Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Asielzoekers vallen meisjes lastig op Sfinks (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233834)

vanderzapig 31 juli 2016 13:24

Asielzoekers vallen meisjes lastig op Sfinks

http://atv.be/nieuws/asielzoekers-va...stig-op-sfinks

Citaat:

Gisteravond, omstreeks 21 uur, is een 25-tal asielzoekers verwijderd van het Sfinks-festival in Boechout. Getuigen meldden aan de politie dat enkele jonge meisjes werden lastiggevallen door de groep asielzoekers.

De politiezone Minos werd eerder al gewaarschuwd door hun collega's dat een groep mannen uit het asielcentrum van Lint in de omgeving van het festival problemen had veroorzaakt. Om de orde en de veiligheid te bewaren, werden de mannen verwijderd. Twee van hen werden bestuurlijk aangehouden en bleven in de cel tot het einde van het festival.

De politie ontving nog geen officiele klacht, dus er loopt momenteel ook geen gerechtelijke procedure.
Welkom in het multiculturele sprookje!

Wat zijn het toch leuke tijden om jong, links en alternatief te zijn. De politieke familie waartoe je behoort heeft dmv massa immigratie gezorgd voor een festijn van kleuren en culturen in je eigen land. Politie en leger zijn afgeslankt, ingetoomd en overwerkt (Terreur! Boehoehoe!). Asielzoekers laat je gaan & staan waar ze willen want anders "RACISME!". En die stakkers zijn zielig, zwaar getraumatiseerd en hebben ook eens een verzetje nodig. En zo kun je ook met hen eens van dichtbij kennismaken. Soms willen zij wel eens met jou van iets te dichtbij kennismaken en voel je meer dan één paar handen op plaatsen waar je dat niet graag hebt. Maar ach, dat bedek je dan met de mantel der liefde en dien je geen klacht in, want anders speel je "extreem rechts" in de kaart. Ze zijn namelijk overal, die skinheads & nazis en staan te trappelen om een einde te maken aan je sprookje.

de vuile muilekoek 31 juli 2016 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8183403)

Wat zijn het toch leuke tijden om jong, links en alternatief te zijn. De politieke familie waartoe je behoort heeft dmv massa immigratie gezorgd voor een festijn van kleuren en culturen in je eigen land. Politie en leger zijn afgeslankt, ingetoomd en overwerkt (Terreur! Boehoehoe!). Asielzoekers laat je gaan & staan waar ze willen want anders "RACISME!". En die stakkers zijn zielig, zwaar getraumatiseerd en hebben ook eens een verzetje nodig. En zo kun je ook met hen eens van dichtbij kennismaken. Soms willen zij wel eens met jou van iets te dichtbij kennismaken en voel je meer dan één paar handen op plaatsen waar je dat niet graag hebt. Maar ach, dat bedek je dan met de mantel der liefde en dien je geen klacht in, want anders speel je "extreem rechts" in de kaart. Ze zijn namelijk overal, die skinheads & nazis en staan te trappelen om een einde te maken aan je sprookje.

DE Paus riep recent op aan de jongeren dat ze aan een nieuwe liefdevolle wereld moet bouwen.... dus , laat je bepotelen laat je verkrachten alles is liefde ...

De schoofzak 31 juli 2016 14:14

Tenminste heeft de politie correct gehandeld.
De burgemeester van Boechout heeft Vlaamse roots, zelfs al is hij ondertussen wat te lang in de zon blijven liggen en dus rood uitgeslagen;
en de burgemeester van Mortsel is een nva-er.

.

Bobke 31 juli 2016 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8183403)

Toch raar dat niemand een klacht ingediend heeft.

Vette Pois(s)on 31 juli 2016 14:26

gezellig

vanderzapig 31 juli 2016 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8183438)
Toch raar dat niemand een klacht ingediend heeft.

