Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   "N-VA gedraagt zich ranzig" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233823)

Universalia 30 juli 2016 18:28

"N-VA gedraagt zich ranzig"

Ik hoop geen dubbeldraadje 8O

BRON

Detail tekst:

Citaat:

Wouter Beke (CD&V) pikt het niet meer. "Wat N-VA nu verkondigt, daar zou zelfs Filip Dewinter voor terugdeinzen."
Ik zou zeggen/schrijven, waait u nog maar even rustig wat verder uit. :rofl:

Het is dan ook Merkel haar schuld punt :roll:

We moeten toch iemand de schuld geven of niet?

Xenophon 30 juli 2016 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8182819)
Ik hoop geen dubbeldraadje 8O

BRON

Detail tekst:

Ik zou zeggen/schrijven, waait u nog maar even rustig wat verder uit. :rofl:

Het is dan ook Merkel haar schuld punt :roll:

We moeten toch iemand de schuld geven of niet?

Citaat:

Wouter Beke (CD&V) pikt het niet meer. "Wat N-VA nu verkondigt, daar zou zelfs Filip Dewinter voor terugdeinzen."
Er is maar één oplossing, het cordon in, zoveel zal een ieder duidelijk zijn. Erger dan De Winter, we spreken dan het gehalte van oorlogsmisdadigers, Dr Borms, Verschaeve, Himmler.

Lees: het is de CD&V duidelijk geworden dat er geen door de belastingbetaler gefinancierde arco-regeling komt.

Pandareus 30 juli 2016 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8182833)
Er is maar één oplossing, het cordon in, zoveel zal een ieder duidelijk zijn. Erger dan De Winter, we spreken dan het gehalte van oorlogsmisdadigers, Dr Borms, Verschaeve, Himmler.

Lees: het is de CD&V duidelijk geworden dat er geen door de belastingbetaler gefinancierde arco-regeling komt
.

8O Wil N-VA plots niet meer federaal in de regering zitten in 2019 ?

vrijzinnige 30 juli 2016 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8182852)

Meer dan een vette kluif voor de simpele achterban moet je er niet achter zoeken. Want....Bartje neemt al wat gas terug, nu de pastoor van Leopoldsburg wat luider is gaat praten :-) :-) :-)

Is er nu een groot politiek probleem nu de twee grootste Vlaamse partijen openlijk ruziemaken over het politieke beleid rond terreur?

"Coalitiepartners zijn het per definitie niet altijd eens met elkaar, anders zouden ze in dezelfde partij zitten. Dat er al eens frictie optreedt in deze gespannen tijden is normaal", relativeert Bart De Wever. Hij betreurt wel naar eigen zeggen dat het tot een conflict gekomen is. "Het is allemaal heel persoonlijk. Ik heb nooit aan politiek gedaan door mensen persoonlijk te verwijten. Ik hoop dat we vanaf morgen opnieuw kunnen samenwerken binnen de regering en parlement rond feiten en de inhoud."

Ook Wouter Beke ziet geen grote problemen voor het werk van de regering. "Af en toe moet je als partij zeggen waar je voor staat, zeker wanneer men over de schreef gaat. Dat is wat er deze week gebeurd is."

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2725365

De schoofzak 30 juli 2016 19:33

Citaat:

Is dat de strohalm waar de sossen op zitten te geilen, zodat zij weer aan de vetpotten kunnen geraken ?

.

Zipper 30 juli 2016 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8182868)
Is dat de strohalm waar de sossen op zitten te geilen, zodat zij weer aan de vetpotten kunnen geraken ?

.

als de nva teveel stemmen verliest aan het VB in 2019, is het zover.

Hypochonder 30 juli 2016 19:54

Laat Beke maar kwaken, CD&V zal onder de kiesdrempel raken op lange termijn.

Xenophon 30 juli 2016 20:29

Citaat:

Met een confederaal programma, zeker wel.

Jan van den Berghe 30 juli 2016 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8182882)
Laat Beke maar kwaken, CD&V zal onder de kiesdrempel raken op lange termijn.

Heeft Beke nu nog niet door dat oppositie spelen als je in de regering zit niet echt loont?

De schoofzak 30 juli 2016 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8182869)
als de nva teveel stemmen verliest aan het VB in 2019, is het zover.

