![]() |
Mensen die dichtklappen wanneer het gesprek een vevelende wending neemt...
...en onderwerpen islam en terrorisme ter sprake komen. :-)
Ze kijken dan schichtig om zich heen en zouden het liefst willen verdwijnen. Hebt u er ook mee te maken? Wat zijn uw ervaringen? |
Vooral vrouwen klappen dicht over hun seksuele uitspattingen met zuiderse goden / arabische prinsen / asielzoekers / vreemdelingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat had ik beter wel gedaan: de grootste varkens en vrouwenmishandelaars hebben aan elke vinger 10 dellen. |
Citaat:
|
Dat zijn naweeën van de linkse/poco doctrine: iedereen die negatief praat over de multicul die zal gebrandmerkt worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Integendeel, iedereen heeft wel zijn eigen mening over terrorisme die men wereldkundig wil maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen ervaringen met dichtklappen wanneer het over vreemdelingen gaat. Integendeel.
Wel als er een vreemdeling bij komt staan. Dan durft ineens niemand meer iets te zeggen. |
Citaat:
Kent u moslims? Bent u al eens in een islamitisch land geweest? Heeft u de Koran gelezen? |
Citaat:
|
Citaat:
(Trololoo) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat ik 'n enorme afkeer had vd ideologie vd vvrede, maar schijnbaar zijn er mensen die er 'n nog grotere hekel aan hebben. In 't begin van 'n gesprek misschien nog wat schuchter, aftastend, maar eens ze merken dat ik er eveneens van walg, komen ze helemaal los. Vandaag nog 'n taxichauffeur in Marbella, zit daar vol arabieren en hun kopvodwijven, hij spuwde er op; cabrones, ladrones, gilipollas enzomeer noemde hij hen. Kom er niet veel tegen die er 1 goed woord voor over hebben, eentje ooit, 'n Blg'sche kennis van me, notabene met vakantie in m'n eigen huis, de zelfverklaarde gutmenschligkeit straalde er vanaf, ik was de racist en zij heeft nooit meer 'n gratis vakantie gehad. 😊 |
Citaat:
Ik hoor moslims eigenlijk nooit iets zeggen over iets "dieper" in het leven buiten zeggen buiten wat geprevel van "dood de ongelovigen" en "gehoorzaam Allah". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be