![]() |
Firefox
Veel banners op deze site voor FireFox Heb al veel goeie dingen gehoord zelf gebruik ik nu al een tijdje netscape explorer- puur als protest- en ben er best tevreden mee Is het de moeite overteschakelen naar FireFox? Wat zijn jullie indrukken? Thanx |
Citaat:
|
Ik heb ook Firefox op m'n pc, maar gebruik toch meestal nog IE. Firefox is echt een goeie browser MAAR hij beeldt verschillende pagina's niet correct af. Ik weet dat dit aan slechte HTML-code ligt, maar IE is blijkbaar robuust genoeg om hier wel iets deftigs van te maken...
|
Citaat:
Met de laatste firefox versie heb ik deze problemen wel nog niet voorgehad. |
Wa is eigenlijk het verschil tussen Firefox en Netschaap?
|
Citaat:
Echter Netscape is reeds meer dan een jaar gestopt met hun software up te daten, dus heb je sowieso een oude versie als je met Netscape werkt. Voor de geïnteresseerden: ik gebruik K-Meleon. Deze browser is ook gebaseerd op Gecko, maar is uiterst hoog configureerbaar en supersnel (werkt zelfs op een 486 indien gewenst). Ik kom ook zelden sites tegen die hij weigert te behandelen (alhoewel dat gewoon aan de Mozilla-versie moet liggen die gebruikt wordt). |
Citaat:
(Weliswaar de enige :p) |
Citaat:
|
Voor de geinteresseerden: RC2 van Firefox 1.0 is gereleased...
Hier! In ieder geval werkt de uitgebreide editor van het forum met deze versie weer! Yey! |
Citaat:
Netscape 1.x - 4.73 zijn idd oudere versies van Mozilla. Netscape 7.x echter is gebaseerd op Mozilla. Net zoals Firefox, K-Meleon... Netscape is maar een tijdje uit de AOL-fabriek komen rollen. Ik verzeker u dat de grootste hoop van de releases advertentie-vrij waren en allemaal spyware-vrij. Netscape heeft altijd autonoom van AOL gefunctioneerd. Alleen de financiele middelen kwamen van AOL (die hadden daar belang bij omdat ze iets tegen Microsoft hadden (wat weet ik niet meer)). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En tegenwoordig is Netscape geen oude versie van Mozilla, maar een suite die gebaseerd is op de core van Mozilla. Netscape is echter al een tijdje gestopt met hun project (het bestaat nog: http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp maar er wordt niet meer aan gewerkt). Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hi,
Heb FireFox gedownload en ben er heel tevreden over. Ongelooflijk snelheidsverschil ten opzichte van Netscape en Explorer! De tijd dat je met je ogen knippert en floeps de hele pagina staat erop. Voglens mij: AANRADER !!!! |
Citaat:
|
Ik werk nu met Firefox, en ik moet zeggen dat ik echt niet meer terug wil naar IE
|
Ik heb zowel Opera als Firefox draaien, maar Opera geniet bij mij toch de voorkeur.
|
Opera vind ik zo'n zuigbrowser qua html rendering ;-)
(Of het zou al serieus verbeterd moeten zijn?) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be