Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Twintig asielzoekers in vizier door radicalisering: "Niet opvolgen, maar terugsturen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233754)

Lukkas 27 juli 2016 11:59

Twintig asielzoekers in vizier door radicalisering: "Niet opvolgen, maar terugsturen"

http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...dhtml?show=art

Den Theo faalt langs alle kanten. Verwijder die man. Hebben zijn cursussen al iets opgebracht? Het is windstil, dus het zal de zoveelste miskleun zijn.

Hij wil blijkbaar eerst 100% zekerheid hebben alvorens gevaarlijke radicale asielzoekers uit te wijzen. Een aanslag kan hem misschien helemaal overtuigen, maar dan is het natuurlijk te laat. :roll:

Nochtans heeft hij toch de perfecte middelen:

Citaat:

Van Grieken: "Vandaag reeds stelt de wet dat wanneer er redelijke gronden bestaan om een vluchteling te beschouwen als een gevaar voor de nationale veiligheid hij zijn beschermingsstatus verliest. Maar vaak ontbreekt de politieke moed om die wet ook in de praktijk om te zetten".
Dat noemt men de kracht van verandering. De NVA heeft al zoveel water bij de wijn gedaan, dat zij geen wijn meer overhouden. Enkel en alleen om te kunnen meegraaien in de vetpotten.

Weverke is ook opvallend stil. Hoe zou dat komen?

Peche 27 juli 2016 12:10

Die zitten hopelijk op zijn minst in gesloten centra?!

De schoofzak 27 juli 2016 12:37

Wat een grove misleidende uitleg in de openingsdraad.

Het is wettelijk mogelijk om asielzoekers hun bescherming af te pakken,
maar de mensen die we in deze draad met dit onderwerp viseren, zijn geen vluchtelingen.

Handige woorden dus, waarmee domoren misleid worden.
Met zulke mensen is het dus kwaad kersen eten. Laat ze maar zagen in hun cordonneke.

Wat dan met apen die de b. nationaliteit hebben (dank zijn de oude machtspartijen en hun snelbelgwet ...) die naar Syrië willen gaan ?
Op het eerste zicht, zou je zeggen van ze te laten gaan.
Van de 20 zullen er wellicht maar vijf terugkomen. Dat zijn er 15 'gespaard'.
Maar die 5 die wel terugkomen, zijn handig genoeg om grenscontroles te omzeilen, en geradicaliseerd en crimineel genoeg geschoold geraakt ginder, om hier nog veel lelijker zaken te doen dan wat we tot nu toe gezien hebben.

Wat moet je bovendien zeggen aan de moeder, de vader, de zus, van zo'n kandidaat-strijder ? Sorry madammeke, dat uw zoon zijn plan trekt om op het verkeerde pad te geraken. Buiten onze grenzen trekken we ons niets aan van het begrip 'jeugdbescherming of publieke mentale gezondheidszorg. ?

Er is maar één goede weg die we kunnen bewandelen, en dat is een strenge weg, die maar één limiet kent: de oplossing mag niet erger zijn dan de kwaal.
Details kan je vinden in het nva-programma en de parlementair goedgekeurde beleidsopties van uw staatssecretaris.

.

PORSCHE 27 juli 2016 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8179603)

Den Theo faalt langs alle kanten. Verwijder die man. Hebben zijn cursussen al iets opgebracht? Het is windstil, dus het zal de zoveelste miskleun zijn.

Heel de NVA faalt en is een grote grap geworden. Alle kiezers zijn er met open ogen ingelopen. Ook ik en ik schaam mij er voor. Hopelijk verdwijnt deze partij even snel als ze gekomen is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8179644)

maar de mensen die we in deze draad met dit onderwerp viseren, zijn geen vluchtelingen.

Met zulke mensen is het dus kwaad kersen eten. Laat ze maar zagen in hun cordonneke.

Wat dan met apen die de b. nationaliteit hebben (dank zijn de oude machtspartijen en hun snelbelgwet ...) die naar Syrië willen gaan ?
Maar die 5 die wel terugkomen, zijn handig genoeg om grenscontroles te omzeilen, en geradicaliseerd en crimineel genoeg geschoold geraakt ginder, om hier nog veel lelijker zaken te doen dan wat we tot nu toe gezien hebben.

