![]() |
"N-VA gedraagt zich ranzig"
Ik hoop geen dubbeldraadje 8O
BRON Detail tekst: Citaat:
Het is dan ook Merkel haar schuld punt :roll: We moeten toch iemand de schuld geven of niet? |
Citaat:
Citaat:
Lees: het is de CD&V duidelijk geworden dat er geen door de belastingbetaler gefinancierde arco-regeling komt. |
Citaat:
|
Citaat:
Is er nu een groot politiek probleem nu de twee grootste Vlaamse partijen openlijk ruziemaken over het politieke beleid rond terreur? "Coalitiepartners zijn het per definitie niet altijd eens met elkaar, anders zouden ze in dezelfde partij zitten. Dat er al eens frictie optreedt in deze gespannen tijden is normaal", relativeert Bart De Wever. Hij betreurt wel naar eigen zeggen dat het tot een conflict gekomen is. "Het is allemaal heel persoonlijk. Ik heb nooit aan politiek gedaan door mensen persoonlijk te verwijten. Ik hoop dat we vanaf morgen opnieuw kunnen samenwerken binnen de regering en parlement rond feiten en de inhoud." Ook Wouter Beke ziet geen grote problemen voor het werk van de regering. "Af en toe moet je als partij zeggen waar je voor staat, zeker wanneer men over de schreef gaat. Dat is wat er deze week gebeurd is." http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2725365 |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Laat Beke maar kwaken, CD&V zal onder de kiesdrempel raken op lange termijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo kunnen we veel hypotheses maken. . |
Citaat:
Hm... geloof ik niet veel van. |
Citaat:
Ik kijk alvast uit naar de vertoning die BDW gaat maken van het openlijk afwijzen van al wat Vlaams is door de traditio's. |
Bartje is weer naar Vlaams Blokkers aan het vissen
|
Citaat:
Nu ze zien wat BDW zijn beloftes écht waard zijn zullen er niet veel meer overlopen, eerder terug keren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik pas ranzig vind is dat BDW voorstelt om mensen die geen strafbare feiten gepleegd hebben maar waarvan men het vermoeden heeft dat zij wel eens Pro IS zouden zijn !zonder proces op te sluiten.
Dat onze Erdogan aan de Schelde daarbij de scheiding der machten aan zijn laars lapt kan hem blijkbaar geen barst schelen. Voor mijn part mogen ze BDW opsluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
Bloemen en kransen, kaarsjes niet vergeten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be