![]() |
Allah Akbar: Afgaanse vluchteling hakt met bijl in op vreedzame Duitse treinreizigers
14 gekwetsten
De dader werd doodgeschoten. Het ging om een minderjarige afkomstig uit Afghanistan. |
Vrede dus...géén échte moslim....
Weer een mismeesterde van onze samenleving.... |
Citaat:
Daarna iedereen die hieraan durft te twijfelen onmiddelijk het zwijgen opleggen door "racisme", "discriminatie", "stigmatisatie", en dergelijke te roepen. |
Kom, kom, wir shaffen das. Die jongen heeft een slechte jeugd gehad.
|
Waarom komt dat niet in het nieuws ? of is het een grap?
|
Citaat:
TuD ;-) |
De dader werd vast en zeker geïnspireerd door de oproep om ongelovigen af te maken met alle beschikbare middelen. Dat er islamitische motieven zijn daar moet niet aan worden getwijfeld.
|
Wat heeft Merkel binnen gelaten? Ik heb het echt te doen met de Duitsers en hun kinderen.
Wat laten wij rondlopen in onze steden? Er moet dringend actie ondernomen worden. De vluchtelingen zijn hier niet welkom en wij dienen grenskampen te bouwen zoals andere landen dat doen. Alleen de EU neemt ze op tussen het gewone volk, in Libanon en Turkije hebben ze centra. Niemand heeft hierop gestemd !!! |
Citaat:
|
Een groep onbegeleide minderjarige oorlogsvluchtelingen op weg naar Duitsland.
![]() |
islam is wrede
|
Citaat:
|
Is er al duidelijkheid omtrent de motieven van de dader? :roll: :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De klassieke vraag bij uitstek in het politiek-correcte VRT-journaal. Voeg er nog de drama-intonatie en de tragedie gelaatsuitdrukking van Martine Tanghe aan toe en het beeld is compleet. |
Ik zou de straathoekwerker, begeleider, centrumdirecteur ... en andere soortgelijke sociale aksidenten die een wedde krijgen om zich bezig te houden met die messentrekker, en hem dus onder hun hoede hadden, ook wel eens willen vragen waarom ze niets opgemerkt hebben bij dat geval.
. |
Citaat:
zodat één forummer zich al afvroeg of het een grap was, en of de gewone kranten bij ons er niet over berichten. Die van de gva is al gegeven, hier is ook die van DS: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160718_02390834 Dus nogmaals bedankt voor de moeite en de service naar ons toe. Niet in het minst ook voor je eigen "inbreng". . |
Citaat:
Ook te zien bij de man uiterst links. Ik heb dat niet, een iphone. Te duur voor mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be