![]() |
Gevolg van de tax shift zichtbaar
Mijn punt, kort en krachtig: goed nieuws moet ook gebracht worden.
En bejubeld. titel: 'Kwart meer zelfstandigen werft eerste werknemer aan dankzij taxshift' http://trends.knack.be/economie/onde...T=186443981278 Citaat:
|
Citaat:
Indien het om grote aantallen ging dan werd dat zeker vermeld! Niets, geen cijfers maar procenten. "Pa, mijn resultaat is 25% beter dan vorig jaar!" Wat zegt dat Schoof? Als die gast vorig jaar 34 op 100 haalde, moet zijne pa dan blij zijn of moet hij zijn zoon onder zijn kloten schoppen? Over welk soort jobs gaat het? Full-time, part-time, interim? Aangespoelde Afghanen die in een nachtwinkel gaan werken voor 3 Euro per uur? Wat ik wel weet is dat dit de zoveelste GESUBSIDIEERDE jobcreatie van de N-VA is die de schatkist niets of nauwelijk opbrengt. Wij hadden al de flexijobs en de rsz-korting voor 55+ ... Hoe staat het met onze activiteitsgraad, Schoof? Vorig jaar, onder N-VA-beheer, waren wij het enige Europese land dat minder mensen aan het werk had dan een jaar eerder! Juicht ambtenaren : de uitgestelde lonen zijn gered! Juicht Vlamingen : de economie trekt terug aan, jullie voelen dat, toch? Denk jij echt dat wij idioten zijn? |
Eens moet er aan subsidies een einde komen en dan komt de rekening :lol:
|
Citaat:
Bij ons noemen ze dat "poefmakers". |
Citaat:
http://www.demorgen.be/binnenland/op...sten-b5e25e67/ |
Citaat:
We merken nu dat de staatsschuld en het gat in de begroting elke dag toenemen en er heel wat minder belastingsinkomsten binnenkomen. Zo rooskleurig is de door jou bejubelde taxshift dus niet. |
Citaat:
|
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2705969 |
Citaat:
De toestand van de twee landen is niet rooskleurig. Maar onder Di Rupo II, zou het pas bloedroodkleurig geweest zijn, met Griekse saus, zonder het basisingrediënt retsina. . |
En de goednieuwsshow gaat maar door! Wat kijk ik toch uit naar het moment waarop we de nva uit het parlement zullen shotten en we de nva handlangers zullen vetrappelen onder onze voeten. Nog nooit was het bedrog aan ons volk zo schaamteloos als het nu is, nog nooit bekleedde de leugen een zo prominente plaats in de politiek als nu. En de nva adepten waar dit forum van vergeven zit, denken dat wij dit alles zullen blijven slikken als zoete koek. Eruit met de nva bedriegers :evil:
|
Citaat:
Maw, wat is Uw oplossing voor onze problemen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus gooi maar alles op een hoopje, ofwel is er een taxshift owel is er geen , ik heb zo de indruk dat het,voor,de oppositie goed is om te staan brullen, alles dat verandert gaan ze even gezellig negatief voorstellen |
Citaat:
Maar Europa heeft momenteel wel andere problemen. Griekenland geraakt niet opgelost, idem voor de vluchtelingencrisis, extreemlinks rukt op in het zuiden, Italiaanse banken stevenen op een bankroet af, het VK zegt Europa vaarwel... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be