![]() |
Wanneer de volgende aanslag in BE?!
Nu met de aanslag in Nice ben ik er helemaal niet meer gerust in. De vraag is zelfs niet eens of er een volgende aanslag zal zijn maar 'wanneer'.
Beurk, ik durf sinds de 14de bijna niet meer de tram te nemen. En ik was nochtans met iets bezig dat véél naar buiten gaan - op druk bezochte plekken - vereist. Beurk, ik ben echt bang geworden. Ik zal m'n project voorlopig maar on hold zetten zeker. Pffffffff. Discuss pls, thanks :-) |
Kom kom Bem, volgens onze leiders moeten we met aanslagen en terrorisme leren leven (cfr Jambon) Volgens onze politiekers moeten we blijven buiten komen, blijven feesten, naar de markt, naar het festival omdat we anders aan de terroristen toegeven. Valt er dan al eens een slachtoffer, of 50 of 100, so be it, toch hebben de terroristen dan niet gewonnen.
|
21 juli.
|
Elk moment nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat er iemand naar de Gentse Feesten dit jaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
België ligt niet zoveel in het vizier zoals Frankrijk, de aanslagen op de luchthaven van Zaventem waren in feite ook voor Frankrijk bedoeld. Ik ben niet bang om ergens naartoe te gaan, ik vertrouw genoeg op mijn instinct om te geloven dat ik wel zal overleven en heb ik pech dan heb ik pech.
|
Ik zal terug trekken, dus ik verwacht de aanslag vrij laat.
Deze die moeten betalen zullen hem vroeger hebben |
Kalkaanslag op sanitaire delen kan eigenlijk even goed bestreden worden met azijn als met (veel duurdere) kuisproducten.
Het aangekondigde warme weer zal bovendien de mosaanslag op buitenmuren en daken aanzienlijk verminderen. |
Citaat:
|
Op de nationale feestdag?
Je moest eens weten hoe serieus de situatie is Bembem, hoeveel men reeds voorkomt. Sedert 2013 kende Frankrijk maar liefst 16 aanslagen. Veel zijn er voorkomen. Daarbij komt kijken dat ze in de toekomst met meerdere bommen gaan werken en preciezer gericht zullen gaan. Dit is een kat en muis spel van vallen en opstaan waarin de vijand steeds meer geslepen wordt. Wees op uw hoede mensheid, de dood loert achter iedere hoek nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want het koningshuis heeft laten weten dat ze dringendere zaken hebben, dat ze niet komen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be