![]() |
Een rustige jongen en helemaal niet agressief
http://doorbraak.be/nl/nieuws/een-ru...niet-agressief
Citaat:
Waarom zou ik geld betalen om me te laten voorliegen en beschimpen door de "regiliere" pers wanneer er http://doorbraak.be is? En http://www.geenstijl.nl/ ? En http://www.bvoltaire.fr/ ? |
T'is allemaal de schuld van die dekselse Breivik! :evil:
|
Citaat:
Maar volgens uw helden bij Doorbraak mag het gepeupel dat niet weten want, en nu komt het, "dat klinkt als een rechtvaardiging". Lees dus Doorbraak! Voor als je je nieuws graag simpel houdt :-) |
Citaat:
Dat er nu een paar moslims flippen was dus helemaal niet onvoorspelbaar, vergeet zeer zeker niet het copycat-effect (naapers dus). Maar de inspriratie blijft weldegelijk het geweld en de oorlogen in de moslimwereld en riedeltjes in heilige boekjes. U kan daar eens over nadenken, als U het graag wat moeilijker maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Westers gedachtengoed werd totaal uitgesloten en gemarginaliseerd. |
Citaat:
|
Vermits het een rustige vriendelijke jongen was moet hetgeen gebeurd is zonder de minste twijfel de schuld zijn van onze samenleving. :roll:
|
Citaat:
Die van ons wordt in één hokje gedrumd en de bloeddorstige cultuur wordt gerelativeerd. De zaken zijn omgedraaid. We need to revert to whole. JOIN MY CULT! |
Citaat:
Want mijn arme hoofd begint een beetje te tollen wanneer ik al die woorden en begrippen zie voorbijvliegen: Salafisme, Wahabisme, Sunnisme, Shi'isme, Radicalisering, Zelfradicalisering, 24-uurs radicalisering, het verwarde-mannen-syndroom, het verliefde-mannen-syndroom, het vriendelijke-jongen-syndroom, het Breivik syndroom, enz ... enz ... enz ... In ruil geef ik u alvast mijn poging tot samenvatting. Het is een beetje kort uitgevallen (2 lettergrepen) maar dat ligt natuurlijk in de lijn van mijn mentale capaciteiten. U moet wel beloven er niet mee te lachen, akkoord? Mijn samenvatting luidt als volgt: Koran |
Citaat:
De Kruistochten waren verdedigingsoorlogen, tegen eeuwen van moslim agressie. Noord afrika, Israel was eeuwen overwegend Kristelijk, Joods voordat de Islam daar met het zwaard werd ingeplant. Maar het lijkt wel of die slechte gruwelijke Kristenen die brave vredelievende moslims in de pan hakten! |
All should join my cult.
PM me |
Citaat:
Diegene die de verbaal agressieve allochtoon gaat knuffelen terwijl die net een herdenkingsdienst verstoord is uiteraard de goede... Degene die tegen deze agressieve allochtoon verbaal ingaat dient onverwijld te worden geneutraliseerd... Ze moesten zich nu eenmaal eens geviseerd voelen in het onvriendelijke westen.... Toch hélemaal onze eigen schuld zeker...:roll: |
Ik neem niets terug. Join my cult.
|
Citaat:
Internet is niet de beste weg.... U brengt zichzelf nodeloos volop in het vizier.... |
Citaat:
Internet is niet de beste weg.... U brengt zichzelf nodeloos volop in het vizier.... tenzij u alleen maar voor verbale provocatie gaat... |
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat de islam en de koran nooit hadden bestaan zou de wereld er iewat anders hebben uitgezien. De waarheid is natuurlijk te simpel... |
Citaat:
Het is nogal raar om iemand op een forum op voorhand te vragen je niet uit te lachen. Duidt dat erop dat u in het echte leven al vaak bent uitgelachen om zulke uitspraken? In verband met dit artikel: ik zie niet in hoe bijvoorbeeld Hitler of Stalin's daden verklaard zouden kunnen worden met 'Koran'. Om te beginnen is er geen enkele geloofwaardige bron waaruit zou blijken dat een van beide deze gelezen, laat staan ernaar gehandeld zou hebben. Dat Hitler zijn hondje heel graag zag is echter wél algemeen geweten en gedocumenteerd. Mij lijkt dat hij die hond gebruikte als spons voor zijn menselijke affectie, als compensatie voor de gruwelijke persoon die hij daarbuiten was. |
De moeder van de slachter van die Franse priester vindt haar zoon nu nog altijd zo'n "lieve jongen".
Ze heeft wel spijt dat het gebeurt is. Waarschijnlijk omdat het zeuneke doodgeschoten werd, want over het slachtoffer geen woord. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be