Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Wie the fuck is Sarah Claerhout ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233462)

De schoofzak 13 juli 2016 11:07

Wie the fuck is Sarah Claerhout ?

Van de komkommertijd gebruiken we wat om te trachten te voorspellen wie de jonge leeuwen (en leeuwinnen) zijn van de politieke partijen.

De tsjeven in Gent: altijd armoe geweest. Op een karige uitzondering zoals Tony Van Parijs of een geïmporteerde Martens.

Nu zetten ze voor de gemeenteraadsverkiezingen dit vrouwmens op de plaats van lijsttrekker.

Wie is ze ? Een godsdienstlerares van opleiding.
Mag men ze een Torfs-product noemen ?

Die gaat daar nogal potten breken ...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160713_02383085

.

Eyjafjallajökull 13 juli 2016 12:19

Zeg niet 'wie the fuck', maar 'wie de neuk'.

De schoofzak 13 juli 2016 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8168079)

Ik was onaandachtig, inderdaad: liever ofwel in 't een ofwel in 't ander, maar niet gemengd.
Wie de neuk, trekt natuurlijk op niks. Dan kan je beter zeggen: "Wat smijten ze hier nu ineens binnen?"

.

De schoofzak 13 juli 2016 19:57

Uit De Standaard Avond vernemen we "dat de tsjeven nog grote plannen hebben met ons studie-object van de draad:
Citaat:

De inzet van de lokale stembusslag is voor CD&V hoog. Het lokale niveau is het laatste waar de christendemocaten nog heer en meester zijn en die positie wil de partij te allen prijze behouden. CD&V zit met een hele generatie zestigers en wil vers bloed de politieke arena injagen. Daarom werd in 2013 een 30-tal young potentials, waaronder Claerhout, verenigd onder de vlag ‘Innesto’, met daarbij een paar ervaren mentoren.

De partij heeft duidelijk grote plannen met Claerhout, ook nationaal. Zo zal ze eind dit jaar het CD&V-congres, waarin het thema ‘betrokken samenleving’ centraal staat, voorzitten.

‘Dat is vooral heel veel werk. Ik ben nu niet bezig met eventuele postjes in de toekomst. Dat is niet de manier waarop ik aan politiek doe. Ik wil mij vooral volop inzetten om de partij verder op te bouwen.’

Scherven A. Mok 14 juli 2016 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8168079)

Gelieve een heer van stand als de heer SZ niet te verbeteren. De weledele heer trekt evenveel pensioen als een modaal gezin met twee inkomens uit arbeid en is heerschappelijk onfeilbaar. Net als de partij die hij aanhangt.

Eyjafjallajökull 14 juli 2016 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8168696)
Gelieve een heer van stand als de heer SZ niet te verbeteren. De weledele heer trekt evenveel pensioen als een modaal gezin met twee inkomens uit arbeid en is heerschappelijk onfeilbaar. Net als de partij die hij aanhangt.

Jaloers precies ?

De schoofzak 14 juli 2016 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8168696)

Je zit er niet ver naast. Ik ben een deugniet van stand.

Maar had je iets over het onderwerp te melden, jeune homme de bonne famille mais de mauvaise réputation ?

.

Hypochonder 14 juli 2016 21:40

CD&V is een voorbijgestreefde en een gedateerde partij. Met het uitsterven van de oude godvrezende generatie sterft ook hun kiespubliek langzaam maar zeker uit. Ze zoeken nu strohalmen om zich aan vast te klampen maar dat zal hun niet helpen.

djoebidoebidoe 14 juli 2016 22:11

die partij is in gent op sterven na dood, nu smijten ze hun laatste troef op tafel, een jonge vrouw met een enorme pijpmond. Misschien hoopt de cd&v dat ze een nieuwe inge vervotte zal worden, die had ook al zo'n enorme pijpmond. Benieuwd of ze hiermee ook zo'n hoop stemmen zullenl halen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be