![]() |
Verwijdering rechters en leerraars
Dit zijn de echte slachtoffers van de crisis in Turkije.
Deze mensen kunnen geen ander beroep en stonden sociaal in hoog aanzien. Denk maar eens terug aan onze SM rechter ,wat die man voor beroepen heeft moeten doen om eten te hebben . Hij heeft diverse zelfmoord pogingen gedaan. ik heb zelf een beroepsverbod gehad en weet wat het is . Het is veel erger dan een gevangenis straf omdat je totaal op niets terug valt. De meeste geschrapte advocaten, docters etc plegen zelfmoord of geraken aan de drank en in de goot. Ik heb er zelf 3 Jaar overgedaan voor ik terug een ander beroep meester was. Ik voorzie een golf van zelfmoorden zeker in een land als Turkije waar de sociale status niet gemakkelijk terug te bereiken is. |
De reactie van Erdogan op de couppoging wekt bij mij de gedachte dat Erdogan de zuivering die nu plaats vindt al lange tijd had voorbereid en dat de seculiere militairen daar informatie over hadden gekregen. De coup was dan een laatste mogelijkheid om deze omwenteling naar een autocratisch regime op islamitische leest geschoeid te voorkomen. Wie nog bezittingen heeft in Turkije kan deze het beste maar snel verkopen. Dat land begeeft zich in een isolement.
|
De reactie van Erdogan op de couppoging wekt bij mij de gedachte dat Erdogan de zuivering die nu plaats vindt al lange tijd had voorbereid en dat de seculiere militairen daar informatie over hadden gekregen. De coup was dan een laatste mogelijkheid om deze omwenteling naar een autocratisch regime op islamitische leest geschoeid te voorkomen. Wie nog bezittingen heeft in Turkije kan deze het beste maar snel verkopen. Dat land begeeft zich in een isolement.
|
Turkije is geen Europa.
|
Citaat:
|
Citaat:
En zoals je zelf aangeeft, zonder Turken was Turkije inderdaad Europa. Constantinopel was Europa, Istanboel niet. |
Citaat:
Ze kunnen je foutloos leren schrijven. |
Leraars
Citaat:
Zolang ze me maar verstaan is het ok. Vandaar mijn handtekening. |
Citaat:
|
Citaat:
Turkije is geen Europa punt 8O |
Europa
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be