![]() |
Kardinaal Joos-topic gesloten????????
Mag ik eens vragen waarom "moderator"(?) Arnold het topic over de dood van Kardinaal Joos heeft gesloten??????
:boo: :boo: :boo: |
Citaat:
|
Misschien owv dit hier.
|
Ik wil trouwens van die Copy/paste regel af!
Soms is het inderdaad overdreven, maar dikwijls een voldoende aanzet om verder te discusiëren! |
Citaat:
Maar Skill, die regel kun je volledig ter rekening brengen van collega blokbashers. |
Citaat:
Maar zelfs zij vallen onder die spamregel hé. |
Heil Arnold!
|
Citaat:
|
die regel is er gekomen door het aanhoudende c/p-gedrag van mensen als rechtsliberaal en bloxbuster, die nu gelukkig een tijdje geband zijn. niemand zegt echter dat je geen tekst hier mag kopieren. zet er gewoon je eigen gedacht bij, zodat een zinvolle discussie kan starten. wedden dat je thread niet gesloten wordt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je al met een dergelijke topic start (en dan nog met een copy-paste), plaats hem dan wel meteen in de goeie rubriek aub. Ik wil copy-pastes wel een kans geven maar ik ga ze niet verplaatsen.
|
:roll:
Is Jeroen op vakantie ofzo? :-( [size=1][enfin, case closed][/size] |
![]() Arnold, de thread-terminator ;) |
Citaat:
We zijn recent strenger gaan optreden tegen c/p's omdat bepaalden zoals rechtsliberaal en bloxbuster het nodig vonden het ganse forum onder te spammen met c/p's, vandaar even nultolerantie tgo. c/p's die niet voldoen aan onze eisen die m.i. vrij normaal zijn. Dus nog even samenvatten: c/p's mogen maar we verwachten wel dat de c/p ofwel opiniërend is ofwel dat je zelf een opinie/mening erbij formuleert (liefst in dezelfde post). |
Owkeej, nu snap ik er nix meer van :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be