![]() |
NAVO heeft beslist: Oorlog in Europa
Gatekeeper Kaddafi is de eerste welke verdween, daarna oorlog in Syrie, dan heibel in Oekranie, zever in de Baltische staten tot De Krim. En dan nu... Turkije. Egypte laat ik doelbewust uit deze lijst.
![]() Volgende stap is oorlog in Europa. En deze maal spreken we niet over 'burgeropstandjes'. In deze draad kunnen zaken terzake aangebracht en besproken worden. Veel genot, zb |
Ik ga geen mappen reproduceren. Trekt U maar een rode lijn van de Baltische staten tot De Krim en dan naar Mosul in Irak. Kijk ook naar de afstand van De Krim naar Bosporus of zelfs Aleppo. Dit zijn korte allemaal uiterst korte afstanden mensen. Als Turkije in chaos valt zullen we het een en ander moeten doen, want dan staat de ganse Oost-flank in vuur en kunnen we enkel nog de zee in.
|
:sleeping:
|
Citaat:
Zet volgende in loop en wij doen verder. Dank U! https://www.youtube.com/watch?v=sGiJ3DJp8wA |
:sleeping:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ik moe ben, slaap ik. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Opgeruimd staat netjes, daar zijn we (even) van verlost.
__________________________________________________ __ Even de afstanden bekijken: (linkjes gewist) U zal het zelf moeten doen... http://www.distancecalculator.net/?o...ons=kilometers Kijk naar de afstanden: vanaf De Krim naar Polen, vanaf De Krim naar Mosul (Irak), Aleppo (Syrie), Istanbul (Erdogan). Vanaf De Krim naar Brussel (hartje EU) ... Juist over 1000 km is dus helemaal niet zo gek veel. Mvg, zb |
Citaat:
De grootste fout die de VS en het Westen de afgelopen jaren hebben gemaakt is, dat ze zich veel te veel ,ook militair, hebben bemoeid met de buurlanden van Europa. De Oorlogen in het Midden Oosten ,de politiek t.a.v Rusland en Turkije. Alle buurlanden van Europa hebben gekozen dictators en de Moslimlanden verkeren in een identiteitscrisis (middeleeuwen versus moderniteit.) De NAVO en de EU hebben zich laten verzwakken en de gevaren van de buren ondeschat. Daarom zijn nu een sterke EU en een sterke NAVO belangrijker dan ooit. Hopelijk zijn de VS en Europa nog in staat om het tij te keren en met een real politiek en kennis van zaken de bakens te verzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En Trump komt eraan ...jah ..:roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be