Wat moet je bovendien zeggen aan de moeder, de vader, de zus, van zo'n kandidaat-strijder ? Sorry madammeke, dat uw zoon zijn plan trekt om op het verkeerde pad te geraken. Buiten onze grenzen trekken we ons niets aan van het begrip 'jeugdbescherming of publieke mentale gezondheidszorg. ?

Er is maar één goede weg die we kunnen bewandelen, en dat is een strenge weg, die maar één limiet kent: de oplossing mag niet erger zijn dan de kwaal.
Details kan je vinden in het nva-programma en de parlementair goedgekeurde beleidsopties van uw staatssecretaris.

.

Simpel : volledige immigratiestop en terug sturen van alle allochtonen tot en met de 3e generatie. En zeker SLUITEN VAN DE GRENZEN. Het land moet gezuiverd worden, met of zonder geweld. Maar het zal er wel van komen. Een soort burgeroorlog tussen echte Belgen en geïmporteerde rassen. De opgroeiende generatie Belgen ziet dat het hier toch naar de kloten is gegaan en zal er niet voor terug deinzen om met geweld zich tegen de allochtonen te keren. En ik wil ze dar graag financieel bij steunen.

Pandareus 27 juli 2016 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 8179656)
Heel de NVA faalt en is een grote grap geworden. Alle kiezers zijn er met open ogen ingelopen. Ook ik en ik schaam mij er voor. Hopelijk verdwijnt deze partij even snel als ze gekomen is.

Simpel : volledige immigratiestop en terug sturen van alle allochtonen tot en met de 3e generatie. En zeker SLUITEN VAN DE GRENZEN. Het land moet gezuiverd worden, met of zonder geweld. Maar het zal er wel van komen. Een soort burgeroorlog tussen echte Belgen en geïmporteerde rassen. De opgroeiende generatie Belgen ziet dat het hier toch naar de kloten is gegaan en zal er niet voor terug deinzen om met geweld zich tegen de allochtonen te keren. En ik wil ze dar graag financieel bij steunen.

Ga je zelf de handen niet uit de mouwen steken ? Bang om zelf wat klappen tegen je hoofd te krijgen van een moslim ? :lol:

HOUZEE ! 27 juli 2016 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8179677)
Ga je zelf de handen niet uit de mouwen steken ? Bang om zelf wat klappen tegen je hoofd te krijgen van een moslim ? :lol:

Waarom is het zo grappig om jouw eigen volk te kleineren? Of ben jij zelf zo'n moslimnazi?

De schoofzak 27 juli 2016 13:08

Beste Koersauto,
je vergelijkt de uitvoering van het nva-regeerbeleid met het programma van het Blok (of nog erger, want wat jij voorstelt gaat daar nog ver over).

En dan zeg je dat wij de kiezer misleiden.

Dat is toch wel van de pot gerukt.

.

Henri1 27 juli 2016 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8179603)

Hij wil blijkbaar eerst 100% zekerheid hebben alvorens gevaarlijke radicale asielzoekers uit te wijzen. Een aanslag kan hem misschien helemaal overtuigen, maar dan is het natuurlijk te laat. :roll:

Nochtans heeft hij toch de perfecte middelen:

Dat noemt men de kracht van verandering. De NVA heeft al zoveel water bij de wijn gedaan, dat zij geen wijn meer overhouden. Enkel en alleen om te kunnen meegraaien in de vetpotten.

Weverke is ook opvallend stil. Hoe zou dat komen?

Hoe kunnen we ons op passende wijze van deze mislukkeling ontdoen ?

Henri1 27 juli 2016 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8179703)
Beste Koersauto,
je vergelijkt de uitvoering van het nva-regeerbeleid met het programma van het Blok (of nog erger, want wat jij voorstelt gaat daar nog ver over).

En dan zeg je dat wij de kiezer misleiden.

.

Moest ik woordvoerder van de N-VA zijn zou ik dat ook geantwoord hebben.

Pandareus 27 juli 2016 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8179698)
Waarom is het zo grappig om jouw eigen volk te kleineren? Of ben jij zelf zo'n moslimnazi?

