![]() |
IS dreigt met nucleaire aanval.
Er is reden genoeg dat serieus te nemen...
http://www.msn.com/nl-be/nieuws/were...cid=spartanntp Gaat dit uitmonden in een nucleaire fall out? |
Citaat:
|
Citaat:
Gaat deze oorlog dan toch bepaald worden met WMD? |
Mja, afwachten zou ik zeggen, als het echt zo zou blijken zal de USA & co er wel een atoombom op droppen, kijk maar naar wat ze destijds met Hiroshima hebben gedaan.
|
Ja Bem, laat ons afwachten... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn niet gebonden aan een bepaald land en kijken niet op een dode min of meer. Of zie ik dat verkeerd? |
Ze zouden er één binnen het jaar fully operationeel kunnen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Men kan alleen maar hopen dat de veiligheidsdiensten van de grootmachten in de wereld hier snel genoeg achter komen en dat ze dan de gepaste maatregelen nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Het Westen is te soft om een nuke te smijten.
Dat is niet politiek correct Hypo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met soft en politiek correct heeft het niets te maken. Verder betwijfel ik of IS in staat is een vuile bom van enige omvang te maken. Daar is een werkplaats voor nodig met appratuur die bescherming tegen straling garandeert en de bom zal in lood verpakt moeten zijn en dus erg zwaar. Daar stap je niet mee in een vliegtuig. |
Plus laat men niet vergeten dat the USA hier uiteindelijk mede verantwoordelijk voor zijn, ze profileren zich wel as our saviors maar zij zijn het die dit conflict hebben aangewakkerd. The world will kneel for Uncle Sam.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be