![]() |
Wat is er toch van dit forum geworden?
Het is hier morsdood. Letterlijk.
Dit was ooit een levendig forum met een enorm entertainende K&K afdeling. Waar zijn alle mensen van weleer naartoe? Waarom blijven ze weg? Zelfs mijn perverse topics krijgen nog amper reacties. Het is hier allemaal naar de kloten aan het gaan. |
Tja,als zelfs perversiteit niet helpt....
Maar weet u op perverse topics reageer ik niet eens,en misschien ben ik nog lang de enige niet... Begrijpt u hem.... Misschien ligt het wel aan u zelf,en uw topics uiteraard... Misschien eens een poll erop loslaten als ik u was.... Ik reageer alvast niet... |
Dit draadje mag gesloten worden Pontifex.
|
Citaat:
|
Het is gewoon verlof.
|
Citaat:
|
Politics.be is trouwens geen beerput, er zitten hier nog genoeg niet-racisten en de extreme gevallen worden geweerd.
Maar er zijn idd een paar goede forummers weggevallen, om verscheidene redenen. Sommigen keren natuurlijk terug onder een andere naam. |
Citaat:
|
SuperStaaf ook al lang niet meer gezien trolololo
|
Ik vraag me af of hier ooit iemand van gedacht is veranderd.
Men komt hier zijn 'waarheid' vertellen en dat is het zo een beetje. Op enkele uitzonderingen na durft er ook niemand onder zijn eigen naam posten. Wat is daarvan de waarde dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tot zover de preek van father Schoof; laat ons bi ... sorry, klinken. . |
Als men hier altijd saai en behoorlijk komt posten ....hebben ze je niet graag .... en gaan ze je saboteren met onzin terug te gooien.... ( al ondervonden lekker vuil gebekt is hier soms beter welkom );-) daar kicken ze liever.. Op,:-)
|
Citaat:
We hebben hier trouwens al meerdere keren gezien dat leden van gedacht is veranderd, vooral als het over moslims gaat. Daar waar men vroeger klakkeloos het multiculgeknuffel hoog in het vaandel droeg zijn sommigen hier volledig in gedraaid, anderen zijn dan weer zo stil over dit onderwerp dat het enorm opvalt. |
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
De zwemvliezen van Paris Hilton
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be