf al tijd genoeg verprutst) en een beetje voortdoen richting WK!

Wilfried Van Moer.

Mindset 2 juli 2016 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8158274)

1) Michel Preudhomme
2) Manuel Pellegrini
3) Louis Van Gaal

is er nergens een goeie Duitser vrij?

Mindset 2 juli 2016 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 8158290)
Dat weten we niet. Na het rampzalige WK 1998 is Leekens ook nog een tijd aangebleven.

lag leekens niet slecht bij de Franstaligen?
Och ja, da's waar, er is niks communautairs in de nationale ploeg

Johan Bollen 2 juli 2016 16:47

Iemand die geen Nederlands en Frans spreekt zou mischien een criterium voor een trainer dienen te zijn. Engels in de kleedkamer. Dat verminderd de kans dat de verdeeldheid van het land te veel zichtbaar wordt in de onsamenhangendheid van de ploeg. Twee kampen in de ploeg insinueert De Bruyne. Veel individueel talent maar geen ploeg zegt de pers sinds de wedstrijd tegen Italië. Lijkt me allemaal o zo Belgisch. Een afgang voor voetbalnationalisten zou ik zeggen. Een betere prestatie zou de realiteit hebben kunnen verdoezelen. Helaas is hen dat niet gegund.

Alles bijeen leverde België geen slecht voetbal, echter niet in verhouding tot het potentieel. Net als het land zelf.

Rahowa 2 juli 2016 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 8158284)

Ik hoop het.

Zipper 2 juli 2016 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 8158374)
Iemand die geen Nederlands en Frans spreekt zou mischien een criterium voor een trainer dienen te zijn. Engels in de kleedkamer. Dat verminderd de kans dat de verdeeldheid van het land te veel zichtbaar wordt in de onsamenhangendheid van de ploeg. Twee kampen in de ploeg insinueert De Bruyne. Veel individueel talent maar geen ploeg zegt de pers sinds de wedstrijd tegen Italië. Lijkt me allemaal o zo Belgisch. Een afgang voor voetbalnationalisten zou ik zeggen. Een betere prestatie zou de realiteit hebben kunnen verdoezelen. Helaas is hen dat niet gegund.

Alles bijeen leverde België geen slecht voetbal, echter niet in verhouding tot het potentieel. Net als het land zelf.

en ook niet in verhuoding tot de tegenstander(s).

Voorronde : Israël, Cyprus, Bosnië en Andorra. Tegen zulke tegenstanders plaatst zelfs OHLeuven zich voor de eindronde :roll:

Eindronde : Zweden, Ierland, Italië, Hongarije en Wales, met het gekend débacle.

Mindset 2 juli 2016 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 8158374)

welke twee kampen zouden het zijn?

Mindset 2 juli 2016 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 8158403)
welke twee kampen zouden het zijn?

jongeren vs oudere garde
bankzitters vs kern
Franstaligen vs Nederlandstaligen
aanval vs verdediging
gekleurd vs blank
de "Engelsen" vs niet-Engelsen
rechterhelftspelers vs linkerhelfspelers?
linksvoetigen vs rechtsvoetigen
BMW eigenaars vs Mercedes-eigenaars
getatoe-eerden vs niet getaoe-eerden
...

Henri1 2 juli 2016 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8158267)

Ik gok op Bart De Wever.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be