![]() |
Science toch niet zo settled
http://dailycaller.com/2016/07/20/gl...rctic-sea-ice/
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit "heen-en-weer" gedoe blijft maar komen ,naarmate nieuwe generaties schrijvelaars en politici opkomen.Op dit eigenste forum zijn er threads van straks bijna 10 jaar geleden waarbij zeer gelijkaardige argumenten ,voor en tegen,ontkennend of paniekzaaiend,doorkwamen,met "leuke feitjes" van toen erbij...
Ik heb de woorden "ontkennend en paniekzaaiend" gebruikt,want dit zijn de enige twee strekkingen die in dat zogenaamde "klimaatsdebat" opkomen. Het gaat al een decennium niet meer om een klimaatsdebat,maar om een touwtrekkerij tussen belangen.En nadat de "paniekzaaiertjes" het pleit leken te winnen lijken de "ontkennertjes" de laatste paar jaar weer aan zet. Ondertussen zijn miljarden dollars,euro's ,...wathever weggegooid aan "wetenschappelijk onderzoek met door derden vastgehouden pen" die bepaalde standpunten in de verf moesten zetten,en NIET in noemenswaardige technologische verbeteringen (bekijk hoe de autoindustrie dolle capriolen moet uithalen om zelfs maar uitstootnormen van 15 jaar oud te "halen"),of in het beperken van de aantallen mensen,of zelfs maar,ik zeg maar iets,het forceren van DOORBRAKEN in energietechniek... verder laat ik de zaak maar rusten......:-( |
Het jaarlijkse seizoen van paniekzaaierij komt weer naderbij :lol:
Citaat:
Citaat:
https://noconsensus.wordpress.com/20...ic-ice-tony-b/ |
Citaat:
|
Citaat:
Als je moet terug grijpen naar teksten van 1817 heb je echt geen argumenten meer... |
Citaat:
Want je beschaamt jezelf alleen maar. |
Een nieuwe dag, een nieuwe afgang voor Karel?
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In de politiek zijn ook vele juristen. Nu heb ik niets tegen juristen, maar er is gewoon een oververtegenwoordiging. Andere disciplines moeten meer aan bod komen. Vooral natuurwetenschappen zijn ondervertegenwoordigd. In Duitsland heb je met Angela Merkel iemand die een doctoraat in de fysica heeft behandeld. Ik ben het totaal oneens met haar rechtse politiek, maar puur qua degelijkheid en competentie haalt zij het wel van de meeste Europese politici. Haar wetenschappelijke training zal daar wel voor iets tussen zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
overigens kritischer zijn tegen je bronnen. |
Citaat:
Deze ? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wOOt |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kritisch denken is op zijn minst trachten te achterhalen waarom de link die je post niet meteen tot een wetenschappelijke paradigmawissel zal leiden. kan je zelf achterhalen waarom de tekst van pakweg Michaels & Knappenberger (die je hierboven postte) weinig impact zal hebben in de wetenschappelijke wereld ? Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be