![]() |
Wir schaffen das...
In Duitsland : iemand zwaait met een bij rond, iemand schiet mensen neer, iemand steekt mensen neer en nu een ontploffing.
Allemaal gedaan door vreemden of asielzoekers. Gaat Merkel blijven zeggen...wir schaffen das? |
Ja
|
Geen enkele Duister wil nog maar iets met Merkel te maken hebben dus ze hoopt misschien op een gangbang met jonge vluchtelingen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal onzin en gazette steekpenningen ....
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn er in de loop van de geschiedenis voor minder neergeschoten dacht ik. :roll: Maar kom, als de Duitsers er gelukkig met zijn met dat 'Wir schaffen das' gedoe en het gevaar overspoeld de andere landen in de EU niet (twijfelachtig 8O), who cares? Natuurlijk moeten we even rekening houden met dat zij (Merkel) nog steeds met een trauma zit van wat Duitsland de andere landen in de EU/wereld een tijdje geleden aangedaan heeft onder de leiding van éne zekere Adolf. Misschien wil ze dat op die manier proberen goed te maken? Wishful thinking. Ze begrijpt wel niet dat ze het 'Paard van Troje' binnengelaten heeft of ze kent het 'verhaal' niet. Dus als die Duitsers nu al die moslims er gaan uitzetten en de Islam gaan verbieden dan hebben ze het weer gedaan denkt 'Zijne Hoogheid La Merkel'. Ik had wat anders verwacht van de Duitsers ... maar ze volgen haar braafjes ... |
Heel Duitsland en Europa moet op straat komen en hier halte toe roepen!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mis dat hier: https://www.youtube.com/watch?v=pDHvwz0jRuw |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat zegt de vakbond dan? Wir schaffen das? Neen, dat zegt de vakbond niet. |
Citaat:
Ja dat zou best een massa volk zijn IEDEREEN op straat maar ik denk niet dat het zal gebeuren daar wij ons met enige 'graagte' laten overdonderen/overspoelen/ons alles laten afpakken met dank aan een bende Politici en leiders die het nog steeds niet willen begrijpen er een 'goed' oog blijven in hebben voor ze er uiteindelijk wat gaan aan doen. :roll: Wie kiest er nog voor zo een bende Politici bij een volgende verkiezing? 8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be