Dat is een oud zeer bij links:

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...tuurd-is.dhtml

https://www.jihadwatch.org/2016/07/g...uraging-racism

Bobke 31 juli 2016 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8183447)

Dus alle vrouwen meisjes zijn links ?

vanderzapig 31 juli 2016 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8183455)

Zonder te veralgemenen kan men wel stellen: publiek op Sfinks = redelijk links

Demper 31 juli 2016 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8183455)

Veel vrouwen zijn per definitie links of toch op zijn minst pro multikul / pro immigratie.

Open grenzen worden in zekere mate gebruikt als seksueel wapen.

"Je kan maar beter luisteren, of ik laat me dekken door een vreemdeling."

Xenophon 31 juli 2016 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8183481)
Veel vrouwen zijn per definitie links of toch op zijn minst pro multikul / pro immigratie.

Open grenzen worden in zekere mate gebruikt als seksueel wapen.

"Je kan maar beter luisteren, of ik laat me dekken door een vreemdeling."

- lol -

Demper 31 juli 2016 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8183457)
Zonder te veralgemenen kan men wel stellen: publiek op Sfinks = redelijk links

Het is toch buitengewoon hilarisch dat dit publiek geile vreemdelingen over zich krijgt?

Ik vind het super, mensen moeten leren omgaan met de gevolgen van hun daden, hun stemgedrag.

Voor vreemdelingen is Europa een groot bordeel waar vrouwen halfnaakt rondlopen en zich dus door alles en iedereen laten neuken.

Demper 31 juli 2016 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8183484)
- lol -

Je bent niet akkoord?

Xenophon 31 juli 2016 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8183489)
Je bent niet akkoord?

Misschien.

Universalia 31 juli 2016 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8183485)
Het is toch buitengewoon hilarisch dat dit publiek geile vreemdelingen over zich krijgt?

Ik vind het super, mensen moeten leren omgaan met de gevolgen van hun daden, hun stemgedrag.

Voor vreemdelingen is Europa een groot bordeel waar vrouwen halfnaakt rondlopen en zich dus door alles en iedereen laten neuken.

Ik ben het volledig met u eens. :-D

Intussen blijft dat 'Paard van Troje' maar verder en verder de EU binnenrollen. :roll:

Eigen schuld dikke bult van zij die het kwaad ervan nog steeds niet willen inzien.

p.s. Ietsje verder heeft men het het ook al zitten Tienduizenden Erdogan-aanhangers palmen Keulen in

Die oorlog gaat echt niet lang meer uitblijven als men de koe niet bij de horens gaat pakken.

Het is geen 5 over twaalf meer maar al half twee ...

Die hun 'oorlogen' zijn in scene gezet om de EU te overspoelen, begrijpt niemand dat nu niet? :roll:

Zal ik een slaapliedje zingen/spelen voor de Politici in de EU want ... alhoewel een winterslaap nu nog ... 8O

Zipper 31 juli 2016 16:19

Wir schaffen das :roll:

dalibor 31 juli 2016 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8183485)

Het sperma druipt van mijn scherm.

Vetzak.

Demper 31 juli 2016 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8183527)
Het sperma druipt van mijn scherm.

Vetzak.

???????

Wat heb ik daarmee te maken?

dalibor 31 juli 2016 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8183530)
???????

Wat heb ik daarmee te maken?

Je bent gewoon een pervert die kickt op berichten over aanradingen.

Demper 31 juli 2016 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8183537)
Je bent gewoon een pervert die kickt op berichten over aanradingen.

Zinloze insinuaties... je bent zo gefrustreerd?

Kak liever op de daders... maar nee hoor.

Die hebben een kleurtje dus daar zwijgt onzen dalibor over.

dalibor 31 juli 2016 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8183543)
Zinloze insinuaties... je bent zo gefrustreerd?

Kak liever op de daders... maar nee hoor.

Die hebben een kleurtje dus daar zwijgt onzen dalibor over.

Uiteraard kan dat niet. Daarom moesten ze ook gaan.

Ben je jaloers op hen?

Je start talloze topics over aanrandingen. Je avatar spreekt boekdelen. En ik zou daar niks over mogen zeggen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be