![]() |
Stemmen maar!
|
Moet ik hier nog op antwoorden? Vlaams blok natuurlijk :!:
|
Ik wil op BUB stemmen. Maar die f***ing poll zegt dat ik reeds gestemd heb, dit probleem moet echt aangepakt worden.
Maar ja, ik heb BUB willen stemmen, hoewel de verkiezingswijzer SP.A aan me toewees, maar daar was geen BUB aanwezig. |
België blijft... een vuile nest van franskiljons! :lol:
|
België blijft... een staat die zich kant tegen 60% van zijn bevolking! :evil:
|
MAAR België blijft niet eeuwig bestaan!
|
Laat het ons hopen, Datri! In zo een land wil ik mijn kinderen niet groot zien worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
BELGIE de jeugd (de studenten) geen BARST kan schelen! Zij voelen zich gewoon ongecomplexeerd Vlaming in de wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
Deal? :wink: |
Citaat:
Trouwens, hoe verklaar je dat de gemiddelde leeftijd van de BUB 25-30 is, en dat bijna alle jongeren die we aanspreken met ons pamflet akkoord gaan? |
Ik heb volgens de poll al gestemd ,daar dit niet klopt zeg ik zomaar voor wie ik stem,RARA:VLAAMS BLOK uiteraard!!! :D
Alez ik wacht vol ongeduld op 18 mei! :twisted: Zouden we nu echt in antwerpen geen gemeenteraadsverkiezingen organiseren! :wink: |
Citaat:
Mij moet je niet overtuigen :wink: |
België moet barsten :D :D :D
|
sprak de intellectueel van de klas, met zijn goed onderbouwde argumenten, en het gebiedende toontje waaraan niemand iets durfde weigeren. :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :roll:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be