Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mijn lief is vrijgezel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233804)

koe de poing 29 juli 2016 21:19

Mijn lief is vrijgezel

ik heb me laten vertellen dat er na deze week eigenlijk nog een week een vrijgezelle dame aan bod moest komen in mijn lief is vrijgezel.

De vrouwelijke vrijgezelle zou echter getraumaiseerd afgevoerd zijn na een date met Demper. Kan iemand dit gerucht bevestigen of ontkrahten ?

The Paulus Experience 29 juli 2016 21:33

Tja waar rook is is vuur

Demper 29 juli 2016 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8182292)
ik heb me laten vertellen dat er na deze week eigenlijk nog een week een vrijgezelle dame aan bod moest komen in mijn lief is vrijgezel.

De vrouwelijke vrijgezelle zou echter getraumaiseerd afgevoerd zijn na een date met Demper. Kan iemand dit gerucht bevestigen of ontkrahten ?

Waar gaat dit over?

Scherven A. Mok 30 juli 2016 08:52

-

Pericles 30 juli 2016 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8182320)
Waar gaat dit over?

Je hebt blijkbaar 3 getrouwde vrouwen binnen gedaan en 1 die vrijgezel was en dat allemaal voor de camera. :-D
Vooruit , beken maar dat jij het was.:-D

Demper 30 juli 2016 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8182458)
Je hebt blijkbaar 3 getrouwde vrouwen binnen gedaan en 1 die vrijgezel was en dat allemaal voor de camera. :-D
Vooruit , beken maar dat jij het was.:-D

Het laatste wat ik doe is het sperma uit de mond van een getrouwde vrouw likken.

hamac 31 juli 2016 09:18

Citaat:

Eens verkracht kan niet het niet meer ontkracht worden. :-)

Hypochonder 31 juli 2016 09:23

Citaat:

Bij deze: bevestiging van de feiten. Nadere details zullen niet bekend gemaakt worden wegens te ranzig.

Universalia 31 juli 2016 11:03

In een ver verleden had ik een liefje , die vrij gezellig was maar dat is iets anders zeker?

Libro 31 juli 2016 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8183334)
In een ver verleden had ik een liefje , die vrij gezellig was maar dat is iets anders zeker?

En ik vrij gezellig, da's helemaal iets anders ;-).

Demper 31 juli 2016 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8183240)
Bij deze: bevestiging van de feiten. Nadere details zullen niet bekend gemaakt worden wegens te ranzig.

Je zit al met je broek op de enkels in afwachting van de beelden?

Hypochonder 31 juli 2016 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8183472)
Je zit al met je broek op de enkels in afwachting van de beelden?

Indien hier beelden van bestaan dan zullen de betrokkenen levenslang opgesloten worden in een kerker waarvan men de sleutel weggegooid heeft.

Demper 31 juli 2016 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8183581)
Indien hier beelden van bestaan dan zullen de betrokkenen levenslang opgesloten worden in een kerker waarvan men de sleutel weggegooid heeft.

Waar is je schermafbeelding naartoe? :D

Xenophon 31 juli 2016 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8183581)

Dat kan toch niet als ze de sleutel hebben weggegooid?

Demper 31 juli 2016 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8183701)
Dat kan toch niet als ze de sleutel hebben weggegooid?

Hyporimmertje is niet zo slim he. :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be