Universalia |
18 juli 2016 18:43 |
Als men dat echt van plan is ga je hééééééél wat accounts zien vliegen denk ik van die mensen die het Internet niet zooooooo broodnodig hebben.
Pijnlijk detail is natuurlijk wel dat men het slim aan het spelen is en veel diensten naar het Internet aan het versluizen is en waar u het werk overpakt van die mensen die het eigenlijk beroepsmatig doen.
U doet al best véél verrichtingen van thuis uit.
Indien u dat niet doet zal men u vragen: Op Mars gezeten de laatste 10 jaar???
Er zijn ook héél wat mensen die het niet zo hoog ophebben met de reclameboodschappen en andere boodschappen die hun opgevraagde Internetsite 'siert' en daar ook alles zullen aan doen om dat tegen te gaan, dat wil men ook voorkomen op die manier wegens minder *kassa*kassa* dan.
De savetheinternet site zelve linkt al naar Twitter en Smoelboek, wel ik gebruik die rommel niet daar ik er geen boodschap aan heb aan die diensten.
Al jaar en dag schrijf ik op Internetvelde dat de gezelschapsspellen het uiteindelijk terug zullen winnen van de PC ...
Maar er was er eens éne (Van Quickenborne (ik hoop dat ik de naam correct schreef)) die zei: iedereen zijn/haar PC, slim gezien zeg maar als men U alle mogelijke taken die anderen doen zelf wil laten doen thuis.
Zo, na mijn schrijfsel naar het form dezes toe ga ik een ijsje nemen. :rofl:
|