![]() |
IS heeft alles te maken met de islam.
IS richt al haar pijlen op christendom:
Citaat:
De linkse leugen dat de Islamitische Staat niets met de islam heeft te maken en alleen maar een ordinaire terreurbeweging is, wordt nogmaals duidelijk weerlegt. IS-ers zijn perfecte klonen van de profeet. Zoveel is duidelijk. Dat islam vrede is, is een verzinsel van moslims zelf en hun collaborateurs. Welke draai gaat men er nu weer aan geven? |
Citaat:
|
Een top 3:
1. Islam is vrede, staat in de Koran 2. Niet alle moslims denken zo, 1 of andere imam heeft dat ooit ergens gezegd 3. De grootste slachtoffers van IS zijn moslims omdat ze nu gestigmatiseerd worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben benieuwd naar de reactie van de paus. :roll: |
Tiens, ik dacht dat Sodom en Gomorra een verhaal was uit het Oude Testament. Ik zal mij vergist hebben...
|
Citaat:
Zodra we allemaal moslim zijn. Ondertussen weten we allemaal dat het een natte droom van hem was. De moslims vechten onderling als nooit tevoren. |
IS=lam :-)
|
Citaat:
Ook een beetje bij gebrek aan voldoende mensen dan. |
Citaat:
|
Citaat:
In die zin is islam vrede. |
Citaat:
En ja, nu en dan zijn onschuldigen het slachtoffer van het vele krapuul in eigen rangen en dan is het al "racisme" dat de klok slaat! Onze media kunnen er dan niet genoeg van krijgen als ze daar voorbeelden kunnen van vinden! Voor de rest moet er zoveel mogelijk gezwegen en goedgepraat worden... |
Citaat:
|
Citaat:
tante Sonja Herman Brusselmans niet had voorgelicht, zou hij misschien niet zo'n vuilbek zijn. |
Citaat:
U weet toch dat de koran voor een deel van de Bijbel is gekopiëerd. Mohammed en zijn volgelingen hebben daar gewoon hun eigen verhaaltje aan toegevoegd. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan is het vrede op aarde. Eindelijk....rust. |
Citaat:
|
Citaat:
Perdolan heeft er nog 70 miljoen die willen overkomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be