![]() |
"prince" Filip en het Blok
Ten eerste wil ik duidelijk stellen dat ik liever vandaag dan morgen het koningshuis afgeschaft wil zien.
Die hoop wordt nog gesterkt na het lezen van volgend artikel in HBVL : "Prins Filip wil niet op reis met Vlaams Blokster.(Marie Rose Morel)" Wat permiteert die gast zich wel. Openlijk verkondigen dat jij met 1 miljoen van zijn "onderdanen" (laat me nie lachen) geen kontakt wil hebben of hen als normale burgers wil aannemen. Dat hij gauw zijn matten rolt met heel zijn gevolg en ergens anders prinske en koning gaat spelen. De miljoen kiezers van het Blok kunnen de nodige conclusies trekken Lak aan die hele circus van Laken had ik al, heb ik nu echter nog véééél meer |
Misschien gaat hij véél liever met Elio.
|
't is hij, de Filiep, hij mak van de Matille kene contact eb avec de autre femmes. Hij wel kezegd : "mais Matille, ik, ik moet op de voyage avec Morel" maar zij niet dat willen.
|
Ik zie dat de (volgens de BUB) "neutraliteit" van de monarchie flink van zich laat spreken.
|
De Flip wil liever met zijn blokken spelen thuis. Vreemde blokken daar mag hij niet aankomen van tante Fabiola.
|
Hahaha LoL !
|
Verbannen , da stukske onnozelheid , en de rest van het koningshuis mee sturen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens vrij hypocriet van de flaminganten dat ze Prins Filip nu plots wel willen vergezellen. Het is logisch dat beide partijen elkaars aanwezigheid niet verdragen, waarom zou dat dan nu wèl plots moeten? Prins Filip is tenminste niet zo schijnheilig als die goudvis van het Vlaams Wrok. |
Citaat:
Het wordt overigens tijd dat buitenlandse handel weer een Belgische bevoegdheid wordt ! België is veel te klein om gesplitst voor te stellen in het buitenland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze Miss Vlaanderen is geweest, zegt trouwens meer dan genoeg. Van welk patattenveld hebben ze die madam nu weer geraapt? :roll: Citaat:
|
Citaat:
Laten we dit met grote stijl doen, zoals ze met de Romanovs hebben gedaan of met Louis en Marie-Antoinette. |
Citaat:
kan je beter eens dieper op deze materie in gaan, en id eens zeggen hoe het met de neutraliteit van dat "geldverslindend clubje" zit. Van 1 zaak ben ik 100% zeker : Dit blijft zo niet duren. Hoe harder filipke zich afzet tegen een groot deel van de Vlamingen, hoe rapper zijn "rijk" ten einde is. Voor mij liever vandaag dan morgen. Gaan jij met je paar aanhangers maar samen met flipke een nieuw, klein koninkrijkje oprichten. Ik ben er zeker van van dat jij de nar mag zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be