![]() |
Duitsland hopeloos verloren
In opvolging van het topic 'Zweden hopeloos verloren': Duitsland hopeloos verloren.
De schokkende reden waarom Duitse meisjes aanrandingen verzwijgen http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rzwijgen.dhtml Duitsland - Enkele schoolmeisjes en een jonge politica die door mannen van Arabische afkomst werden aangerand, besloten dit eerst te verzwijgen uit angst om vluchtelingen te stigmatiseren. Pas nu spreken ze erover. Deze schrijnende gevallen zwengelen het debat over politieke correctheid in Duitsland aan. De indoctrinatie en de politieke correctheid overschrijden NU alle menselijke waarden. Tijd om dit halt toe te roepen. |
Gisteren nog:
Citaat:
Het probleem lijkt me overduidelijk ondertussen. Europa is ziek, ZEER ziek. |
1 Bijlage(n)
Anderzijds...
|
Citaat:
![]() |
De moslim.cultuur draagt agressie met zich mee.
Bovendien accepteert men vaak.de wetgeving niet van een land, maar alleen de eigen "hadith". Dit wordt geaccepteerd door dimmitude hoger opgeleide politici die vooral wonen in vooral moslimvrije od mislimarme gebieden. In Nederland noemen wij dit ook wel "het land van ooit". De moslims die in de politiek zitten zijn ook vaak bezig om hun geloofsgenotenin andere partijen persoonlijk aan te vallen, dan aan de partij "Denk" in het Nederlands parlement. De groep Denk wou zelfs een pauze ingelasten in het parlement bij ons vanwege de Ramadan. Gelukkig maar dat dit is geblokkeerd. Wij zijn in Nederland nog steeds een Christelijk land en geen "Islamitische Staat". |
Citaat:
Het wordt toch wel echt tijd dat men in Nederland eens een kiesdrempel van 5 procent inlast. Al was het maar om dat soort van folklore buiten te houden. |
.
|
Citaat:
Hun doelstellingen zijn duidelijk: het moslimgeloof met geloofscultuur en wetgeving aan ons op te dringen. De meeste van ons Nederlanders hebben niet zoveel op met het afhakken van ledematen, van flatgebouwen afgooien van homo's, executeren afvalligen etc.etc. Want dat is het ware moslimgeloof. |
.
|
.
|
Citaat:
In sommige gemeenten houden gereformeerden de koopzondag tegen Kent u het verschijnsel midden op de weg blijven lopen op zondag zodat je met de auto nauwelijks verder komt? Of dat geen opdringen is .... |
Citaat:
Prima, lijkt mij ! |
Het "alternatief" in Duitsland ligt al op apegaten, het koste zoveel moeite om afstand te nemen van de jodenhaters dat de partij in Baden-Württemberg op sterven na dood is en er een nieuwe fractie gevormd moet worden.
http://www.welt.de/politik/deutschla...-Fraktion.html |
Citaat:
Ja, en dan...? Heeft Duitsland die groei soms aan de massa moslim-migranten te danken? Ik zou veeleer denken dat ze dat hebben kunnen bolwerken ondanks de massa-immigratie. Maar dat maakt de ongeremde seks-drift (wollen Sie ficki-ficki???) van de binnengestroomde moslims niet minder erg. |
Citaat:
Daarvoor zijn ze zelfs bereid een land te gronde te richten. Van een Farage kan in ieder geval gezegd worden dat hij van Wilders niets moest hebben. |
Citaat:
Maar over mijn dood lijk. Ik ga alst moet voor kinderen en wee de moslim die één poot naar mijn kleindochters uitsteekt. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Wir Schaffen das.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be