Ik ben een blanc-bleue-belge, atheïst tot in de kist, en liefhebber van het spotten met blokkers die graag een grote muil opzetten over vreemdelingen buiten sjotten maar zelf niet uit hun zetel durven komen omdat het broekschijters zijn.

"ik wil ze financieel steunen" is een uitspraak voor kakkebroeken.

Pericles 27 juli 2016 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8179738)
Ik ben een blanc-bleue-belge, atheïst tot in de kist, en liefhebber van het spotten met blokkers die graag een grote muil opzetten over vreemdelingen buiten sjotten maar zelf niet uit hun zetel durven komen omdat het broekschijters zijn.

Ik wil u wel even uitnodigen om uwe praat over blokkers even in een bepaald café in Leuven te komen debiteren.
Eens zien hoe een grote held dat gij dan wel zijt. :-D

Eyjafjallajökull 27 juli 2016 13:28

Citaat:

Dikke vette 2.

Allemaal stoere keyboardwarriors. Tot er daadwerkelijk handen uit de mouwen moeten gestoken worden. Dan gaan ze financieel bijdragen.

Hilarischer wordt het niet :lol:

Vette Pois(s)on 27 juli 2016 13:28

Citaat:

levend de vleesmolen in, voeten eerst, en dan de akkers ermee bemesten

hoe klinkt dat?

Jay-P. 27 juli 2016 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8179703)
Beste Koersauto,
je vergelijkt de uitvoering van het nva-regeerbeleid met het programma van het Blok (of nog erger, want wat jij voorstelt gaat daar nog ver over). En dan zeg je dat wij de kiezer misleiden.

Knalpot? of WC pot?

Jay-P. 27 juli 2016 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8179741)
Ik wil u wel even uitnodigen om uwe praat over blokkers even in een bepaald café in Leuven te komen debiteren.
Eens zien hoe een grote held dat gij dan wel zijt. :-D

Een imitatie ISje doen?
Soortgenoten van zelfde canaille?
En hun/jullie moeder dan ook zeggen: 't was zo nen brave tot dienen ex-Bruggeling in hun leven kwam?

Same old shit, quoi!

SDX 27 juli 2016 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8179677)

1 Moslim?
Ene, alleen?

Gij denkt dat die broekschijtende lafaarden daar 't lef voor hebben als ze alleen zijn?

Nog niet misschien!

de vuile muilekoek 27 juli 2016 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8179644)

Citaat:

.

Wie maalt om een bende criminelen ? ze onthoofden mensen ... en doen de vreselijkste moorden.... op mensen !!! dus mensen rechten tellen niet meer mee hier dan ... is mijn gedacht ,, land uit met heel de familie erbij.

Gamla 27 juli 2016 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8179768)
1 Moslim?
Ene, alleen?

Gij denkt dat die broekschijtende lafaarden daar 't lef voor hebben als ze alleen zijn?

Nog niet misschien!

Het zijn geen lafaarden. Wij zijn de lafaarden. Daarom haten ze ons.

In Dortmund keek iemand angstig om zich heen terwijl hij op de bus zat te wachten.
Hij werd door makakken in elkaar getrapt. Omdat hij bang was.

Pericles 27 juli 2016 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8179764)
Een imitatie ISje doen?
Soortgenoten van zelfde canaille?
En hun/jullie moeder dan ook zeggen: 't was zo nen brave tot dienen ex-Bruggeling in hun leven kwam?

Same old shit, quoi!

Nee helemaal niet.
Normaal gezien zet Michel ze gewoon in hun bloodje en kan men zo even door de stad lopen.
De Michel is een brave jongen, gewoon wat groot voor zijne leeftijd. :-D
Het kan ook zijn dat als hij een broeksriem draagt dat hij dan de persoon in kwestie een meterke van de grond tilt, totdat de ballen van de spanning wat blauw beginnen zien. ;-)

de vuile muilekoek 27 juli 2016 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8179774)
Het zijn geen lafaarden. Wij zijn de lafaarden. Daarom haten ze ons.

In Dortmund keek iemand angstig om zich heen terwijl hij op de bus zat te wachten.
Hij werd door makakken in elkaar getrapt. Omdat hij bang was.

ik ga schoenen lanceren met ijzeren punten ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be