![]() |
Wie the fuck is Rzoska nu geworden ?
Een groene met flamingante streken en anti-royalist, wat gaan we nog mee maken ?
Na de verkiezingen in de regering samen met de nva ? Rzoska: 'Grondwet mag opnieuw voor herziening vatbaar verklaard worden' http://www.knack.be/nieuws/belgie/rz...T=186443981278 Citaat:
|
Het is langs één kant verheugend om vast te stellen dat een partijkaart van Groen geen totale hersenverweking hoeft te betekenen maar ik hoop maar niet dat Rzoska naar de N-VA overloopt om daar een soort Groen Rechts van te maken, laat staan dat N-VA met Groen in coalitie zou gaan.
|
Er zijn reeds beperkte samenwerkingen van nva met groen.
In die samenwerkingen zou men kunnen getuige zijn van het feit dat nva centrum-rechts is, met het accent op het centrum; terwijl groen zich kan verzoenen daarmee, mits de voorwaarde dat er voldoende ecologische accenten aan bod kunnen komen. Ooit dacht men (of toch iemand) dat rood-blauw ging eindigen in bont en blauw. Dat is toch iets anders uitgedraaid, zij het verre van ideaal natuurlijk. Beef en sidder, blauwsels en tsjeven: als het mogelijk is, kieperen we een van jullie er uit. . |
Groen! betekent ook meer islam. Veel plezier ermee.
|
Ik snap Björn Rzoska zijn kritiek eigenlijk niet. Dat het koningshuis adellijke titels verleent, ... en dan? Waarom is dat erg? Dat kost die mensen geld trouwens.
Wie trekt zich daar nu iets van aan? De tijd dat we respect hadden voor 'meneer de baron' is al lang voorbij, en gelukkig! Houden zo! |
Citaat:
Niet dat er een probleem is met de visie op echte asielzoekers. Wel met illegalen, en met asielzoekers wiens land terug opnieuw veilig geworden is. . |
Citaat:
Zelfs al is het maar symbolisch. Want wordt een ereteken vanuit de staat, verleend door verkozenen, dan is er geen vuiltje aan de lucht. . |
Niets van wat Rzoska verkondigt, werd niet reeds door Groen in 2010 naar voren geschoven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Zolang er geen effectieve privileges aan zulke loze ere titel verbonden zijn, is er geen enkel probleem. Citaat:
Ons kent ons, ooit al van gehoord? |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2718027 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N-VA wou daar niet op in gaan omdat ze zélf in januari met een eigen voorstel gingen komen. Kan zijn dat ik het gemist maar ik hoorde van dat voorstel nog niets. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
wat GROEN nog rest te doen bij hunzelve: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be