![]() |
De BUB beweert altijd Belgischgezind te zijn, maar is het geen manoeuver om het Vivant model mee te voeren op de sterke golven van het Belgische bewustzijn?
De BUB verandert ook om de haverklap zijn opinies, zoals ook pijnlijk duidelijk werd toen de BUB voorzitter Hans van de Cauter voor heel België pijnlijk afging toen hij een bocht van 180° nam (wat betreft de Vlamingen neofascisten noemen). |
Als dat zo zou zijn was Van de Cauter wel bij Vivant gebleven.
Er staat zelfs duidelijk in ons programma dat het basisinkomen slechts een denkpiste is. |
Citaat:
En wat jullie programma betreft: jullie zeggen zelf dat je het programma naar believen wat aanpast om de kiezer te paaien, o.a. dit basisinkomen. Zegt genoeg zeker??? |
Vooraleer je weer begint te gebaren van "wir haben es nicht gewusst" (lijkt meer iets voor een Vlaamsgezinde :D ):
Citaat:
|
Royalist, ik vind je normaal een goede forummer met uitgesproken mening, maar dit is toch echt zever.
Het basisinkomen in BUB programma is gewoon bladvulling! Hoewel de BUB veeeeeel te soft is (gemeenschappen, etc) zijn het toch echte Belgische Nationalisten (die er nog niet goed voor durven uitkomen :wink: Komt mss nog wel) |
Citaat:
Citaat:
|
Kijk, het kan best zijn dat je op sommige punten niet akkoord gaat met de BUB, maar momenteel is het wel het enige alternatief als we geen onafhankelijk Vlaendren willen.
Om principiële redenen weiger ik lid te worden van de BUB, maar ik vrees dat ik er toch op zal moeten stemmen. We moeten de Belgische krachten verenigd houden! Eendracht maakt Macht! United we stand, divided we fall. |
De BUB is een goed partij. Meneer, de fascist euh royalist is gewoon gefrustreerd omdat zij niets van hem moeten hebben. Zijn idealen zijn voor zichzelf en respecteer ik, als hij tenminste ook allle meningen respecteert.
|
Citaat:
De Blubbers hebben trouwens nooit ingegaan op mijn vraag of de gemeenschappen - zoals nu het geval is - nog langer culturele akkoorden zullen mogen sluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, nóg een Vlaemsch-nationale partij: het gat in de markt! :roll:
|
Citaat:
|
- Ruzie in het Belgische kamp -
Wie had dat ooit gedacht? :lol: |
ruzie?
|
Citaat:
1. ontkenning 2. woede 3. marchanderen 4. depressie 5. aanvaarding Proficiat, u zit in fase 1 :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Indien de B.U.B. evenveel media-aandacht zou krijgen als dat NVA-gedoe dan waren we nu al over de 5% !
Maar in dit land mogen alleen de gevestigde partijen hun zeg doen voor de camera's en op de radio... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be