Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mensen die dichtklappen wanneer het gesprek een vevelende wending neemt... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233725)

Thuleander 26 juli 2016 16:40

Mensen die dichtklappen wanneer het gesprek een vevelende wending neemt...

...en onderwerpen islam en terrorisme ter sprake komen. :-)

Ze kijken dan schichtig om zich heen en zouden het liefst willen verdwijnen.
Hebt u er ook mee te maken?
Wat zijn uw ervaringen?

Demper 26 juli 2016 17:52

Vooral vrouwen klappen dicht over hun seksuele uitspattingen met zuiderse goden / arabische prinsen / asielzoekers / vreemdelingen.

dalibor 26 juli 2016 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8178832)
Vooral vrouwen klappen dicht over hun seksuele uitspattingen met zuiderse goden / arabische prinsen / asielzoekers / vreemdelingen.

Vrouwen klappen per definitie dicht in bijzijn van een geperverteerde maniak, dus uw ervaring is geen graadmeter.

Demper 26 juli 2016 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8178835)
Vrouwen klappen per definitie dicht in bijzijn van een geperverteerde maniak, dus uw ervaring is geen graadmeter.

Ik heb nog nooit perversiteiten zitten verkondigen aan een vrouw.

Dat had ik beter wel gedaan: de grootste varkens en vrouwenmishandelaars hebben aan elke vinger 10 dellen.

Libro 26 juli 2016 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8178839)
Ik heb nog nooit perversiteiten zitten verkondigen aan een vrouw.

Dat had ik beter wel gedaan: de grootste varkens en vrouwenmishandelaars hebben aan elke vinger 10 dellen.

Waar hang Eberhard Leclercq trouwens uit?

Hypochonder 26 juli 2016 21:33

Dat zijn naweeën van de linkse/poco doctrine: iedereen die negatief praat over de multicul die zal gebrandmerkt worden.

Libro 26 juli 2016 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8179083)
Dat zijn naweeën van de linkse/poco doctrine: iedereen die negatief praat over de multicul die zal gebrandmerkt worden.

Ik heb ooit het volgende gelezen in een interview met een Oosteuropeaan die hier als taxichauffeur werkte. Ten tijde van het communisme had hij geleerd hoe hij de reactie van mensen kon peilen. Als taxichauffeur voerde hij uiteraard al eens een gesprek met zijn passagiers en hij merkte dat als hij over vreemdelingen begon, zijn passagiers meteen op hun hoede waren. Hun reactie was exact dezelfde als Oostblokkers die geconfronteerd werden met kritiek op het communisme: op hun hoede, bijna angstig.

kiko 26 juli 2016 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8178795)

Wat zijn uw ervaringen?

Nog nooit meegemaakt.

Integendeel, iedereen heeft wel zijn eigen mening over terrorisme die men wereldkundig wil maken.

Hypochonder 26 juli 2016 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8179097)
Ik heb ooit het volgende gelezen in een interview met een Oosteuropeaan die hier als taxichauffeur werkte. Ten tijde van het communisme had hij geleerd hoe hij de reactie van mensen kon peilen. Als taxichauffeur voerde hij uiteraard al eens een gesprek met zijn passagiers en hij merkte dat als hij over vreemdelingen begon, zijn passagiers meteen op hun hoede waren. Hun reactie was exact dezelfde als Oostblokkers die geconfronteerd werden met kritiek op het communisme: op hun hoede, bijna angstig.

Angst en lafheid: een dodelijke cocktail.

Libro 26 juli 2016 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8179103)
Angst en lafheid: een dodelijke cocktail.

Het toont vooral aan hoe onze "democratische" politici ons denken willen sturen.

Gamla 26 juli 2016 23:27

Ik heb geen ervaringen met dichtklappen wanneer het over vreemdelingen gaat. Integendeel.
Wel als er een vreemdeling bij komt staan. Dan durft ineens niemand meer iets te zeggen.

Guinevere 26 juli 2016 23:35

Citaat:

Wat zijn uw ervaringen?

Wat ik me serieus afvraag bij u:
Kent u moslims?
Bent u al eens in een islamitisch land geweest?
Heeft u de Koran gelezen?

Guinevere 26 juli 2016 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8179164)
Ik heb geen ervaringen met dichtklappen wanneer het over vreemdelingen gaat. Integendeel.
Wel als er een vreemdeling bij komt staan. Dan durft ineens niemand meer iets te zeggen.

't is altijd de schuld van een ander, liefst een vreemde, hè.

Wapper 26 juli 2016 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8179171)
Kent u moslims?

Heeft u de Bijbel gelezen? :rofl:
(Trololoo)

Guinevere 26 juli 2016 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8179178)
Heeft u de Bijbel gelezen? :rofl:
(Trololoo)

Jamaar ik heb het nooit over het christendom itt de topicstarter die veel over de islam kwijt wil. Snappie

Gamla 26 juli 2016 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8179172)
't is altijd de schuld van een ander, liefst een vreemde, hè.

Liefst een vreemdeling. Ja, dat is zo.

Lukkas 26 juli 2016 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8179183)
Jamaar ik heb het nooit over het christendom itt de topicstarter die veel over de islam kwijt wil. Snappie

Tja, met het christendom zijn er dan ook zeer weinig problemen. Dat kan uiteraard niet gezegd worden van de gewelddadige islam.

Lukkas 27 juli 2016 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8179171)
Kent u moslims?

Tegenwoordig mijd ik moslims zo veel mogelijk, ik wil nog een tijdje in leven blijven. :roll:

SDX 27 juli 2016 00:15

Citaat:

Wat zijn uw ervaringen?

Nee, integendeel. Maar ik woon dan ook niet in Blg.
Ik dacht dat ik 'n enorme afkeer had vd ideologie vd vvrede, maar schijnbaar zijn er mensen die er 'n nog grotere hekel aan hebben. In 't begin van 'n gesprek misschien nog wat schuchter, aftastend, maar eens ze merken dat ik er eveneens van walg, komen ze helemaal los.
Vandaag nog 'n taxichauffeur in Marbella, zit daar vol arabieren en hun kopvodwijven, hij spuwde er op; cabrones, ladrones, gilipollas enzomeer noemde hij hen.
Kom er niet veel tegen die er 1 goed woord voor over hebben, eentje ooit, 'n Blg'sche kennis van me, notabene met vakantie in m'n eigen huis, de zelfverklaarde gutmenschligkeit straalde er vanaf, ik was de racist en zij heeft nooit meer 'n gratis vakantie gehad. 😊

TV-verslaafde 27 juli 2016 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8179183)

Voor wat staat je "Allah" eigenlijk nog buiten angst voor "Allah" en hebzucht voor de hemel met de 70 maagden? Niets...

Ik hoor moslims eigenlijk nooit iets zeggen over iets "dieper" in het leven buiten zeggen buiten wat geprevel van "dood de ongelovigen" en "gehoorzaam Allah".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be