![]() |
Hoe viert U 21 Juli 2016
Naar jaarlijks traditie wordt het forum bevraagd over jouw plannen op onze nationale feestdag.
1. Ik bezat me met Carapils. 2. Ik bezat me met duurdere alcohol, Vlaamse Leeuw of ga eens goed eten. 3. Ik drink ettelijke Vlaamse Leeuwen. 4. Ik vier Koning Filip. 5. Ik vier Koning Albert II. 6. Ik herdenk vooral Boudewijn. 7. Ik hang mijn Vlaamse Leeuw drapeau uit. 8. Ik hang mijn tricolore uit. 9. Ik hang een andere vlag uit. 10. Ik ga in afzondering in een Hollands frituur. 11. Ik trek naar Brussel voor de parade. 12. Niet anders dan een andere zomerse donderdag. 13. Ik pis tegen de flikken hun broek. 14. Ik verbrand de tricolore, pis erop, of dweil er mijn keuken mee op. 15. Een dag van rouw en vasten. 16. Ik wens een Drache Nationale, ik hoop dat regent 21/7. 17. Ik ga werken, werk thuis of in mijn hof. 18. Ik ga bij buren, familie of kennissen werken. 19. Ik verbrand mijn Belgische identiteitskaart. 20. Prins Laurent for president. |
21. Ik ga naar Zaventem en neem het vliegtuig.
|
Nummer 11 maar het is vooral voor de festiviteiten in Brussel in het algemeen.
|
Citaat:
|
Ik mis de optie "Val dood !!"
|
Is er iets te vieren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.. 11 juli is de feestdag van de bazenpoepers, vandaar dat ik die passend vierde door te gaan werken .. 11 juli is een feestdag voor het establishment en de rijken .. (*) vlaemingen kosten daarop ..
(*) vrij naar meneerken Heertjen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Men zou al die belachelijke feestdagen die de jonge (en andere mensen) niets meer zegt gewoon moeten afschaffen. Heeft allen maar een schandalige kost voor de economie.
|
Is er dan iets te doen?
|
Citaat:
|
Naar de tour de France kijken op TV!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op 21 Juli zullen we aan het zeilen zijn tussen de Griekse eilanden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be