![]() |
Water in plastic flessen is pure oplichting
Citaat:
|
Dat is iets wat al lang geweten is. De reden waarom ik geen kraantjeswater drink is de smaak: er zit te veel kalk in het leidingwater bij ons.
|
Citaat:
|
Kost meer om zelf de bubbels erin te doen
|
Dat gemiddelde van 1 euro per liter is ook fel overdreven. Huismerken draaien rond de 25 cent, Spa/Chaudfontaine/Vittel/.... zitten allemaal rond 50-60 cent
|
Citaat:
De lekkerste. En de flessen kan je tot een minimum volume 'oprollen'. Scheelt ook een slok op de borrel bij de aankoop van 'blauwe' afvalzakken. |
Citaat:
Dat van de Delhaize en Carre4 trekt letterlijk op gene zak. |
Citaat:
|
Water uit echte bronnen uit de bergen zijn Lauretane, Evian en Vichy
|
Ik begrijp mensen die flessenwater kopen niet goed. Flessenwater is belachelijk duur en je moet er nog eens mee zeulen.
Kraantjeswater is meer dan prima voor mij. Honderden keren goedkoper en veel praktischer. |
Citaat:
Maar van kraantjeswater hebt ge naruurlijk geen keus en moet ge drinken wat bij u aangeleverd wordt. Bij flessenwater kunt ge uw eigen smaak kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je van jongsaf aan geleerd hebt om kraantjeswater te drinken, vind je dat in principe even lekker als flessenwater. |
Volgens mij is het merk ZEVER het beste merk en dat is gratis.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
En er bestaan nog eenvoudigere.....Evenals ontkalker. |
Citaat:
Dat van Rotterdam is bijzonder vies. |
Citaat:
Als kraantjeswater niet goed genoeg is om baby flesvoeding te bereiden (door kalk?), dan is het toch ook niet helemaal geschikt voor volwassenen. Maar een pasgeborene mag zogezegd ook enkel moedermelk of flesvoeding hebben, terwijl in armere landen waar poedermelk voor sommigen te duur is, vaak gewone koemelk wordt gegeven. |
Citaat:
Die van de Lidl blijkbaar niet... 't staat er alvast niet op. Wat is het verschil tussen de fleswaters? |
Citaat:
Flessenwater heeft het voordeel dat het op de fles staat welke mineralen er in zitten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be