![]() |
Sex & politiek
Ik wil iets ontwarren wat ik niet versta , kunnen 2 mensen die totaal van een tegen gestelde politieke partij een liefdes relatie hebben ? hoe kunnen mensen aangetrokken zijn tot elkaar met een volledige ander politieke voorkeur ?dat kan toch niet ? allee ? ik ken hier zo'n geval in mijn buurt ... ze stoefen hebben 3X sex per dag met elkaar ? ik denk eerder dat zij hem seksueel misbruikt .... zij is CD&V hij is VB er? is hij de sukkel ?..8O8O
|
Mijn vriendin en ik hebben ook een andere politieke voorkeur.
Enfin 't is te zeggen. Toen ik begon met haar was ik een liberaal. Maar ik stemde PVDA omdat die als enige naar buiten kwam met een anti oorlog beleid. Nu stem ik niet en gaat zij wellicht wel stemmen. |
Velen verstaan het weer niet echt.. ik zou nooit iemand die CD&V er is vertrouwen om een relatie mee te beginnen ... en platte sex is nu ook niet mijn ding ... ik denk dat soms veel mannen gebruikt worden door vrouwen en dat helemaal niet snappen.... :roll: ze lopen er blindelings in...
|
Citaat:
:-) |
Het moet vermoeiend zijn om zo bipolair door het leven te gaan.
|
haatseks ... heeft toch wel iets ook hoor.
passionele haat/liefde verhouding ook. maar als ge niet tegen klappen, blutsen en barsten kunt, hou je er dan toch maar van weg. een beetje (zelf)destructieve aanleg of bereidheid moet je daar toch wel voor hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is maar een vraag hè... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zich met andermans seksleven bemoeien gaat toch wel wat ver vind ik.
Wie 't met wie doet, wie wat met wie doet en hoe vaak...jeee zus. Er zijn toch wel meer boeiende dingen in 't leven me dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk he. Je hebt de "goeie" vrouwen die best wel weten wat mannen in bed willen maar die zich er geen bal van aantrekken. Dat zijn dan eigenlijk de "goeie" vrouwen. :evil: |
3 keer per dag.
Profiteer er van zou ik zeggen. Het liedje zal niet blijven duren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heeft Muyle een oogje op die vb'er en is ze dus jaloers op die tjeefse :lol:
|
Citaat:
|
Opposites Attract
https://www.youtube.com/watch?v=xweiQukBM_k :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be