Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wanneer de volgende aanslag in BE?! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233539)

bembem 18 juli 2016 10:32

Wanneer de volgende aanslag in BE?!

Nu met de aanslag in Nice ben ik er helemaal niet meer gerust in. De vraag is zelfs niet eens of er een volgende aanslag zal zijn maar 'wanneer'.
Beurk, ik durf sinds de 14de bijna niet meer de tram te nemen. En ik was nochtans met iets bezig dat véél naar buiten gaan - op druk bezochte plekken - vereist. Beurk, ik ben echt bang geworden. Ik zal m'n project voorlopig maar on hold zetten zeker. Pffffffff.

Discuss pls, thanks :-)

Skobelev 18 juli 2016 10:52

Kom kom Bem, volgens onze leiders moeten we met aanslagen en terrorisme leren leven (cfr Jambon) Volgens onze politiekers moeten we blijven buiten komen, blijven feesten, naar de markt, naar het festival omdat we anders aan de terroristen toegeven. Valt er dan al eens een slachtoffer, of 50 of 100, so be it, toch hebben de terroristen dan niet gewonnen.

Xenophon 18 juli 2016 11:44

21 juli.

maddox 18 juli 2016 12:00

Elk moment nu.

de vuile muilekoek 18 juli 2016 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8171450)
Nu met de aanslag in Nice ben ik er helemaal niet meer gerust in. De vraag is zelfs niet eens of er een volgende aanslag zal zijn maar 'wanneer'.
Beurk, ik durf sinds de 14de bijna niet meer de tram te nemen. En ik was nochtans met iets bezig dat véél naar buiten gaan - op druk bezochte plekken - vereist. Beurk, ik ben echt bang geworden. Ik zal m'n project voorlopig maar on hold zetten zeker. Pffffffff.

Ja zojuist een vliegtuig onder de radar zien vliegen over mijn huis in de tuin ... met een grote raket onderaan dat vliegtuig ...... gebeld naar de flikken werd uitgelachen...8O8O

Skobelev 18 juli 2016 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8171607)
Ja zojuist een vliegtuig onder de radar zien vliegen over mijn huis in de tuin ... met een grote raket onderaan dat vliegtuig ...... gebeld naar de flikken werd uitgelachen...8O8O

'k heb daarnet een valies zien liggen in de berm aan de oprit van de ring ter hoogt van het M.hospitaal in NOH, maar 't zal me verdommen als ze ontploft, foert.

Johan217 18 juli 2016 15:10

Gaat er iemand naar de Gentse Feesten dit jaar?

Henri1 18 juli 2016 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8171450)

Ik vrees 21 juli, maar niet in BXL omdat dat te erg voor de hand ligt.

Henri1 18 juli 2016 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8171470)
Kom kom Bem, volgens onze leiders moeten we met aanslagen en terrorisme leren leven (cfr Jambon) Volgens onze politiekers moeten we blijven buiten komen, blijven feesten, naar de markt, naar het festival omdat we anders aan de terroristen toegeven. Valt er dan al eens een slachtoffer, of 50 of 100, so be it, toch hebben de terroristen dan niet gewonnen.

Jambon zal alle terrorisme in België in de kiem smoren nog voor ze aan de oppervlakte komt.

Hypochonder 18 juli 2016 15:44

België ligt niet zoveel in het vizier zoals Frankrijk, de aanslagen op de luchthaven van Zaventem waren in feite ook voor Frankrijk bedoeld. Ik ben niet bang om ergens naartoe te gaan, ik vertrouw genoeg op mijn instinct om te geloven dat ik wel zal overleven en heb ik pech dan heb ik pech.

The Paulus Experience 18 juli 2016 15:59

Ik zal terug trekken, dus ik verwacht de aanslag vrij laat.
Deze die moeten betalen zullen hem vroeger hebben

kelt 18 juli 2016 16:34

Kalkaanslag op sanitaire delen kan eigenlijk even goed bestreden worden met azijn als met (veel duurdere) kuisproducten.

Het aangekondigde warme weer zal bovendien de mosaanslag op buitenmuren en daken aanzienlijk verminderen.

Scherven A. Mok 18 juli 2016 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8171522)
21 juli.

Iets van plan ? :]

Peche 18 juli 2016 18:10

Op de nationale feestdag?
Je moest eens weten hoe serieus de situatie is Bembem, hoeveel men reeds voorkomt.
Sedert 2013 kende Frankrijk maar liefst 16 aanslagen.
Veel zijn er voorkomen. Daarbij komt kijken dat ze in de toekomst met meerdere bommen gaan werken en preciezer gericht zullen gaan. Dit is een kat en muis spel van vallen en opstaan waarin de vijand steeds meer geslepen wordt.
Wees op uw hoede mensheid, de dood loert achter iedere hoek nu.

Rahowa 18 juli 2016 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8171522)
21 juli.

Een geradicaliseerde tankbestuurder vlamt door de eretribune.:lol:

Bobke 18 juli 2016 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8171807)

Zolang het zonder zijn tank is zal hij weinig brokken maken.

non-conformist 18 juli 2016 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8171697)
België ligt niet zoveel in het vizier zoals Frankrijk, de aanslagen op de luchthaven van Zaventem waren in feite ook voor Frankrijk bedoeld. Ik ben niet bang om ergens naartoe te gaan, ik vertrouw genoeg op mijn instinct om te geloven dat ik wel zal overleven en heb ik pech dan heb ik pech.

Eens kijken of je dat ook gaat zeggen als je benen eraf geblazen zijn.

Xenophon 18 juli 2016 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8171776)
Iets van plan ? :]

Neen, ik blijf thuis, veel te warm voor mij, mijn hart doet pijn.

Xenophon 18 juli 2016 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8171807)

De praktisch volledige N-VA top dood.

Want het koningshuis heeft laten weten dat ze dringendere zaken hebben, dat ze niet komen.

Wapper 18 juli 2016 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 8171895)
Eens kijken of je dat ook gaat zeggen als je benen eraf geblazen zijn.

Dat is dan inderdaad pech hebben. en?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be