![]() |
N-VA zoekt oplossing voor het probleem Bourgeois
Politiek keihard voor Bourgeois: "Slechtste minister-president in dertig jaar"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tig-jaar.dhtml Bourgeois staat bij insiders bekend als iemand die zijn dossiers niet beheerst en die problemen niet weet in te schatten zwijg stil van ze op te lossen. De man moet weg om de partij niet verder te beschadigen. De beste oplossing is dat hij met pensioen gaat, binnenkort wordt de man 65 jaar. |
Las ik nu niet: Sinds de jaren dertig ?
|
Ik spuw ook op het overdreven en onnodig gebruik van het stakingsrecht.
|
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel voor dat we op deze mooie feestdag toch tolerant zijn en respect hebben voor zijn grijze haren. Mits een afspraak in de ministerraad dat zijn teksten en toespraken eerst groen licht moeten krijgen kan hij toch aanblijven tot 2019 ? Ondertussen moet zijn kabinet wel werk maken met het reserveren van een kamer in RVT Sint Franciskus in Brakel. De wachtlijsten zijn immers heeel lang, het is er populair bij politics.be forumleden van nationalistische strekking die daar hun oude dag slijten. Geert gaat zich daar goed voelen. |
Citaat:
|
Bourgeois moet leren te spreken voor alle Vlamingen in zijn functie.
Niet enkel voor de krimpende aanhang van dewever. Ik spuw niet op Walen, noch op Vlamingen Zo zie je maar welk tuig er onder het dunne laagje camouflage schuilt, daar bij de spugers van de nefast voor anderen partij |
Citaat:
hoe groter de zekerheid voor de Vlaamsgezinden, dat hij het goed doet.:-) |
Citaat:
10 procent van de vlamingen dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
WAAROM heeft Geert Bourgeois zoiets gezegd ???
|
Citaat:
|
Citaat:
en voor wanneer is het? 2017? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn er die willen Ollander worden maar in België blijven wonen...... |
Citaat:
Ok dan, uw idiotie, mij niet gelaten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be