![]() |
Duitsland: Machete aanval in Reutlingen
... door een Syrische vluchteling. U leest het goed. Zwart op wit.
Benieuwd welk verhaal ze er nu weer gaan rondbreien. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...gewonden.dhtml |
Citaat:
Pas twee jaar in Duitsland etc, weet u nog ;-) Geloofwaardigheid? Nul, Nul, Nul Bij the way, bij deze aanslag waren van de 9 slachtoffers, twee Duitse slachtoffers. De overige 7 buitenlanders, waaronder Turken en 1 uit Kosovo |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is zoals met den Beerschot en den Antwerp. :-D |
Het gaat in elk geval de goede kant op met het moslimterrorisme : van kalashnikovs en bomgordels naar een vrachtwagen, dan naar een bijl en nu is het een machete.
De volgende aanslag is te verwachten met nagelvijlen en schuursponsjes. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat dit iets nieuws is hoor, daar Merkel reeds in 2010 zelf stelde dat de multiculturele niet werkt. Helaas zijn er blijkbaar nog steeds naïeve, dwaze en blinde figuren als u waarbij eerst hun kinderen moeten verkracht worden alvorens ze hun heilig huisje slopen of alvorens hun ogen open gaan. Of bent u zelf vreemdeling misschien? |
Heb ik nu net niet gelezen dat er iets met verliefdheid in het spel was ?
Cherchez la femme, zeiden ze in de oude Franse politiefilms ... Wat niet te ontkennen valt: de asielzoekers komen uit een andere cultuur, waar naar geweld op een licht andere wijze gekeken wordt. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Selectieve, beperkte migratie kan zeker een succes zijn, de huidige politiek waarbij 1.5 miljoen migranten massaal worden binnen gehaald is totaal onverantwoord, irrationeel en misdadig. Dat zorgt ervoor dat Duitsland voorgoed verandert nu en ook voor de toekomstige generaties. En dat allemaal doordat een religieus fundamentalische christelijke "mutti" merkel het in haar bol heeft dat het haar taak is dat ze alle mensen moet helpen, ongeacht de gevolgen. Religieuze mensen zijn gevaarlijk. |
Citaat:
Zal u vertellen waarom ik geloof in mensen. Woon in een portiek: drie Hollands en vier buitenlands. Waarvan drie Islamitische achtergrond, hoewel er niets van te merken is. Jonge hardwerkende mensen. In nov werkte ik nog. Ga snel achteruit, spreken moeizaam, lopen gaat nog uiterst moeilijk. M'n vuilnis wordt weggebracht door o.a. deze Islamitische buren, evt halen ze z/n boodschappen voor me. Regelmatig brengt die of gene een warm maal, extra meegekookt. |
Citaat:
Molukkers (grootste deel Christen, klein deel Islamitisch) Alle Indische repatrianten waarvan een klein deel Islamitisch (Jaren 80, geschat aantal 600.000 �* 700.000) Plus alle Iraniërs in Nederland, Christen 40-70% Een groep waarvan opvalt dat ze de overstap maken naar het Christendom. De Iranier in Duitsland maakt u uit voor Islamiet, terwijl u geen flauw heeft van z'n godsdienst. Dan wel mogelijk geen enkel geloof had. Tevens geldt dat met name ook Irakeese en Syrische Christenen vluchten |
Man man Merkel heeft echt de doos van pandora geopend. 1,5 miljoen vluchtelingen en er komen er elke dag meer bij.
Denk dat ons mutti slecht gaat slapen de komende jaren. |
Citaat:
Omdat meneer toevallig leuke buren heeft? Uw egoïsme is om van te kotsen, makker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Flink wat lui hier zouden nog niet in de verste verte van hun schaduw kunnen staan. Of mijn buren in de toekomst veilig zullen zijn? In heb er een hard hoofd in. Pogroms zijn er altijd geweest waarbij talloze vrouwen en kinderen afgeslacht werden. De geschiedenis herhaalt zich altijd. Het zit in ons, als we te lang zonder haat, moord en doodslag zijn geweest verlangen we er weer naar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be