Als ...
Zo kunnen we veel hypotheses maken.

.

Pandareus 30 juli 2016 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8182911)
Met een confederaal programma, zeker wel.

Een confederaal programma zeg je, dat is dus synoniem aan zeggen dat ze federaal niet meer willen meedoen.

Hm... geloof ik niet veel van.

Xenophon 30 juli 2016 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8183044)
Een confederaal programma zeg je, dat is dus synoniem aan zeggen dat ze federaal niet meer willen meedoen.

Hm... geloof ik niet veel van.

Dat is wat ik meende te begrijpen uit de communicatie toen deze regering van start ging.

Ik kijk alvast uit naar de vertoning die BDW gaat maken van het openlijk afwijzen van al wat Vlaams is door de traditio's.

Sywen 30 juli 2016 23:14

Bartje is weer naar Vlaams Blokkers aan het vissen

daiwa 31 juli 2016 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 8183063)
Bartje is weer naar Vlaams Blokkers aan het vissen

Ik denk eerder dat hij overgelopen kiezers aan boord wil houden.
Nu ze zien wat BDW zijn beloftes écht waard zijn zullen er niet veel meer overlopen, eerder terug keren.

de vuile muilekoek 31 juli 2016 05:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8183097)
Ik denk eerder dat hij overgelopen kiezers aan boord wil houden.
Nu ze zien wat BDW zijn beloftes écht waard zijn zullen er niet veel meer overlopen, eerder terug keren.

Een zothuis dan ... al dat weg en weer geloop ,persoonlijk heb ik ingezien dat sommige politieke partijen standvastige fundamentele programma hebben en sommige niet .... emotioneel op of neer.. ik kies voor mensen die duidelijk zijn in hun standpunten en die durven de zaken aanpakken in het voordeel van hun eigen volk en eigen grond, en zekers niet voor een bende hypocrieten ...die eigen volk uitbuiten en afknallen...punt uit.

Pandareus 31 juli 2016 05:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8183059)
Dat is wat ik meende te begrijpen uit de communicatie toen deze regering van start ging.

Ik kijk alvast uit naar de vertoning die BDW gaat maken van het openlijk afwijzen van al wat Vlaams is door de traditio's.

Dat zal neerkomen op : "wij willen in 2019 terug meedoen" Punt.

speurneus 31 juli 2016 06:32

Wat ik pas ranzig vind is dat BDW voorstelt om mensen die geen strafbare feiten gepleegd hebben maar waarvan men het vermoeden heeft dat zij wel eens Pro IS zouden zijn !zonder proces op te sluiten.
Dat onze Erdogan aan de Schelde daarbij de scheiding der machten aan zijn laars lapt kan hem blijkbaar geen barst schelen.
Voor mijn part mogen ze BDW opsluiten.

subocaj 31 juli 2016 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8182926)
Heeft Beke nu nog niet door dat oppositie spelen als je in de regering zit niet echt loont?

Hij leert iedere dag bij van BDW. Hij noemt dat zijn kracht van verandering.

alberto 31 juli 2016 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 8183145)
Wat ik pas ranzig vind is dat BDW voorstelt om mensen die geen strafbare feiten gepleegd hebben maar waarvan men het vermoeden heeft dat zij wel eens Pro IS zouden zijn !zonder proces op te sluiten.
Dat onze Erdogan aan de Schelde daarbij de scheiding der machten aan zijn laars lapt kan hem blijkbaar geen barst schelen.
Voor mijn part mogen ze BDW opsluiten.

Het is beter dat de pro IS'ers zich eerst laten ontploffen om echt zeker te zijn dat het pro IS'ers zijn, de andere slachtoffers zijn collateral damage, pech.
Bloemen en kransen, kaarsjes niet vergeten.

Zeus 31 juli 2016 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 8183189)
Het is beter dat de pro IS'ers zich eerst laten ontploffen om echt zeker te zijn dat het pro IS'ers zijn, de andere slachtoffers zijn collateral damage, pech.
Bloemen en kransen, kaarsjes niet vergeten.

Tot als de bottinekes hun knie op de luchtpijp van uw 15-jarige zoon zetten omdat hij een onthoofdingsfilmpje aan het bekijken was...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be