Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Moord door moslimbruine : Duizenden mensen op "Kabaalwake" in A'dam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23358)

Wreker 2 november 2004 17:04

Brusselmans geschokt door moord op Van Gogh.

Zijn onze media aan het bijdraaien?

Daarnet mocht Brusselmans op radio 1 zijn meming kwijt over de moord op Theo Van Gogh.

Je weet wel, de cineast die samen met Hirsi Ali de film maakte die moest aanzetten tot nadenken over het lot van de vrouw in de islam. Hirsi Ali was die mevrouw die op de 1ste dag van de boekenbeurs nog begroet werd door Bart Somers.

Over enkele ogenblikken in "de Wandelgangen" op dezelfde zender wordt er weer over deze moord gepraat.

Worden ze stilaan wakker, de schone slapers?

Het Skill Effect 2 november 2004 17:05

Ngo zo'n Theotopic, en niet onverwacht natuurlijk van onze dubbelnikker! :twisted:

Musketo 2 november 2004 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Zijn onze media aan het bijdraaien?

Daarnet mocht Brusselmans op radio 1 zijn meming kwijt over de moord op Theo Van Gogh.

Je weet wel, de cineast die samen met Hirsi Ali de film maakte die moest aanzetten tot nadenken over het lot van de vrouw in de islam. Hirsi Ali was die mevrouw die op de 1ste dag van de boekenbeurs nog begroet werd door Bart Somers.

Over enkele ogenblikken in "de Wandelgangen" op dezelfde zender wordt er weer over deze moord gepraat.

Worden ze stilaan wakker, de schone slapers?

Euh... Wat had je anders verwacht ?:?

Raf 2 november 2004 17:08

En dan nog het verachtelijke scribentje Brusselmans als referentie gebruiken... 't Is godgeklaagd, godgeklaagd zeg ik u!

De Garde 2 november 2004 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Euh... Wat had je anders verwacht ?:?

Na Fortuyn hebben we wel nog andere dingen mogen horen, remember Chris Dusauchoit

Herr Flick 2 november 2004 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Ngo zo'n Theotopic, en niet onverwacht natuurlijk van onze dubbelnikker! :twisted:

Vrijheid van meningsuiting hé Skill effect, .

Musketo 2 november 2004 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En dan nog het verachtelijke scribentje Brusselmans als referentie gebruiken... 't Is godgeklaagd, godgeklaagd zeg ik u!

U weet niet wat u zegt als u Brusselmans ' verachtelijk ' noemt...!

Ondanks zijn populariteit onder de massa, ben ik een trouwe fan.

Musketo 2 november 2004 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Na Fortuyn hebben we wel nog andere dingen mogen horen, remember Chris Dusauchoit

Neen, ik heb dat toen niet zo gevolgd...:oops: Ik ben één en al oor dus?

Raf 2 november 2004 17:12

Citaat:

U weet niet wat u zegt als u Brusselmans ' verachtelijk ' noemt...!

Ondanks zijn populariteit onder de massa, ben ik een trouwe fan.

Dat is jouw goed recht, zoals het mijn goed recht is om hem een walgelijke en verachtelijke vent te vinden.

Het Skill Effect 2 november 2004 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Vrijheid van meningsuiting hé Skill effect, .

Allé dan, omdat het een dubbelaccountje is. ;)

Musketo 2 november 2004 17:13

Citaat:

Dat is jouw goed recht, zoals het mijn goed recht is om hem een walgelijke en verachtelijke vent te vinden.

Dat is net zijn charme. Ik ben zelf namelijk ook walgelijk.

Raf 2 november 2004 17:15

Citaat:

Dat is net zijn charme. Ik ben zelf namelijk ook walgelijk.

Over smaken en kleuren valt niet te twisten, nietwaar?

Musketo 2 november 2004 17:17

Citaat:

Over smaken en kleuren valt niet te twisten, nietwaar?

Tuurlijk wel. U slaat mij, als kansloze 15-jarige overhoop, u wint.

Raf 2 november 2004 17:32

Citaat:

Tuurlijk wel. U slaat mij, als kansloze 15-jarige overhoop, u wint.

Ook weer waar... ;-)

Het Skill Effect 2 november 2004 17:38

Theo was net zoals Brusselmans een dikke alcoholieker!

Dat mag gezegd zijn!

De Garde 2 november 2004 17:52

Citaat:

Neen, ik heb dat toen niet zo gevolgd...:oops: Ik ben één en al oor dus?

Interview 26/12/2002, Café Terminus, Radio 1

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Uittreksel veroordeelde interview[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]
Ben Crabbé: Waar ben je hard van geschrokken dit jaar?[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Dusauchoit: "Waar ik hard van geschrokken was, Ben, was het plotse heengaan van de heer Fortuyn, Pim."[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "Dat was niet om te lachen, hé?"[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: "Euh ... wel laat me zeggen dat ik daar toch een kleine bedenking bij had. Ik herinner me dat toen het nieuws mij bereikte - ik was aan het koken - en ik had er toch geen slecht gevoel bij. Ik dacht : erger kwaad is voorkomen."[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé:"Meen je dat nu echt?"[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: "Ja, dat meen ik echt. Ik dacht, eigenlijk dacht ik om eerlijk te zijn: one down, twenty to go. het heeft mij verwonderd dat de zaak zo lekker snel geïmplodeerd is." (Stilte) [/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "Ik zwijg ..."[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: ""Ja het wordt stil op de radio"[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "... om te zien wat je daar verder op gaat zeggen."[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: "Ik vond dat daarmee de zaak snel was afgehandeld."[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "Daar kun je je toch nooit achter scharen?"[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duschausoit:"Nee, natuurlijk niet."[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "Een politieke moord dat kan toch niet?"[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: " Nee, natuurlijk niet. Maar ik vond het toch, laat ons zeggen, een oplossing waar ik op termijn misschien toch de positieve kanten van ga inzien."[/size][/font]

Pat 2 november 2004 17:55

Ik ben eveneens geschokt door de moord op Van Gogh, daarna voel ik vooral afschuw niet enkel over de koelbloedige manier waarop de moord gebeurde, maar ook over de reacties die sommigen uiten. Ik hoop dat mijn mening evenveel waard is als die van een Brusselmans.

@Skill, ik ben geen alcoholieker

Musketo 2 november 2004 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Interview 26/12/2002, Café Terminus, Radio 1

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Uittreksel veroordeelde interview[/size][/font]

....

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: " Nee, natuurlijk niet. Maar ik vond het toch, laat ons zeggen, een oplossing waar ik op termijn misschien toch de positieve kanten van ga inzien."[/size][/font]

:? Ok, ik begrijp wat je bedoelt.

doornroosje 2 november 2004 18:02

Citaat:

Weer bezig viswijf!

Raf 2 november 2004 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Weer bezig viswijf!

Oei oei oei... Heb ik op een zeer teentje getrapt dat je me nu overal achtervolgt om me te komen beledigen? :oops:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be