Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat is er toch van dit forum geworden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233595)

Demper 21 juli 2016 00:36

Wat is er toch van dit forum geworden?

Het is hier morsdood. Letterlijk.

Dit was ooit een levendig forum met een enorm entertainende K&K afdeling.

Waar zijn alle mensen van weleer naartoe?
Waarom blijven ze weg?

Zelfs mijn perverse topics krijgen nog amper reacties.

Het is hier allemaal naar de kloten aan het gaan.

Svennies 21 juli 2016 01:14

Tja,als zelfs perversiteit niet helpt....

Maar weet u op perverse topics reageer ik niet eens,en misschien ben ik nog lang de enige niet...

Begrijpt u hem....

Misschien ligt het wel aan u zelf,en uw topics uiteraard...

Misschien eens een poll erop loslaten als ik u was....

Ik reageer alvast niet...

Xenophon 21 juli 2016 01:41

Dit draadje mag gesloten worden Pontifex.

Peche 21 juli 2016 01:51

Citaat:

Politics.be is een beerput; geen forum. Als je geen hardcore racist bent wordt je daar gewoonweg direct gebanned.
Leuk dat uw man wiskunde geleerd heeft op dat achterlijk kut forum; maar indruk ga je daar niet mee maken.
http://www.9lives.be/forum/natuur-we...20095271:oops:

vlijmscherp 21 juli 2016 06:28

Het is gewoon verlof.

reservespeler 21 juli 2016 06:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8173731)
Het is hier morsdood. Letterlijk.

Dit was ooit een levendig forum met een enorm entertainende K&K afdeling.

Waarom blijven ze weg?

Zelfs mijn perverse topics krijgen nog amper reacties.

Het is hier allemaal naar de kloten aan het gaan.

Aan uw draden heb ik eigenlijk geen boodschap. Volgens mij kun je dit elders ook kwijt. Zoek een forum met gelijkgezinden.

vlijmscherp 21 juli 2016 06:39

Politics.be is trouwens geen beerput, er zitten hier nog genoeg niet-racisten en de extreme gevallen worden geweerd.

Maar er zijn idd een paar goede forummers weggevallen, om verscheidene redenen. Sommigen keren natuurlijk terug onder een andere naam.

Pandareus 21 juli 2016 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8173788)
Politics.be is trouwens geen beerput, er zitten hier nog genoeg niet-racisten en de extreme gevallen worden geweerd.

Maar er zijn idd een paar goede forummers weggevallen, om verscheidene redenen. Sommigen keren natuurlijk terug onder een andere naam.

Er zijn ook waardevolle forummers zoals pietje of Raf die het gelal van vlaams blokkers gewoon kotsbeu waren en daarom weg blijven.

The Paulus Experience 21 juli 2016 07:48

SuperStaaf ook al lang niet meer gezien trolololo

Johan Daelemans 21 juli 2016 07:58

Ik vraag me af of hier ooit iemand van gedacht is veranderd.
Men komt hier zijn 'waarheid' vertellen en dat is het zo een beetje.

Op enkele uitzonderingen na durft er ook niemand onder zijn eigen naam posten. Wat is daarvan de waarde dan?

de vuile muilekoek 21 juli 2016 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8173782)
Het is gewoon verlof.

:-):-) tuurlijk ;-)

Rahowa 21 juli 2016 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8173782)
Het is gewoon verlof.

Voor mij niet,ik ga pas in verlof de laatste 3 weken van September.

De schoofzak 21 juli 2016 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans (Bericht 8173824)

Op enkele uitzonderingen na durft er ook niemand onder zijn eigen naam posten. Wat is daarvan de waarde dan?

Als iemand zijn waarheid komt vertellen op een behoorlijke wijze, dan kan je misschien niet van gedacht veranderen, maar toch wel wat begrip krijgen voor zijn standpunt.

tot zover de preek van father Schoof;
laat ons bi ... sorry, klinken.

.

de vuile muilekoek 21 juli 2016 08:17

Als men hier altijd saai en behoorlijk komt posten ....hebben ze je niet graag .... en gaan ze je saboteren met onzin terug te gooien.... ( al ondervonden lekker vuil gebekt is hier soms beter welkom );-) daar kicken ze liever.. Op,:-)

Hypochonder 21 juli 2016 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans (Bericht 8173824)

Waarom zou iemand onder zijn eigen naam moeten posten? Wat is de waarde daarvan? Ga eens kijken op Facebook wat voor bagger je daar allemaal te lezen krijgt en daar wordt alles onder eigen naam gepost. Ben je dan een grotere held omdat je bagger onder eigen naam post?

We hebben hier trouwens al meerdere keren gezien dat leden van gedacht is veranderd, vooral als het over moslims gaat. Daar waar men vroeger klakkeloos het multiculgeknuffel hoog in het vaandel droeg zijn sommigen hier volledig in gedraaid, anderen zijn dan weer zo stil over dit onderwerp dat het enorm opvalt.

TV-verslaafde 21 juli 2016 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8173844)
Waarom zou iemand onder zijn eigen naam moeten posten? Wat is de waarde daarvan? Ga eens kijken op Facebook wat voor bagger je daar allemaal te lezen krijgt en daar wordt alles onder eigen naam gepost. Ben je dan een grotere held omdat je bagger onder eigen naam post?

We hebben hier trouwens al meerdere keren gezien dat leden van gedacht is veranderd, vooral als het over moslims gaat. Daar waar men vroeger klakkeloos het multiculgeknuffel hoog in het vaandel droeg zijn sommigen hier volledig in gedraaid, anderen zijn dan weer zo stil over dit onderwerp dat het enorm opvalt.

Hehe. Juist. The sheeple.

quercus 21 juli 2016 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8173844)

Me dunkt dat er vandaag een zwartgallig en chagrijnig sfeertje over het forum hangt. Ik denk dat een aantal mensen hier beter troost gaat zoeken op de tettendraad.

Libro 21 juli 2016 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8173889)
Me dunkt dat er vandaag een zwartgallig en chagrijnig sfeertje over het forum hangt. Ik denk dat een aantal mensen hier beter troost gaat zoeken op de tettendraad.

Ze hebben mij hier nodig, denk ik.

Thuleander 21 juli 2016 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8173731)

Komen om de vijf botten gluren en kloppen zich dan fier op de borst dat ze zich weer hebben kunnen bedwingen.

Libro 21 juli 2016 10:01

De zwemvliezen van Paris Hilton

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be