Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De Pokémon gekte? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233458)

Universalia 13 juli 2016 07:43

De Pokémon gekte?

Ik had er ook al mijn twijfels aan, die Pokémon gekte en ik zag er ook ergens een 'gevaar' in en blijkbaar zijn ook bepaalde Politiediensten niet blind voor.

Antwerpse politie waarschuwt voor gevaren Pokémon Go

The Paulus Experience 13 juli 2016 08:17

Lijkt meer iets voor 1 april, maar is het spijtig genoeg niet.

Derk de Tweede 13 juli 2016 09:01

Derk de Tweede 13 juli 2016 09:12

NieuwNoors 13 juli 2016 10:09

Ik heb gisteren samen met mijn jongste (volwassen) dochter Pokémons gevangen in het parkje hier vlakbij. Was TOF!! Hahaaaa. Daarna nog 2 op mijn tafel in de eetkamer. Mijnen Albeir verstond er niks van: hij riep "Mo allee zeg, er zit echt niks op onze tafel zenne"! :lol::lol:
Deze namiddag ga ik terug mee Pokémons vangen, samen met kleinzoon erbij. Ik kijk er al naar uit.

Libro 13 juli 2016 10:45

Pokémon in de vuurlinie:

Hoe noem je het condoom van een Pokémon? Een pupcachu.

Wapper 13 juli 2016 10:52

Proper hee!?

quercus 13 juli 2016 10:55

Mijn moeder zou gezegd hebben:"'t Zal wel allemaal koelen zonder blazen"

Derk de Tweede 13 juli 2016 13:09

BigF 13 juli 2016 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8167754)
Lijkt meer iets voor 1 april, maar is het spijtig genoeg niet.

Zo is het toch ooit begonnen. Als een spelletje-grapje van Google ism Nintendo. Zoek verborgen pokemon in Google maps.
Het bleek zo'n succes dat men vanaf dat moment het idee verder is gaan ontwikkelen tot wat het vandaag is.

BigF 13 juli 2016 16:24

Ik ga overigens de eerste volgende keer dat ik een troep van die pokemon-spelers tegenkom (vrijdag misschien in Antwerpen?) naar een lege plek wijzen en roepen "Daar!! Een Pokemon!!".
Gewoon om te kijken of zo'n mensen op een paar dagen tijd al zo ver heen zijn dat ze daar op reageren.

Hypochonder 13 juli 2016 16:26

Straks loopt het vol met die pookemong zombies. Ik heb er nog geen gezien maar als het zover is dan zal ik mij zeer hard moeten inspannen om die persoon niet omver te rijden.

Hypochonder 13 juli 2016 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8167925)
Ik heb gisteren samen met mijn jongste (volwassen) dochter Pokémons gevangen in het parkje hier vlakbij. Was TOF!! Hahaaaa. Daarna nog 2 op mijn tafel in de eetkamer. Mijnen Albeir verstond er niks van: hij riep "Mo allee zeg, er zit echt niks op onze tafel zenne"! :lol::lol:
Deze namiddag ga ik terug mee Pokémons vangen, samen met kleinzoon erbij. Ik kijk er al naar uit.

Ronduit schandalig dat u hier aan meewerkt.

BigF 13 juli 2016 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8168372)
Straks loopt het vol met die pookemong zombies. Ik heb er nog geen gezien maar als het zover is dan zal ik mij zeer hard moeten inspannen om die persoon niet omver te rijden.

Dat gaat inderdaad niet meevallen want naar verluidt lopen die mensen, druk turend op hun smartfoon, zo maar de straat over. In sommige gevallen zal je al halsbrekende toeren moeten uithalen om ze niet omver te rammen...

Derk de Tweede 13 juli 2016 18:07

Citaat:

De jacht op Pokémon-figuurtjes heeft voor vertragingen gezorgd op het spoor. Bij Hattem heeft de politie maandagavond twee mensen van de rails gehaald. Tussen Delft en Schiedam moesten treinen langzamer gaan rijden. Boosdoener is het megapopulaire Pokémon Go, een virtual reality-spelletje dat gespeeld kan worden op de smartphone.

ProRail heeft zijn zorgen geuit: „Je moet er toch niet aan denken dat speurneuzen onder de trein komen. Laat het spelletje niet het einde van je leven worden'', zegt een woordvoerder.

ProRail heeft contact gehad met de makers en gevraagd om Pokémon uit de buurt van de spoorlijnen te houden.

kiko 13 juli 2016 18:10

Ach, als die mensen dat leuk vinden, laat ze toch doen.

koe de poing 13 juli 2016 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8168449)

die app zorgt ervoor dat onze jeugd eindelijk nogeens buiten komt !
Om onder een voorbijrijdens bus te stappen.

kiko 13 juli 2016 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8168456)
die app zorgt ervoor dat onze jeugd eindelijk nogeens buiten komt !
Om onder een voorbijrijdens bus te stappen.

Ik heb persoonlijk de pokemon rage nooit begrepen. Maar ieder zijn ding he.

En dat er nog ongevallen en dergelijke zullen van komen is quasi 100 pct. zeker.

NieuwNoors 14 juli 2016 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8168375)
Ronduit schandalig dat u hier aan meewerkt.

Why? Ik liep gewoon achter dochter aan en 't was tof. Jaloers?

NieuwNoors 14 juli 2016 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8168449)

:cheer::cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be