Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Neen, ik heb dat toen niet zo gevolgd...:oops: Ik ben één en al oor dus?
|
Interview 26/12/2002, Café Terminus, Radio 1
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Uittreksel veroordeelde interview[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]
Ben Crabbé: Waar ben je hard van geschrokken dit jaar?[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Dusauchoit: "Waar ik hard van geschrokken was, Ben, was het plotse heengaan van de heer Fortuyn, Pim."[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "Dat was niet om te lachen, hé?"[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: "Euh ... wel laat me zeggen dat ik daar toch een kleine bedenking bij had. Ik herinner me dat toen het nieuws mij bereikte - ik was aan het koken - en ik had er toch geen slecht gevoel bij. Ik dacht : erger kwaad is voorkomen."[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé:"Meen je dat nu echt?"[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: "Ja, dat meen ik echt. Ik dacht, eigenlijk dacht ik om eerlijk te zijn: one down, twenty to go. het heeft mij verwonderd dat de zaak zo lekker snel geïmplodeerd is." (Stilte) [/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "Ik zwijg ..."[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: ""Ja het wordt stil op de radio"[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "... om te zien wat je daar verder op gaat zeggen."[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: "Ik vond dat daarmee de zaak snel was afgehandeld."[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "Daar kun je je toch nooit achter scharen?"[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duschausoit:"Nee, natuurlijk niet."[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ben Crabbé: "Een politieke moord dat kan toch niet?"[/size][/font]
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Chris Duchausoit: " Nee, natuurlijk niet. Maar ik vond het toch, laat ons zeggen, een oplossing waar ik op termijn misschien toch de positieve kanten van ga inzien."[/size][/font]